Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptydo aug 05, 2010 11:56 pm

(( als ik plots niet meer antwoordt of weg ben, is het omdat ik niet meer op internet geraak, zit in vakantiehuis xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptydo aug 05, 2010 11:58 pm

'Oh, haha dan had ik het vast verkeerd begrepen. Gefeliciteerd met je vriendin!' zei hij. 'Maar dan zal je vriendin wel jong zijn, of niet?' Hij kende Isabella nog niet zo goed, hij had nog nooit echt een gesprek met haar gehad, hij wist niet veel van haar, behalve dat ze een goede vriendin van Allison is geworden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:01 am

"Ze is een jaar ouder dan ik, 18 dus," zei ze. Ze haalde haar schouders op , "ze heeft zelf beslist om het te houden, dusja," zei ze.
Ze keek hem aan. "Mag ik even een klein slokje van je borrel, een nieuwe opendoen zou zonde zijn, want zoveel dorst heb ik niet," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:09 am

'Net zo oud als ik dus,' zei hij. Hij moest er niet aan denken om op deze leeftijd een kind te krijgen, zo jong. Daar was hij om eerlijk te zijn nog veel te onvolwassen voor. 'Natuurlijk, hier,' hij gaf haar zijn drankje. 'Ik zou er niet aan moeten denken, zo'n kind. Ik bedoel, je hele leven veranderd. Nooit meer feesten, uitgaan, je kan zelfs niet even snel naar de supermarkt als je dat zou willen.' Hij haalde zijn schouders op. 'Ik snap best dat ze het kind wil houden, het lijkt me moeilijk om een kind van je eigen vlees en bloed af te staan. En ik weet zeker, dat als hij of zij er eenmaal is, dat je dan de gelukkigste op aarde bent.' Ja, hij meende het. Hij had altijd al veel van kinderen gehouden, en later zou hij er ook wel aan willen beginnen. Nou ja, heel veel later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:11 am

"Ja, maar dat heeft ze er allemaal voor over," zei Isabella, "Maar ik ben het met je eens," zei ze instemmend. "Ik moet er ook echt niet aan denken, later wel, maar nu zou veel te vroeg zijn," grinnikte ze. Ze nam zijn borrel aan en nam een slok. "Bedankt," zei ze en gaf hem zijn blikje terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:17 am

'Graag gedaan,' zei hij en zuchtte. 'Weetje, ik heb misschien een slechte eerste indruk gemaakt. Ik bedoel, nou, je weet wel tijdens het "truth or dare" feest. En ik snap ook best dat je dit tegen Allison heb verteld, jullie zijn goede vriendinnen, toch? Maar ik wil dat jij ook even weet dat ik op dat moment even nergens aan dacht, ik had te veel gedronken enzo.' Hopelijk kwam dit niet te soft over. 'Maar, even over Allison en Jack. Hebben zij, eh, hebben zij iets serieus?' vroeg hij. Dit klonk natuurlijk heel hopeloos en het kwam zeker ook een beetje over alsof hij achter haar aanzat, maar hij was gewoon nieuwsgierig naar de hele situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:20 am

"Ah, dat heb je niet, je deed gewoon de opdrachten en had plezier, nou en?" zei ze. "ik ben best goede vriendinnen met Allison, maar Jess is ook al een vriendin voor me geworden, moest het omgekeerd zijn geweest had ik het haar ook verteld. Ik sprak daarnet Jack, hij zei dat er nog niks officieels tussen hen was, maar dat ze elkaar wel heel leuk vonden," zei ze. Het leek wel alsof ze door iedereen werd verhoord, ze grinnikte. "Meer weet ik niet," zei ze.
"Hoe zit het tussen jouw en Jess?" vroeg ze toen nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:27 am

Het was nog niks serieus tussen Allison en Jack. Goed om te horen, maar dat ging hij niet tegen haar zeggen, ze hoefde niet te weten dat Allison nog steeds door zijn hoofd spookte. 'Het is niets serieus tussen ons, we hebben lol samen en kunnen het met elkaar vinden, maar ik weet niet of dat genoeg is,' zei hij. Hij was heel eerlijk, misschien iets té eerlijk. Isabella ging dit vast aan Allison vertellen en dan zou Allison hem vast uitlachen. Of nee, zo was ze niet. 'Nu lijkt het net of ik haar niet leuk vind, dat is niet waar, ik vind haar wel leuk. Maar ik denk dat Jess en ik elkaar nog even wat beter moeten leren kennen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:30 am

Ze voelde dat hij bang was dat ze alles zou doorvertellen.
"Ik ga dit heus niemand vertellen hoor," zei ze geruststellend, "en ik begrijp je, elkaar eerst beter leren kennen is een goeie optie," grinnikte ze. Ze dacht aan Taylor en Anthony, misschien had Taylor dat ook moeten doen voor ze verder ging. Ze haalde haar schouders op. "Ahja," zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:35 am

Hij glimlachte. Stiekem vond hij het niet erg als hij het Allison zou vertellen, maar het was beter als het zo bleef. 'Ik geloof je,' zei hij. 'Goed, genoeg over mij, hoe zit het met jou? Ik zag je op het strand met Stephan, zijn jullie gewoon vrienden of is het meer?' Hij nam nog een paar slokken van zijn drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:37 am

"Je bent echt al de derde ofzo die het vraagt," grinnikte ze. "laat ik zeggen dat we elkaar leuk vinden, maar het is niet alsof we iets officieels hebben, daarvoor is het te vroeg en zou het voor mij te snel gaan," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:41 am

'Sorry,' zei hij. Hij snapte hoe irritant het was als iedereen vragen begon te stellen. 'Ik snap je helemaal.' Hij begon het warm te krijgen, het was tijd voor wat opfrissing. 'Isa, ik ga even zwemmen. Ga je mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:42 am

Isabella keek op haar horloge.
"Oké, maar heel even maar, ik moet morgen vroeg op," zei ze zuchtend. Ze stond op en liep naar haar kamer om zich te verkleden.

Ze kwam terug in de woonkamer en wachtte tot Daniël klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:44 am

Daniël pakte snel een handdoek, zijn zwembroek had hij al aan.
'Kom op, laten we gaan!' zei hij en pakte nog even snel een fles drank mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 12:45 am

(( verder bij zwembad ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 3:47 pm

-----


Laatst aangepast door Daniël op vr aug 06, 2010 3:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 3:49 pm

(( was jij niet in het zwembad bounce ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 3:49 pm

((Oops foutje! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 3:50 pm

(( hahaha jess praat daar tegen hem What a Face ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 3:52 pm

((haha jaa ik heb het weggedaan ik praat nu terug Laughing ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyvr aug 06, 2010 10:25 pm

Helena liep de woonkamer binnen. Het was er donker en stil. Ze tastte met haar hand over de muur naar de lichtknop. Er was blijkbaar niemand, allemaal uit. En tante Katherina is waarschijnlijk op visite bij familie ofzo. Ze scheurde een stukje van de krant en schreef met een pen uit haar zak

´Voor Katherina
Ik ben met papa naar oma, dus je hoeft me niet te zoeken.
Ik ben waarschijnlijk zondag thuis.
Kus Helena´

Ze legde het briefje neer en liep weer weg.

(( Ja sorry ik ben nu op de boot van Griekenland naar Italie. En ik zit tot zondag in de auto. Dus ik moest even wat verzinnen als smoes. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyza aug 07, 2010 10:44 am

Jack slofte de woonkamer binnen. Er was helemaal niemand, dat was mooi. Was hij even alleen met zijn gedachten. Hij zag een briefje liggen en keek op. Helena? Was dat niet dat nieuwe meisje? En Katharine, dat was de huisbazin. Tante en nichtje? Nou ja, het zal wel.
Jack ging languit op de sofa liggen en keek naar buiten. Een beetje regen; niets om je zorgen over te maken. Buitje voor het stof, zei zijn moeder altijd. Hij klikte de televisie aan en zapte langs de kanalen. Mode, kinderprogramma's, sport, muziek. Hij bleef even bij TMF hangen, maar er was niets interessants op, dus ging hij terug naar sport. Zo lag hij een poos te kijken, terwijl de tikkende regen het enige geluid was wat er te horen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyza aug 07, 2010 12:53 pm

Allison liep de woonkamer binnen. Ze had heerlijk geslapen. Het enige nadeel was dat het regende. Ze had net zo'n zin om naar het strand te gaan. Ach dan maar een dagje binnen hangen dacht ze. Dat kon ook geen kwaad. Allison zag Jack al op de bank zitten. 'Goedemorgen' zei ze en liep naar Jack toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyza aug 07, 2010 1:11 pm

Uiteindelijk vond ze een kamer die eruit zag als een woonkamer, dus ze nam aan dat dit gewoon de woonkamer was. Gelukkig, mensen! Ik heb wel behoefte aan wat contact. Na die saaie vliegreis waarop ik ook nog eens fucking veel vertraging had en dus hier ontzettend laat aankom kakken. "Hey!" zegt ze vrolijk tegen de mensen. Damn, lekkere mannen hier allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Emptyza aug 07, 2010 1:14 pm

Jack keek verrast op. "Goedemorgen," groette hij vrolijk. Er stond een nieuw meisje in de woonkamer, bepakt en bezakt.
"Ik benn Jack en jij bent nieuw," grinnikte hij en hij schoof op om plaats te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 18 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: