Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:11 am

Jared schreef:
Isabella schreef:
Daniël schreef:
Hij zoende Ana en knikte instemmend. 'Wij gaan lekker nergens heen!' Toen greep hij naar haar kont en lachte. 'Sorry ik greep per ongeluk je kadetjes,' lachte hij.
ik lig hier echt dood van het lachen xD

(( twee zielen, één gedachte? Very Happy ))

(( haha jaa dat wilde ik net zeggen ;p ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:11 am

((hahahaha ik moest daar serieus hardop om lachen))

Ana schoot in de lach. 'Kadetjes, dat zei mijn badmeester altijd,' zei ze met een grijns. Opeens voelde ze hoe heet ze het had. Ze trok haar hempje over haar hoofd. 'Sorry voor de overlast maar ik sterf van de hitte!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:11 am

Jared zoende haar op een zachte, tedere manier en legde zijn hand op haar middel. Toen stopte hij even. "Yay," zei hij met een domme grijns op zijn gezicht.

(( ik lach er ook echt nog steeds om. Sorry daniel ik weet even niet hoe je echt heet maar dat was echt een geniale grap! XD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:12 am

"Yay?" immiteerde ze hem. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze hem vragend aan. Ze kon zich niet inhouden van lachen en beet op haar lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:13 am

'Don't worry about that,' zei Daniël. 'I don't mind.' Daniël draaide zijn hoofd even weg om te kijken naar Isabella en Jared, die aan het zoenen waren. Hij floot tussen zijn tanden en keerde zich weer naar Ana.

(( hahaha danku & zeg maar soraya xp ))


Laatst aangepast door Daniël op vr aug 13, 2010 3:14 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:14 am

Ana sloeg haar armen om Dan heen en zoende hem weer. Jezus, werd ze opgewonden van alcohol ofzo? Ze grinnikte en stopte even met zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:16 am

'Jongens, als we vanavond nog naar huis moeten, zal dat niet goed gaan. Ik stel voor om hier te blijven slapen!' riep Daniël en richtte zich weer op Ana. 'Ik ga je weer zoenen dus niet lachen!' kondigde hij aan en hij bracht zijn lippen op de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:17 am

Jared hoorde het fluiten van Daniel en lachte om dat én het gezicht van Isabella. Hij probeerde het fiet-fieuw geluidje terug te fluiten, mara dat mislukte, dus riep hij heel hard: "FIET FIEUW!"
Daarna keek hij Isabella weer aan. Hij kon de 'yay' niet echt uitleggen, maar hij besloot haar gewoon weer te zoenen. Deze keer ruwer en heftiger dan eerst. Hij rolde om waardoor hij bovenop haar lag, maar steunde nogsteeds op de grond zodat hij haar niet plette (( xD ))
"Ik zeg ook we blijven hier slapen!" riep Jared naar Daniel. Naar hui slopen ging niet meer lukken, dat was zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:17 am

Ana liet zich gewillig zoenen. Ze keek even naar Nick, die was al diep in slaap gevallen. Ze konden hem hier niet achterlaten, dus ze vond het wel een goed plan.

((ik ben echt bang dat mn ouders opeens wakkerworden ofzo en dat ze me dan betrappen haha Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:19 am

"Hier slapen?!" zei Isabella, "dan bevries ik gewoon!" grinnikte ze. Ze kuste Jared opnieuw en woelde door zijn haren. "Plet me niet hé," fluisterde ze lachend in zijn oor.

((ik ben ook echt bang om betrapt te worden door ouders, en ik ga een wrak zijn straks xD moet er binnen vijf uur uit, maar het is te leuk hier Very Happy ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:21 am

Daniël keek naar Jared die probeerde te fluiten en barstte in lachen uit. 'Maar Isa, zo te zien heb je Jared om je warm te houden!' Hij keek toen naar Nick die al lag te slapen en toen weer naar Ana die nog steeds tegenover hem lag. 'Hoi,' zei hij alsof hij haar voor het eerst weer zag.

(( haha jaa ik ook, ik ga zometeen denk ik ook maar slapen Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:23 am

((hahahaha jij bent echt grappig okee))
Ana keek hem verbaasd aan. 'Kne je me nu al niet meer?' zei ze en ze kneep hem zachtjes in zijn buik. Toen grinnikte ze. 'Ik ben moe. Zullen we morgen verdergaan? Met.. dit,' zei ze en ze gebaarde om zich heen.

((ik ga zo ook maar slapen ja haha Razz))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:23 am

"Jaa, ik houd je wel warm!" zei hij enthousiast. Hij trok haar mee, uit de koude branding en ging zo op het strand liggne dat zij boven op hem lag. "Plet je mij niet nu?" vroeg hij lacherig. Hij zoende haar weer en ging met zijn handen over haar rug om haar warm te houden.

(( everybody off to bed ? Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:25 am

'Ik zou je graag opnieuw willen leren kennen, in de hoop dat het weer zo'n goede ontmoeting als gister zou worden,' grapte hij. 'Ja, morgen gaan we verder.' Hij gaapte, sloeg een arm om Ana heen en sloot zijn ogen. 'Goodnight everyone!'

(( Yep I think so! :p kan morgen vanaf 2 uur niet rpgen btw Sad))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:26 am

(( ik wel iig Razz we gaan morgen wel gewoon hier verder! slaaap lekker allemaal x ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:26 am

"Alsof ik jou kan pletten," grinnikte Isabella. Ze geniet van zijn warme handen op haar rug en kuste hem nogmaals. Heerlijk was dit, op het strand en dronken zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:27 am

(( allright tot morgen slaap lekker haha. Wink ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:27 am

(( doei aan gij allen die bedlegem gaan betreden Smile ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:29 am

"Hmmm.. I like you.." zei hij met dubbele tong. Hij zoende haar nog een keer en was het toen eens met het slapende koppel achter hun. "Zullen wij ook gaan slapen? Mijn ogen blijven niet veel langer open.." Hij legde zijn hoofd in zijn nek en keek evne ondersteboven naar boven. Woww, dat was eng, dacht hij bij zichzelf.

(( ik moet ook maar gaan denk ik! moet morgen te veel doen Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:31 am

"Ja, ik ben ook best moe," zuchtte ze. Ze drukte nog een kus op zijn wang en ging toen nog wat beter tegen hem aan liggen zodat ze het zeker niet koud zou gaan krijgen. Haar ogen vielen langzaam dicht.

((ik ook, doeii!!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 3:36 am

Hij hield haar stevig vast tegen de kou en deed zijn ogen dicht. "Welterusten," mompelde hij en zoefff hij was in dromenland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 12:51 pm

Jack kwam het strand op in zijn zwarte bermuda zwembroek en zocht een plekje onder een parasol. Hij spreidde zijn handdoek en ging liggen. Ipod in, zonnebril op en niet meer denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 12:53 pm

Ana opende met moeite haar ogen. Ze keek omhoog en zag alleen maar blauw. Een moment had ze geen idee waar ze was, toen kwam de vorige avond in flarden naar boven. Ze keek opzij en zag Daniel liggen, hij had een arm om haar heen geslagen en ze lagen dicht bij elkaar. Ana glimlachte, hij was nog diep in slaap. Toen ze wat verder keek zag ze dat Nick ook nog lag te slapen, en in de branding lagen Isabella en Jared samen ook nog te slapen. Nu maar hopen dat het geen vloed wordt, dacht ze grinnikend in zichzelf. Haar hoofd begon te bonken. Jawel, een kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 12:55 pm

(ik had de rest nog helemaal niet opgemerkt. xd)

Jack zag beweging vanuit zijn ooghoek en keek verbaasd op. Het was Ana, die opgekruld in het zand lag! Hij grinnikte toen hij haar vertrokken gezicht zag, ze had overduidelijk een kater. Hij pauzeerde zijn Ipod en zwaaide naar haar. Beelden van de vorige avond spoelden door hem heen en hij schudde even zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Emptyvr aug 13, 2010 12:57 pm

Ana glimlachte en zwaaide terug naar Jack. Okay, hoe kwam ze uit deze omhelzign van Daniel? Ze grinnikte en kwam overeind in het zand. Haar hoofd stopte maar niet met bonken, maar het was het waard geweest. Het was de leukste avond geweest tot nu toe. Ze glimlachte en keek naar het strand. Het was nog niet echt druk, maar het was ook nog vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 23 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 23 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: