Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Nadine

Nadine


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 30

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptyma aug 02, 2010 9:02 pm

((is het 9 uur, moet ik weg x] dus ik ben weg nu!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptyma aug 02, 2010 9:06 pm

[Bezoek is er, ik moet ervandoor!]

Jack schuifelde met zijn voeten en keek vanonder zijn wimpers naar de twee meisjes. Van alle mensen die hij kon tegenkomen vandaag, ontmoette hij twee beeldschone meiden. Vooral Nadine wekte zijn interesse, ook al wist hij niet precies waarom.
"Ik deel een kamer met Stephan, die hebben jullie nog niet ontmoet. Hij is best chill."
Op dat moment begint ging zijn telefoon en hij haalde hem tevoorschijn. Het viel hem op dat Abigail naar hem lachtte en hij knipoogde naar haar, alvorens hij op het schermpje keek. Hij trok een spijtig gezicht.
"Sorry, dames, maar deze moet ik nemen. Excuseer." Hij tikte met twee vingers tegen zijn slapen en liep de woonkamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptyma aug 02, 2010 9:18 pm

Abigail zag dat Jack naar haar knipoogte en ze voelde dat ze bloosde. Toen Nadine en daarna Jack vertrokken, besloot ze ook maar naar haar kamer te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 11:12 am

Daniël deed de deur open en stapte de woonkamer binnen. Er was niemand, hij wilde dat Allison er was. Hij trok zijn slippers aan die bij de deur lagen en ging op de bank zitten. Hij las een tijdschrift dat over auto's ging. Niet dat auto's hem interesseerde, maar hij moest toch íets lezen.
Toen hij het tijdschrift uit had besloot hij om weer naar boven te gaan. Wat zou Allison nu aan het doen zijn? Hij schoot omhoog en besloot naar haar op zoek te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 11:50 am

Allison liep sloffend de woonkamer binnen. Ook al vonden mensen haar een echte fahionista af en toe kon ze een slons zijn. Ze wist zeker dat ze vandaag weinig ging doen. Misschien even naar het strand of naar de stad maar dat zou ze nog wel zien. Lichtelijk teleurgesteld liep ze door de woonkamer in de hoop een glimp op te vangen van Daniël, maar hij was nergens te bekennen. Ze zuchtte, pakte een appel en een glas water en plofte op de bank. Starend naar het plafond nam ze een hap van haar appel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 12:09 pm

Steph liep in zijn joggingbroek de woonkamer in. Hij was redelijk vroeg, dus niemand zou zijn afgrijselijke haar zien. Toen hij de woonkamer in liep zag hij Allison staan, shït dacht hij en gooide zijn handen in zijn haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 12:30 pm

'Je hoeft voor mij je haar niet goed te doen hoor' zei ze met een plagerig lachje tegen Stephan en knipoogte naar hem. 'Wil je wat drinken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 12:40 pm

Stephan baalde ervan dat hij niet gewoon de moeite had genomen het te doen. 'Maar het staat zo triest..' zei hij op een huilerig toontje. 'Maar drinken.. ja klinkt lekker' zei hij en glimlachte. Hij maakte de gordijnen open en liet de warme zonnestralen op zijn gezicht vallen. 'Heerlijk vakantie weer'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 12:52 pm

'Ach, het is niet voor niks vakantie!' zei ze terwijl ze op stond. 'Wat wil je drinken?' ze pakte haar eigen glas om gelijk wat voor zichzelf mee te nemen en keek naar buiten toen Stephan de gordijnen open maakte. Wat was het toch een prachtig huis! 'Het kan niet beter. Hier zo ik de rest van mijn leven wel kunnen doorbrengen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 12:56 pm

Stephan lachte. 'Uhmm, doe maar een sapje ofzo, het is nog ochtend'. Hij keek naar buiten en hij voelde zich aangetrokken tot het water in het zwembad. 'Inderdaad, ik zou hier zo gaan wonen..' Hij glimlachte en kneep zijn ogen tot spleetjes door de felle zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:02 pm

Taylor liep met een gelukzalige glimlach op haar gezicht de woonkamer binnen. ze had net een uur gejogt op het strand, en ze voelde zich superlekker na een koude douche.
"Goedemorgen!" groette ze de andere mensen in de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:06 pm

Stephan draaide zich om naar het meisje die binnen kwam lopen. Zij was blijkbaar nieuw, want hij had haar nog nooit gezien. Hij bekeek haar en liep naar haar toe. 'Ik heb me volgens mij nog niet voorgesteld aan jou!' zei hij glimlachend en stak zijn hand uit naar haar. 'Ik ben stephan, goedenmorgen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:07 pm

"Wel, goedemorgen Stephan! Ik ben Taylor"
Ze schudde zijn hand en ze glimlachte eventjes. "Ik ben hier sinds gisteren, het is hier prachtig, vind je niet?"
Taylor liet zich op de bank zakken. "Dit word de beste vakantie ever."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:09 pm

Stephan glimlachte naar haar. 'Ja, dit wordt inderdaad een hele leuke vakantie' zei hij en ging op de vensterbank zitten. Het beeld van het water schoot hem weer te binnen en hij kreeg kriebels. 'Weetje, ik heb echt zin om dalijk te gaan zwemmen' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:12 pm

Taylor knikte. " Goed idee. Vind je het erg als ik dan met je mee kom?"
Vroeg ze aan Stephan. Ja, Stephan was zeker een jongen waarmee ze goed bevriend mee kon worden, ze voelde al meteen een klik. Ze rommelde even in haar tas, en haalde er een pakje sigaretten uit.
"Wil je ook?" ze hield Stephan het pakje voor, terwijl ze er al zelf een tussen haar lippen stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:14 pm

Stephan keek naar het pakje sigaretten, één kon er geen kwaad toch? 'Dankje' zei hij en pakte er een uit het doosje. 'Het lijkt me gezellig als je meekomt' zei hij enthousiast. 'Zo in je eentje dobberen, is nou bepaald ook niet super' zei hij grinnikend en stak zijn sigaret aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:19 pm

[sorry dat ik in eens niet meer reageerde maar me moeder kwam thuis. nu moet ik gaan haha. tot straks!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:20 pm

((Oh haha, is niet erg! tot vanavond ofzo!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:26 pm

Taylor grinnikte. "Nee, inderdaad."
Ze overhandigde haar aansteker aan Stephan nadat ze haar eigen had aangestoken.
"En jij bent hier ook alleen? Ik bedoel.. hier alleen gekomen?"
Ze lachte weer eventjes, terwijl ze zoog aan haar sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:31 pm

'Dankje' mompelde hij onhandig met zijn sigaret in zijn mond. Hij stak hem aan en nam een hijs. 'Daar was ik best aan toe' zei hij terwijl hij de aansteker teruggaf en leunde naar de linkerkant. 'Ja, helemaal vanuit Canada' zei hij trots. 'Waar kom jij vandaan dan?' vroeg hij geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:33 pm

Isabella kwam de woonkamer binnenlopen.
"Hoi," zei ze opgewekt. Ze had heerlijk geslapen en voelde zich fris.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:36 pm

Steph klopte was as van de sigaret uit het raam en nam een nieuwe hijs. 'Hee Isabella' zei hij glimlachend terwijl hij de rook uitblies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:37 pm

Ze glimlachte naar Stephan.
"Geen kater Taylor?" vroeg ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:38 pm

Stephan keek naar Taylor. 'Oh, dat heb je me nog niet verteld' zei hij lachend. 'Ga door'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Emptydi aug 03, 2010 1:40 pm

"We hadden gisterenavond een shot-spelletje," grinnikte Isabella. "Best wel leuk," lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 9 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: