Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De keuken

Ga naar beneden 
+15
Ana
Daniël
Anthony
Jared
Taylor
Stephan
Allison
Jack
Jesse
Jackson
Isabella
Jess
Nadine
Chelsea
Admin
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:08 pm

Jeremy knikte. "Ik begrijp het, zoveel mannen lopen er niet rond," grapte hij. Hij stond op en plaatste zijn bord en bestek in de vaatwasmachine en plaatste vlug een kus op haar wang. "Om het af te maken wat er gister is gebeurd." Hij knipoogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:12 pm

"nee, daar heb je gelijk in." Ze beet op haar lip, en voelde toen zijn lippen op haar wang. Haar hand gleed automatisch naar zijn schouder, en ze keek hem even aan. Het zou totaal tegen haar normale wijze in gaan, maar hij was zo lief..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:20 pm

Jeremy legde zijn handen vanzelf op haar onderrug. Dit had hij niet verwacht, en dit was misschien ook niet de bedoeling. Dadelijk dacht ze nog... Nee, joh, dat denkt ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:26 pm

"Nou.. Ik spreek je nog wel." Ze glimlachte, drukte kort haar lippen op zijn wang en liep toen vlug de keuken uit. Pfoe, ging net goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:28 pm

"Doei," zei hij nog. En daarna vertrok ze. Mhh, ze had het toch nog wel door of ze deed nog steeds zoals altijd. Hij nam weer plaats aan de keukentafel, bedenkend wat hij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:32 pm

Chelsea liep vrolijk de keuken in, waar ze een nieuwe jongen zag. "hi!" Ze stak haar hand uit. "Ik ben Chelsea." Ondertussen maakte ze met haar andere hand de la los waar de koekjes in stonden, en haalde er een rol uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:33 pm

Weer een schone dame kwam binnen wandelen. "Chelsea, wat een mooie naam voor zo'n schone dame," glimlachte hij en hij schudde haar hand. "Jeremy." Hij volgde haar andere hand naar de la. Die hield dus enorm veel van koekjes, dat moest hij onthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:36 pm

Jack slofte de keuken binnen en ging aan het kookeiland zitten. Zijn hoofd bonkte, maar de asperine die hij eerder had genomen begon al te werken. Hij zag Chelsea en een jongen die hij nog niet kende en knikte vaag.
"" Hé, ik ben Jack," mompelde hij en hij masseerde zijn slapen. Jezus, zo veel dronk hij dus nooit meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:37 pm

Chelsea bloosde bij het compliment. "dankje. Jouw naam is ook leuk." Wat een domme opmerking. Ja, dat wou hij vast horen. Ze maakte de rol koekjes open en stak er een in haar mond. Daarna hield ze de rol voor zijn neus. "Ook één?" vroeg ze. "Wanneer ben je hier aangekomen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:39 pm

Hij knikte en pakte er een koekje uit. Hij glimlachte even om haar prachtige opmerking. "Ik ben hier sinds gister," zei hij. "Maar jou heb ik gister gemist, alhoewel dat toch onmogelijk zou moeten zijn." Hij pakte weer even haar hand die vrij was en gaf er een zacht kusje op.
Daarna keek hij op en keek hij naar de jongen. "Jeremy,aangenaam."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:41 pm

"Ik ben met een vriendin een paar dagen door de rest van Griekenland gaan reizen," legde ze uit. Ze grinnkte bij zijn handeling. Wat een heer! Ze vergat Nick even helemaal, en ging op de kruk zitten. "vind je het leuk hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:41 pm

Jack schonk een glas ijskoud water in voor zichzelf en dronk het langzaam op. Zijn maag protesteerde een beetje, maar hij had geluk dat hij nooit echte katers had. Hoofdpijn was het enige wat hij er aan overhield. Hij bekeek de jongen vanuit zijn ooghoeken en keek toen naar Chelsea. Was hij een player of gewoon aardig? Het kon hem niet zoveel schelen.
"Wat zijn jullie plannen voor vandaag?" vroeg hij, om een beetje sociaal over te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:48 pm

"Dat verklaard alles," zei hij. Daarna draaide hij zich om naar Jack. "Ik weet niet, misschien naar het strand, of gewoon gezellig hier aan het zwembad liggen." Het maakte hem eigenlijk helemaal niet uit wat hij deed, zolang hij maar meisjes om zich heen had, als Aure en dan deze dame, Chelsea.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:49 pm

"Aha," zei Jack vaag en hij vulde zijn glas opnieuw bij. De hoofdpijn trok al weg en hij knipperde een paar keer met zijn ogen. Toen strekte hij zich uit en dronk zijn water op.
"Ik ga naar het strand. Later." Hij knikte en verliet de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:50 pm

Ook Chelsea haalde haar schouders op. "Ik heb geen idee wat ik vandaag ga doen." Misschien kon ze Nick opzoeken, ze had hem nog steeds niet gesproken. Toen keek ze weer naar Jeremy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:50 pm

Jess kwam gapend de keuken inlopen. Ze had haar haren in een warrige knot gebonden en schrok toen ze iedereen zag zitten. 'Oh, hey,' zei ze en ze liep naar de koelkast. Ze schonk een glas cola in voor zichzelf. Altijd goed om de dag te beginnen. Toen liep ze naar de nieuwe jongen toe. 'Hey, ik ben Jess,' zei ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:55 pm

Jess, weer een naam die hij moest onthouden en weer een dame die er goed uit zag. Net zoals hij bij Chelsea had gedaan, pakte hij Jess haar hand en plaatste er een kus op, heel zacht en heel snel. "Ik ben Jeremy, aangenaam." Hij glimlachte naar Jess en keek Chelsea ook even glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:57 pm

Chelsea grijnsde breed. Charmeur. "Jeremy, ga je mee naar het strand?" Ze had wel behoefte aan de zee. Tijdens de doorreis hadden ze vooral winkels en steden bekeken, maar het strand hadden ze amper bezocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:58 pm

Beledigd keek Jess Chels aan. Ze hadden een week samen doorgebracht, en nu had ze haar opeens niet meer nodig? Jess sprong van het aanrecht af, nam haar cola mee, en verdween uit de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 12:59 pm

Jeremy keek Jess na en haalde zijn schouders op. "Maar natuurlijk," glimlachte hij. "Dan moet ik toch wel even mijn zwembroek aandoen. En jij vast je bikini."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 1:01 pm

Chelsea schudde haar hoofd en trok het mouwtje van haar blauw-wit gestreepte shirtje even op zij. Het was een gwoonte geworden om gewoon haar bikini bij het opstaan al aan te trekken. "Ik wacht hier wel," zei ze. Ze keek Jess na, en beet op haar lip. Oops.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 1:02 pm

Hij knikte. "Ik ben zo terug." En hij verliet de keuken voor even.
Niet veel later kwam hij terug, in zijn zwembroek, met een zwarte rugzak op zijn schouders, zijn handdoek om zijn nek en een paar teenslippers. "I'm ready to go, miss."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 1:04 pm

Vrolijk liep Chelsea het huis uit. Toch zat ze nog met Nick in haar maag. Waar hing hij uit?! Toen ze de zon inliepen, zette Chelsea direct de zonnebril op haar neus.

(verder bij strandie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 4:56 pm

((was even vergeten dat ik hier nog zat))
Helena keek op haar horloge, shit! Ze was de tijd vergeten en zat al uren te tekenen. Ze was wel blij, want ze had lang geen inspiratie meer gehad, en er waren wat mooie werkjes uitgekomen. Ze besloot de woonkamer te checken of er iemand was. Ze deed al haar spullen terug in haar tas en liep naar de woonkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Emptyvr aug 13, 2010 11:22 pm

Ana liep de keuken in. Dus, dat was dat dan. Ze vond het wel jammer, met Daniel kon ze zich wel vermaken. Ze haalde zuchtend een hand door haar haren en trok een cola uit de koelkast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De keuken - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keuken
Terug naar boven 
Pagina 14 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: