Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Club 1

Ga naar beneden 
+3
Chelsea
Jared
Jess
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 12:51 pm

Steph keek naar de kleren van Chelsea. 'Ik hoorde dat je je kleding zelf maakte, wat gaaf zeg' zei hij en keek nog eens geïnteresseerd naar haar kleding. 'gaaf' herhaalde hij weer. 'Willen jullie nog wat drinken?' zei hij en wendde zich weer tot beide meisejs.

((Oke nu ga ik echt douchen))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 12:52 pm

'Hey Stephan,' zei Jess vrolijk. Ze had nog niet gezien dat hij ook hier was. Vroeg om een baco en nam een grote slok. Op dat moment werd er een bekend liedje opgezet, en Jess vloog naar de dansvloer. 'Kom ook!' riep ze tegen Chelsea en Stephan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:02 pm

Chelsea bedankte Steph voor het compliment, en met haar smirnoff in de hand wurmde ze zich toen door de menigte heen. Jess had gelijk - vieze handtastelijke grieken! Ze sloeg wat handen weg en danste met Jess mee. "Dit moet de beste vakantie ooit worden!" riep ze over de muziek heen. Ze kon niet wachten om van alles en nog wat uit te proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:04 pm

((Ben er weer :DD))

Steph liep de dansvloer op, hij had geluk gehad dat hij al 14 jaar onder dansen zat. Hij bewoog losjes op de muziek en keek ook naar de meiden. Alles ging zo soepel, dit was nou echt vakantie. Hij keek naar de Griekse meisjes, die waren ook niet slecht.. Hij grinnikte en danste verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:06 pm

'Dat wordt het ook zeker, en anders maken wij het onvergetelijk!' riep Jess lachend uit. Ze wiegde heen en weer en keek bewonderend naar Stephan, die blijkbaar ook op dansen zat. Ze liep naar hem toe. 'Heb jij soms eerder gedanst?' vroeg ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:08 pm

Chelsea dronk rustig van haar smirnoffje en wiegde heen en weer op de muziek. Ze tuitte haar lippen nadenkend. Eigenlijk zou ze een lijstje moeten maken met dingen die ze nog nooit gedaan had. En dat waren er veel! Misschien wou Jess haar wel helpen.. die zag er in ieder geval ervaren uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:09 pm

Steph bewoog wat minder en wendde zich tot Jess 'Ja, ik dans al 14 jaar..' Hij keek naar Jess die ook wel goed bewoog op de muziek. 'En jij dan.?' Vroeg ik met een glimlach. 'Jij kan er ook wel wat van!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:10 pm

Jackson wurmde zich weer opnieuw door iedereen heen, zonder ook maar één beweging te maken die op dansen leek, en stapte naar buiten. Hij had een stempel op, dus hij kon zo weer binnenkomen. Hij liep wat meters bij iedereen vandaan en stak toen een joint op. Even vlug, dan voelde hij zich straks wat fijner en kon hij misschien wel dansen. Of zo iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:12 pm

Jess keek hem dankbaar aan. 'Ik dans al sinds ik kan lopen, maar dat weet eigenlijk bijna niemand van me,' zei ze schuldbewust. Deze jongen zag er wel betrouwbaar uit, en hij danste zelf ook, dus hoezo zou ze het hem niet gewoon kunnen vertellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:14 pm

Steph keek vrolijk naar Jess, eindelijk iemand die snapte wat het was om te dansen. 'Wauw, dat klinkt erg indrukwekkend!' Hij bewoog rustig op de beat. 'Jij was Jess toch.. als ik het niet mis heb?' vroeg hij nadenkend en hopend dat hij geen blunder maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:14 pm

Na zijn joint te hebben opgerookt liep Jackson weer naar binnen. Hij zag zijn huisgenoten, maar met veel waren ze niet. Hij bestelde een paar shots bij de bar en sloeg ze één voor één achterover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:15 pm

Jess knikte. 'Heb jij ook zo'n moeite met al die namen? Ik bedoel,' zei Jess, en ze knikte richting Jackson, die aan de bar stond. 'Die jongen bijvoorbeeld, hij heeft zich wel voorgesteld maar ik heb gewoon geen idee meer hoe hij heet!' Jess grinnikte in zichzelf. Ze was nooit goed geweest in namen, maar deze jongen voor haar heette Stephan en dat was ze op een of andere manier niet vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:21 pm

Steph herkende haar verhaal helemaal. 'Ja, de naam van die jongen ken ik ook niet.' zei hij schuldig. 'Maar volgens mij heb ik hem ook nog helemaal niet gesproken' zei hij nadenkend. 'Hij drinkt wel veel..' Ik keek weer naar Jess, het was een mooi meisje en ze durfde zichzelf te zijn. 'Als je mijn naam maar onthoud' zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:24 pm

Jess knikte hevig. 'Tuurlijk, Stephan,' zei ze en ze lachte lief naar hem. Op dat moment voelde ze haar benen week worden. Pff, ze begon toch wel moe te worden. Een beetje schuldbewust keek ze naar Stephan. 'Ik ga zo denk terug naar het appartement. Blijf jij nog wel?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:25 pm

Chelsea besloot naar het huisje te gaan. Misschien zou ze daar Jess nog spreken. Ze gaapte en verliet de club mwhahahah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:25 pm

Steph lachte. 'Gelukkig maar' zei hij en keek in de moeie ogen van Jess. 'Ach, ik ga wel mee.. het ziet er niet uit dat er nog veel gaat gebeuren' Ik glimlachte en keek om me heen. 'Gaan er nog meer mensen terug?' vroeg hij en streek zijn hand door zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:27 pm

Op dat moment zag Jess Chelsea door de deur gaan. 'Chels, wacht op ons!' riep ze, en ze rende naar de voordeur. Even keek ze om of Stephan haar volgde. Ze schoot tussen allerlei Griekse mannetjes door en wel 3x voelde ze een hand op haar kont. Geirriteerd sloeg ze al die handjes weg en ze volgde Chelsea naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:29 pm

Steph zag Jess wegrennen en hij sprintte achter haar aan. Hij zag nog een man die Jess' kont vastpakte en liep er naartoe. 'I didn't know that Greeks were so rude, but let that girl alone ok?' zei hij en sprintte weer verder. 'Ben ik' zei hij en liep mee.


Laatst aangepast door Stephan op ma aug 02, 2010 1:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:31 pm

Jess lachte en zei 'Je moet me wel een beetje beschermen tegen al die Grieken hoor, ik weet niet wát ze van plan zijn maar...' En ze grinnikte. Toen liepen ze samen terug naar het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:33 pm

Steph keek nadenkend om naar de dronken jongen. 'Als hij verder gaat moet je me maar roepen...' zei hij en maakte een mislukte kungfu-beweging. '...denk ik'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 1:36 pm

Jess schoot in de lach. 'Gek!' riep ze uit en ze gaf hem plagerig een duw. ((verder bij woonkamer?))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 12:53 pm

Jack kwam samen met Allison Club 1 binnen. Hij had een paar woorden moeten wisselen met de uitsmijter van de club en die had een bodyguard tevoorschijn getoverd. Jack kende hem; zijn naam was Olly en hij werkte al tien jaar voor zijn moeder. Olly ging hen voor door de stampvolle club. De muziek was sfeervol en ook al was het midden op de dag, iedereen was er.
Bij een trap omhoog stond een grote menigte schreeuwende meisjes en een paar jongens. Twee grote bewakers stonden voor een rood touw dat de trap afschermde. Ze herkenden Jack en sloegen hem vrolijk op zijn schouders. Toen knikten ze Allison toe en haalden het touw weg, zodat ze erdoorheen konden. Eindelijk kwamen ze bovenaan de trap en Jack keek om naar Allison.
"Ready?" vroeg hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 12:55 pm

"Ready" zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze keek om zich heen. Wat had ze lang geen catwalk meer gezien. Ze had er zelf vaak genoeg over heen gelopen. Van kleins af aan al. Ze voelde zichzelf oud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 1:00 pm

Jack gaf een kneepje in haar hand en seinde naar Olly. De bodyguard wees naar de catwalk en verklaarde in rap Engels dat ze aan de achterkant de dressingrooms zouden vinden. Toen ging hij weg. Jack ging Allison voor naar achteren; onderweg groette hij af en toe mensen en maakte een paar praatjes. Veel modellen en assistentes kende hij wel; zijn moeder hield ervan om met vaste mensen te werken. Toen kwamen ze bij de kleedkamers en Jack deed de deur open. Ze stapten één grote chaos in. Modellen renden door elkaar, sommige half aangekleed en anderen nog in hun ondergoed, muziek werd keihard gespeeld, er werden instructies geroepen en mensen stonden tegen elkaar te gillen bij pasrekken. En temidden van alle hectiek zag Jack ineens een flits bruin haar. Een rond gezicht, een gespannen uitdrukking in de ogen die hij zo goed kende.
"Mam!" riep hij blij en hij zwaaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Emptyma aug 09, 2010 1:09 pm

Allison volgde Jack door de drukke gangen tot ze uiteindelijk bij de kleedkamer aankwamen. Tot haar verbazing zag ze dat haar beste vriendin er ook was. Het bleek dat ze mee liep met de modeshow van de moeder van Jack. Ze glimlachte en was blij haar te zien. Jack riep zijn moeder. Ze zou later wel naar haar vriendin toe gaan dacht ze. Eerst zou ze kennis gaan maken met de moeder van Jack.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Club 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Club 1   Club 1 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Club 1
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Stad-
Ga naar: