Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 12:55 pm

Allison liep samen met Jack de woonkamer binnen. Ze pakte zijn hand toen ze een nieuw meisje zag. 'Ken jij haar?' vroeg ze fluisterend. Ze wachtte zijn antwoord niet af maar besloot naar het meisje toe te lopen. 'Hi ik ben Allison!' zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 12:58 pm

Jack bekeek het meisje. Hij haalde zijn schouders op.
"Nee," fluisterde hij terug. Hij richtte zich op en glimlachte naar het meisje. "En ik ben Jack," zei hij. "Hoe lang ben je hier al?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 1:02 pm

(Oke, ik moet ervandoor. Zullen we vanavond 9 uur @woonkamer? dan daarna stad? als het dit keer wel lukt om op de site te komen. xd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 1:03 pm

(Is goed doen we! ;p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 1:05 pm

(okeeee. Doei! (: )

"ik ga douchen, ik ruik naar paard," grapte Jack en hij snuffelde aan zijn kleding en trok een gezicht.
"Tot vanavond!" Hij gaf Allison een kus en haastte zich naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 1:09 pm

'Goed idee dat ga ik dalijk ook maar eens doen' zei ze 'Tot vanavond'
Ze kuste hem en liet haar blik over zijn gespierde lichaam glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:01 pm

Jack kwam de woonkamer binnen en plofte neer op een van de zachte banken. Het was helemaal stil in huis, iedereen was weg. Hij zette de televisie aan en zapte langs de kanalen. Hij bleef verrast bij het modekanaal hangen toen het beeld van een beroemde ontwerpster langsschoot die werd geinterviewd. Zijn moeder! Geboeid bleef hij kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:03 pm

Allison liep de woonkamer binnen. Wat was ze lui geweest vandaag. Ze had helemaal niks gedaan behalve voor de tv hangen. Ze zag dat Jack er ook was. Eindelijk wat gezelschap dacht ze. 'Hai Jack' zei ze en ze lachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:06 pm

Jack keek verrast op toen hij Allisons stem hoorde.
"Hé!" zei hij vrolijk. "Waar heb jij de hele dag uitgehangen?"
Hij keek nog een keer naar het scherm, waar zijn moeder in rap Italiaans antwoord gaf op de vragen van de reporter over haar laatste modeshow. Hij miste haar behoorlijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:08 pm

'In mijn kamer' zei ze verveeld. 'Jij dan?' ze plofte naast Jack op de bank. 'Ik wist niet dat jij ook van mode hield' zei ze lachend en keek Jack aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:10 pm

(waah, leuke foto van LC! xd)

"Overal en nergens," lachtte Jack. Hij keek van de tv naar Allison en vroeg zich af of hij moest zeggen dat het zijn moeder was.
"Ik ben niet zo geintereseerd in mode," grijnsde hij, "maar wel in mijn moeder." Hij wees op zijn moeder, die lieflijk in de camera lachtte, en wachtte gespannen Allisons reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:13 pm

(thanks! haha ;d)

Ongelovig keek ze Jack aan. Ze stond op het punt om te gaan lachen. Dat kon zijn moeder toch niet zijn? Hij leek er erg serieus onder. Ze keek nog een keer naar het tv scherm... en van het tv-scherm keek ze weer naar Jack. Toen was het duidelijk. 'Wow, je lijkt veel op haar'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:24 pm

Jack moest zijn lachen inhouden. "Dat is meestal zo met moeder en zoon," grinnikte hij en hij haalde een hand door zijn haar op precies hetzelfde moment dat zijn moeder dat ook deed. Hij liet zijn hand in die van Allison glijden.
"Ik wil alleen niet dat mensen er raar onder gaan doen, snap je? Vrienden die vrienden met je zijn om van de roem te proeven en zo. Ik heb het allemaal meegemaakt. Daarom heb ik het er ook niet zo vaak over, ik vind het gewoon leuk om naar haar te kijken op tv. En soms zegt ze iets over haar familie en dan heb ik het gevoel dat zij net zo vaak aan mij denkt als ik aan haar."
Sinds wanneer was hij zo openhartig over zijn gevoelens geworden? Maar hij voelde zich op zijn gemak bij Allison, hij kon haar vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:37 pm

(ben je er nog? :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:43 pm

(sorry me laptop deed ff raar ;p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:46 pm

(haha, maakt niet uit. happens to me all the time! xd)

Jack zette de televisie uit; het interview met zijn moeder was voorbij.
"Zal ik voor ons koken?" vroeg hij aan Allison en hij knikte richting de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:54 pm

(waarschijnlijk flipt je laptop weer, dus ik ben naar de strandtent, gaan daar wel iets "eten". xd &ik moet zo echt eten, is makkelijk. :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 7:57 pm

(ja je hebt gelijk. heb ff laptop van me vader gepakt ;p gaat nu wel goed zo)

Allison had wel zin om vanavond uit te gaan. Ze besloot alvast naar de strandtent te gaan. Ze zou Jack daar dalijk ook wel zien en dan konden ze samen wat eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 10:13 pm

Isbella liep de woonkamer binnen en ging in een zetel zitten. Het was stil in huis... De hele avond tot nu toe had ze bij haar vriendin Maaike gezeten om te praten over wat er zou gaan gebeuren. Nu had ze wel zin in iets anders dan serieus gepraat. Ze tikte met haar vingers op de zetel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 10:27 pm

Ze besloot nog even te wachten, misschien zou er toch nog iemand wakker zijn? Ze maakte het zich makkelijk in de zetel, stak haar ipod aan en luisterde naar de muziek.

((is er iemand? xD btw, internetverbinding is rotslecht maar ah Very Happy ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 10:34 pm

(ik ben er! ja, die van mij ook. xd)

Jack kwam de woonkamer binnen. Zijn kleren waren helemaal gekreukt omdat Allison tegen hem aan in slaap was gevallen, maar hij vond het niet erg. Hij had ontzettende vlinders en hij werd er helemaal blij van. Toen hij Isabella zag zitten monterde hij nog meer op. Een levend persoon!
Hij tikte op haar schouder en mimede: "Hé!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 10:39 pm

(( moet echt hele tijd opnieuw verbinding maken xD ))
"Hoi," zei Isabella terug. Hij zag er gelukkig uit, hij had het blijkbaar goed getroffen met Allison. Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 10:49 pm

Jack plofte tegenover haar neer in een stoel en zuchtte. "Hoe zit het met die vriendin van jou?" vroeg hij bezorgd. Hij wilde ook weten wat ze nou precies met Stephan had, maar die vraag kwam later. Eerst de belangrijke dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 10:51 pm

(( als ik dus plots niet meer antwoord, is het omdat ik niet meer op internet geraak xD ))
"Nja, ze is nu naar hier komen wonen, een uurtje hiervandaan. Ze trekt in bij haar vriend die net een nieuwe flat heeft gekocht... Dus ik ga hier overdag haast niet zijn de komende week, omdat ik hen ga helpen enzo.." zei Isabella. Ze was opgelucht dat het eigenlijk maar dat was waarom ze zo plots werd opgetrommeld, ze had het erger verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Emptydo aug 05, 2010 10:56 pm

(hihi, same here)

"Het is alsnog balen," verzuchtte Jack en hij ging verzitten. Zijn been sliep een beetje; Allison had er half opgelegen.
"Dan gaat Stephan je vast missen," merkte hij op en hij peilde haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 16 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: