Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De surfplek!

Ga naar beneden 
+4
Isabella
Ana
Annalynne
Jesse
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De surfplek! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 11:39 pm

"Wat ik normaal ook doe tijdens deze vakantie: niets!" lachtte Jack en hij knipoogde naar haar.
"Ja, Stella was ook helemaal lyrisch over jou. Ze meende het hoor, toen ze vroeg of je wilde meelopen in haar modeshow. Het was dat een van de ontwerpen van Prada nog niet binnen was, anders was ze je zo achterna gerend toen we weggingen van de show." Hij moest lachen toen hij aan zijn moeder dacht, die wanhopig alles tegelijk probeerde te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De surfplek! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 11:39 pm

Ook Ana sprong op en ze volgde Isabella en Nick naar de strandtent. Nick was nog wel oké, en Jack misschien ook wel, maar de rest was.. anders. Ze voelde gewoon telkens dat ze bekeken werd en normaal vond ze dat niet erg, maar met deze mensen moest ze nog een hele vakantie in hetzelfde huis doorbrengen. Ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annalynne

Annalynne


Aantal berichten : 168
Registratiedatum : 11-08-10

De surfplek! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 11:41 pm

Anna liep vervolgens maar ook mee. Het was raar en ongemakkelijk en ze snapte het niet precies helemaal, maar ach, vermaken zou ze zich wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De surfplek! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 11:41 pm

Jack kwam overeind en hielp Allison omhoog. Hij had voordat hij hierheen was gekomen al helemaal gedouchet en omgekleed, dus hij kon er wel meedoor.
"Moet jij nog omkleden?" vroeg hij aan Allison en hij keek de anderen na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De surfplek! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 11:44 pm

"Ja ik was echt blij dat je moeder me wel mocht. Ik vind haar echt een topmens! Je kunt trots op haar zijn" zei ze en stond op. Ze was blij Jack weer te zien en had wel zin om uit te gaan. "Ik heb net gedoucht en me omgekleed so lets go!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De surfplek! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! - Pagina 5 Emptyvr aug 13, 2010 11:14 am

((Oh great ik lig er alweer uit DX))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De surfplek! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! - Pagina 5 Emptyvr aug 13, 2010 1:02 pm

(( huh hoe bedoel je xd? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De surfplek! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! - Pagina 5 Emptyvr aug 13, 2010 8:43 pm

((Euh ja ik moest gisteren onverwacht weg, en nu is er een heel stuk bijgekomen en doe ik weer niet meer mee))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De surfplek! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De surfplek!   De surfplek! - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De surfplek!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: