Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De surfplek!

Ga naar beneden 
+4
Isabella
Ana
Annalynne
Jesse
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 8:14 pm

Ja, dit is een appart gedeelte want het is wat verder weg van het hutje en de golven zijn hoer precies goed om te surfen, yey!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 8:15 pm

Jesse had een tijdje langs het strand gewandeld. En tot zijn grote vreugde bevond hij zich opeens in een soort baai en waren de golven hier veel hoger dan het strand bij het vakantiehuisje. Halleluja! Surfplek from heaven! Jesse trok zijn shirt uit en ging meteen met zijn plank onder de arm naar de zee rennen. Dit was echt mega vet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 8:58 pm

Ze had wat rondgedwaald over het strand. Met haar gedachte zat bij Jackson, ze hadden de hele dag geluierd en gegeten en nu het bijna zonsondergang was, wilde ze die toch maar even bekijken op een rustig plekje. Nou mooi niet, in de verte zag ze iemand surfen, maar ze herkende de persoon niet. Ze liet zich zakken op het zand, haar viool koffer mee op een handdoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:07 pm

Jesse stond cool te zijn op zijn plank toen er een golf aankwam. Maar hij was de golven hier in Griekenland nog niet gewoon en ging al snel op zijn bek. Even later spoelde hij proestend aan op het zand. En natuurlijk was hij nu niet meer alleen op het strandje. Jesse krabbelde overeind en trok zijn plank uit het water. Hij herkende Anna al snel. "Hey!" Jesse zwaaide even en liep toen op haar af. "Ben je verdwaald?" Vroeg hij meteen. Hij vroeg zich namelijk af wat iemand als Anna hier kwam doen. Ze zag er niet echt een surfertypetje uit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:09 pm

Anna moest lachen toen Jesse bij het strand aankwam. Ze grijnsde breed. "Hee," zei ze. "Nee, ik zocht een rustig plekje om de zonsondergang te bekijken en als het nodig moest zijn, wat viool te spelen." Ze wees naar de koffer langs zich en keek Jesse weer even aan. "En nog veel last gehad van een kater, van gisteren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:13 pm

"Oh, je speelt viool." Zei Jesse terwijl hij met grote ogen naar de koffer keek. Hij wist niet veel van instrumenten, maar hij wist wel dat viool beslist niet het makkelijkste instrument was. "Ach ja," Zuchtte hij toen. Dat was al bijna elke morgen zo geweest. "Op zich had ik bij truth or dare nog niet zo veel gedronken. Ik herinner me alleen niet wat ik daarna nog heb gedaan." Hij haalde kort zijn schouders op. "Ik vond het wel minder leuk gisteren. Ik had nog een keer meegedaan aan truth or dare, maar toen was het veel gezelliger. Maarja, toen waren Ana en Aure er nog niet. Zij zijn nogal... Eh tja,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:17 pm

"Ik snap wat je bedoeld," zei ze en knikte. "Ik snap niet hoe iemand daar meteen het bed mee in kan duiken om vervolgens weer te worden afgeschreven, maar ach. Die voorgevel doet het 'm vast." Ze grijnsde breed om haar opmerking, niet eens wetend dat Jesse het bed had gedeeld met een van de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:21 pm

Jesse voelde onmiddelijk dat hij rood werd. Oeps? "Euh.. Ja, je hebt gelijk," Bracht hij hakkelend uit. Wauw, way to go Jesse! Zo viel het zeker niet op. Hij moest snel een ander onderwerp zien te vinden. "Heb je het al een beetje naar je zin gehad hier? Buiten gisterenavond dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:25 pm

"Mhh," bracht ze lachend uit, die had dus wat met de tweeling gedaan. "I get it." Daarna knikte ze. "Alhoewel ik de hele dag in bed heb gelegen, heb ik me goed vermaakt." Ze glimlachte breed bij de gedachtenis wat ze Jackson voor ervaring had gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:28 pm

"Get what?" Jesse deed maar net alsof dat niet duidelijk was. Ondertussen maakte hij een bergje zand voor zijn voet. Hij kon niet zeggen dat hij er spijt van had, nee helemaal niet, maar het was wel een beetje vervelend om het toe te geven aan mensen zoals Anna. De euh... Normalere mensen. Straks dachten ze dat hij seksverslaafd was of zo? En dat was helemaal niet. Het was gewoon zijn allereerste vakantie alleen en dan ook nog eens aan de hele andere kant van de wereld. Dan deed iedereen toch wel eens iets wilds?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:29 pm

Ana liep in d'r eentje het strand over. Ze had al een hele tijd gewandeld met haar I-pod in, dus ze had geen idee waar ze was. Toen ze op keek zag ze in de verte opeens Jesse en Annelynn zitten. Okay, dacht ze, en meteen draaide ze zich weer om. Ze begon terug te lopen. Ze had Annelynn al met Jackson gezien, en nu zat ze met Jesse. En zij vond haar een slet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:30 pm

"Dat je wat hebt gedaan met een van de tweeling, ik neem het je ook niet kwalijk ofzo?" grinnikte ze. "Alhoewel, ik had het niet van je verwacht," gaf ze toe. Jesse vond ze daar helemaal niet het type voor, maar ach, die tweeling had gewoon foute invloed op jongens als jesse, kon dat arme kind ook niks aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:32 pm

Jesse beet nadenkend op zijn lip. Ja, dat kon ze wel zeggen, maar toch had hij het gevoel alsof hij opeens tot hun categorie behoorde. Iel? Net op dat moment verscheen Ana ook nog eens. Jesse kroop snel achter zijn surfplank, maar dat was waarschijnlijk al te laat geweest. Hij wist zelf niet eens waarom hij zich zou verstoppen. Het ging gewoon vanzelf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:34 pm

Ze keek op zij, en daar liep Ana, of ja liep, volgens haar liep ze alweer terug. "Is die langs gelopen? Nee toch?" Verward keek ze Ana na, die natuurlijk niet gesteld was op het gezelschap van Annalynne bij Jesse.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:37 pm

Ana liep inmiddels al weer een eindje bij Jesse en Annelynn vandaan. Ze zuchtte, skipte een nummer op haar I-pod en zakte daar neer in het zand. De zon was een beetje aan het ondergaan, en als ze hier nou met de liefde van haar leven had gezeten, was het een perfect moment geweeest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:43 pm

"Ik denk dat ik maar terug loop, kun jij nog even gezellig surfen en dan spreek ik je morgen wel," zei ze en ze stond op, pakte haar handdoek en viool koffer en liep richting Ana.

((want kim moet weg lol))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:53 pm

Toen Ana opzij keek zag ze opeens dat Annelynne aan kwam lopen. Oh nee, kom niet hier heen, kom niet hier heen, pleaase kom niet hier heen! Maar helaas, ze kwam wel naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:55 pm

In eerste instantie wilde ze er gewoon langs lopen, maar ze wilde ook niet arrogant overkomen en dus besloot om maar liefjes hallo te zeggen. "Hoi," zei ze terwijl ze Ana aankeek. "Waarom zit jij hier zo... alleen?" Ach ja, als ze geen gesprek wilde kon ze ook zo weglopen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:56 pm

'Hey. Omdat ik niet elke 24 uur van de dag lig te rollen met iemand,' zei Ana met een sarcastische knipoog. Wat moest Annelynn van haar? Ze had vast verwacht dat ze weer de liefde aan het bedrijven was met iemand. Had ze het toch goed mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:58 pm

"Ach zo," mompelde ze. Al had ze het even goed niet verwacht dat Ana hier alleen zou zitten, op z'n minst met haar zus. Maar ja, ze was dus nu alleen en misschien wilde ze wel naar Jesse lopen, en was dit hun afspreek plekje en wachtte ze gewoon tot zij weg zou gaan. Ze nam even haar vioolkoffer in haar andere hand en keek Ana aan. "Ik had alleen verwacht dat je hier met je zus of zo zou zitten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 9:59 pm

'Laat die nou net in bed liggen met.. Jeremy,' zei Ana. 'Een of andere Koreaan. Voldoet zij toch wel aan je verwachtingen,' zei ze toen. Ze strekte haar benen en groef haar voeten in het zand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 10:02 pm

"Oh," zei ze toen weer. "Balen." Voor haar dan. Ze had die Jeremy nog niet ontmoet en wist natuurlijk niet wat voor persoon dat was, sowieso wist ze ook niet in welk bed ze lagen en of dat daarom Ana hier zat in plaats van op haar kamer. Maar ach, ana kon haar zo te zien nog steeds niet echt waarderen, andersom trouwens ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 10:05 pm

Ana haalde haar schouders op. 'Heb je je vermaakt met Jesse?' vroeg ze toen. Ze rommelde in haar tasje en stak een sigaret op. Ze inhaleerde diep en keek Annelynne vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 10:07 pm

"Ik heb niks met hem uitgespookt," verzekerde ze haar. "Ik wilde op een rustige plek naar de zonsondergang kijken en wat viool spelen, maar kennelijk was dat daar een surfplek en doet Jesse aan surfen, dus ja. Even wat gepraat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Emptydo aug 12, 2010 10:09 pm

Ana knikte met haar hoofd en klakte met haar tong. Dat had ze ook niet echt verwacht, eigenlijk. Ana dwong zichzelf om te glimlachen en naast zich in het zand te kloppen. 'Kom zitten,' nodigde ze haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De surfplek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De surfplek!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: