Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:14 pm

"Ik had jou toch wel wat dominanter verwacht," merkte Chelsea verbaasd op,"Maar nu vertel je me dus eigenlijk dat ik de leiding moet nemen? Saai hoor." Plagend keek ze hem aan. Ze nam de sigaret aan, deed er een tijdje over om hen aan te steken en inhaleerde toen voorzichtig, aangezien dit pas haar tweede keer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:18 pm

"Weet iemand iets om de stemming op te krikken?" vroeg Jack en hij keek rond. Iedereen leek wat in zichzelf gekeerd.
"Beachvollybal, of iets in die richting?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:18 pm

Anthony lachte hardop. Hij had nog geen idee wat hij vanavond zou doen met haar, maar op dit moment leek het erop dat het een leuke avond zou worden. "Ik laat me leiden door m'n gevoel en de andere persoon.. Dat kan ik toch niet van te voren al beslissen!" Hij keek haar aan en glimlachte. "Rustig maar, ik laat jou echt niet al het werk doen," grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:19 pm

((ik moet gaan. Jack vanavond even naar de stad? ;p))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:20 pm

Jared ging meteen iets rechterop staan. Sport! Dat kon hij wel gebruiken, eventjes lekker gedachteloos met je lichaam bezig zijn. "Dat klinkt goed, heel goed!" zei hij en hij keek deze Jack aan. Aardige gozer, dacht hij bij zichzelf. Hij had zich nog niet voorgesteld, bedacht hij nu. "Ik ben Jared," zei hij met een klein lachje en hij stak zijn hand uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:21 pm

Chelsea grinnikte. Hij sprak op die zelfverzekerde toon zoals Nick had gedaan toen hij had gezegd 'we wachten', en ze vond het geweldig. "Misschien komt er wel helemaal geen 'werk' dat ik zou kunnen doen," zei ze grijnzend. Er was nog helemaal niets zeker, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:21 pm

Hij vond het fijn dat Jack niet verder vroeg. Steph liep weg bij de jongens en liep het water in. Hij legde zijn handdoek op het droge zand en deed zijn zonnebril op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:22 pm

(is goed. :p hoelaat had je in gedachten? &spreken we dan eerst in de woonkamer af?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:23 pm

"Weet ik," zei hij met opgetrokken wenkbrauwen. Hij keek ineens ontzettend onschuldig. Hij lachte zachtjes en keek haar aan met een intense blik. "Misschien niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:25 pm

"Jack," zei Jack en hij schudde Jareds hand. Was hij stoned? Nou ja, boeiend. Het was toch vakantie.
"Help je met opzetten?" vroeg hij aan Jared. "De spullen had ik al meegesleept toen ik kwam. Het ligt een eindje verder." Hij liep weg en kwam terug met een enorme tas die hij met een dreun neerzette.
"Zo. Helpen, jongens!" riep hij en hij begon met het opzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:27 pm

"We will see," mompelde Chelsea. Anthony was, zoals ze verwacht had, een charmeur, maar ook weer zo.. niet geïnteresseerd? Zo was Nick wel geweest. Waarom vergelijk ze ze met elkaar? "vanavond dus." Ze kon nu al niet meer wachten. Als ze ook maar iets van het drama te horen kreeg, zou ze iemand uitschelden. Ze wou niets met die ruzie makende lui te maken hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:27 pm

Jared liep achter Jack aan en begon helpen met het opzetten van het volleybalnet. Terwijl hij dat deed dacht hij nog even na over Jess, maar toen besloot hij om haar maar gewoon uit zijn hoofd te zetten. Dat had zij toch ook gedaan? Ook al vond ze hém leuker dan die Daniel.. Hij kon het niet helpen en grijnste even. Eigenlijk wilde hij dat even aan die klootzak vertellen, maar dat was niet slim en kinderachtig, dus deed hij het maar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:30 pm

Anthony grinnikte. Normaal gesproken gebéúrde dingen bij hem gewoon, ze werden niet echt gepland. Maargoed, als dat was hoe deze chick 'rollde', vond hij dat best oké. Eigenlijk had hij behoorlijk zin in een glaasje whiskey, maar daar was het natuurlijk veel te vroeg voor.
Voor zijn neus werd een beachvolleybalnet opgezet. Hij schudde zijn hoofd. Oké, daar ging hij dus écht niet aan meedoen. Beachvolleybal, pfff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:31 pm

((Ik ga ff stoppen met RPG'en, zit er vanaf vanochtend op, maarik kom straks wel, ik had immers beloofd te gaan koken voor het huis hahahaha))
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:33 pm

(( ik moet koken nu, hehe, en daarna dus eten, dus jared en anthony zijn er even niet meer! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:34 pm

((Oké, haha, smakelijk)) Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:34 pm

Chelsea liet haar hoofd naar achter hangen, en genoot van de zon op haar blonde koppie. Ze wist niet zo goed waar ze met hem over praten moest. Hij was zo zelfverzekerd en hij wist zelf bijna zeker dat er vanavond iets gebeuren ging, maar kon ze dat wel maken tegen over Nick? Ze wist het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 5:36 pm

(ik moet ook koken en eten, maar laat hem wel aanstaan. ben er dus wisselend, doe maar alsof volleybal niet is voorgesteld, ok?)

Jack spreidde zijn handdoek uit en ging liggen. Niet lang daarna viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 6:09 pm

Allison ging op haar handdoek naast Jack liggen. Ze zag dat hij sliep. Ze zette haar zonnebril op, pakte een tijdschrift en genoot van de warme zon die op haar lichaam brandde.

((ik ben er dus weer ;p eet smakkelijk iedereen die nog gaat eten!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 6:24 pm

Jared liep naar Allison toe, die naast een slapende Jack zat.
"Hé," zei hij tegen haar. "Ik heb je volgens mij nog nooit echt goed gesproken, maar toch heb ik het idee dat ik je een beetje ken," zei hij met een glimlachje.
"Wat vind jij er nou allemaal van?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 6:32 pm

'Hi!' Stiekem was ze best blij dat ze Jared nu even onder 4 ogen sprak.
'Tja we zijn een beetje in hetzelfde schuitje beland he. Daniel heeft me echt gekwetst maar als hij het zo wil... Wat vind jij er van?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 6:35 pm

(oke, we gaan dus nog niet eten. dus ben er weer.)

Jack hoorde stemmen en ontwaakte uit zijn slaap. Hij zag dat Allison naast hem lag en glimlachte naar haar.
Jared zat in het zand en zag er een beetje bezorgd uit.
"Hoe lang heb ik geslapen?" vroeg Jack gapend en hij rekte zich uit om Allison een kus te geven.

(hoe laat wil je btw. afspreken voor de stad?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 6:37 pm

Hij haalde zijn schouders op. "Weet je, eigenlijk is het maar beter zo." Hij keek haar even aan. "Als je erover nadenkt.. Zij hebben ons flink gekwetst, terwijl wij volgens mij allebei echt wat voor hen voelden - en zij ook voor ons. Als zij dat doen.." Hij schudde zijn hoofd. "Als zij ons zo kunnen kwetsen, dan was het toch eigenlijk ook niet goed geweest als we wél met ze door waren gegaan? Vroeg of laat was zoiets dan toch gebeurd."
Hij was even stil. "En toch ben ik behoorlijk teleurgesteld," zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 6:38 pm

Allison gaf Jack een kus terug. Tot nu toe was ze erg blij met hem.
'Ik weet het niet. Ik heb een wandeling gemaakt en toen ik terug kwam lag je te slapen' zei ze lachend.

((Ehm... 9 uur ofzo? Wat wil jij? ;p))
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 6:40 pm

'Je hebt helemaal gelijk Jared. Het was voor Daniel altijd Allison dit, Allison dat. Tot ik vanmorgen in de woonkamer kwam en Isabella mij vertelde over gisteravond. Ik ben naar hem toe gegaan om te praten en toen ik de deur van zijn slaapkamer open maakte lag hij met Jess in bed. Eigenlijk was ik toen al klaar met hem. Naja, we hebben wat gepraat. Het ene moment vond hij het zielig voor mij het andere moment twijfelde hij weer en wilde hij vrienden blijven. Maar ik laat me niet aan het lijntje houden door hem. Als hij voor Jess kiest, fijn. Ik heb me er al een beetje overheen gezegt. Hoe gaat het nu met jou dan? Volgens mij zit je er best wel mee he?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 14 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: