Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 6:41 pm

Jack keek om zich heen naar het verlaten strand.
"Wat een rust na al die spanning van vanmiddag," grapte hij. Hij hoorde zijn maag rommelen en trok een bedachtzaam gezicht.
"Zal ik voor jullie koken?" vroeg hij glimlachend aan Allison en Jared.

(9 uur is goed. Woonkamer en dan stad?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 6:43 pm

'Dat klinkt goed Jack. Ik heb eigenlijk best wel honger.' Heel even legde ze haar hand op de zijne en lachte naar hem. Ze wilde niet dat Jared zich ongemakkelijk zou voelen bij hun. Ze was tenslotte blij dat ze even met Jared kon praten zonder dat Jess of Daniel erbij waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 6:45 pm

Daniël opende zijn ogen en ging recht op zitten. Poeh, hij had lang geslapen. Hij keek om zich heen en zag dat Jess verdwenen was. Ze was vast een eindje gaan lopen of zo. Hij zag ook dat Allison en Jared met elkaar aan het praten waren, Jack zat er ook bij. Hij zuchtte, wat was dit een rotsituatie. In zijn achterhoofd spookte Allison nog rond, maar al die drama is gewoon een beetje teveel. Jess en hij dachten hetzelfde over dingen, bijvoorbeeld dat Jared en Allison een beetje teveel hadden verwacht van ze. Hij zuchtte, het zal wel.
Toen stond hij op om Jess te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 6:45 pm

Jared grijnste naar Jack. "Ik denk dat ik jullie alleen laat bij zo'n romantisch dinertje hoor. Bovendien, ik heb toch niet echt honger." Toen keek hij Allison weer aan. "Ja, je hebt gelijk. Alleen.. Ik geef mezelf niet zo heel makkelijk bloot, en dat heb ik bij Jess wel gedaan. Het was dus nogal een klap in m'n gezicht, wat er gisteravond gebeurde." Toen glimlachte hij. "Maar ik heb ook besloten dat ik me niet uit het veld laat slaan! Er zijn hier genoeg leuke mensen, ik heb geen zorgen.. Die vakantie wordt echt wel leuk!"
Hij stond op en klopte het zand van z'n kleren. "Ik ga even chillen bij het zwembad denk ik," zei hij. Er was verder niemand dacht hij, en hij wilde Jack en Allison best even een paar momenten alleen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 6:46 pm

Jack snapte de hint en stond op.
"Goed, zullen we dan maar?"

(ik ga alvast verder in de keuken. (: )
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 6:49 pm

'Je hebt gelijk Jared! Zo dacht ik ook. Gewoonlijk ben ik helemaal niet het type dat gelijk met een ander gaat maar ik leerde Jack vanmiddag kennen en het voelde gewoon goed.' ze dacht terug aan de avond met Daniel in de jacuzzi.'Ik heb hem mijn hele levensverhaal vertelde. Alle moeilijke dingen waar ik gewoonlijk nooit over praat. Ik snap dat hij dacht dat ik teveel van hem verwachtte. Waarschijnlijk heb ik me gewoon te snel bloot gegeven. Ach so be it ;d' ze stond tegelijk met Jared op. 'Geniet van je vakantie jongen! Misschien zie ik je vanavond nog even in de stad. Dan zal ik eens een leuke meid voor je uitzoeken' zei ze plagerig tegen Jared. En ze besloot Jack op te gaan zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 6:57 pm

Daniël ziet Jess zitten en hij kijkt naar haar. Ze heeft gehuild, hij snapt wel waarom. Hij gaat naast haar zitten en even zegt hij niets. Hij zucht, waarom doen Allison en Jared dan ook zo moeilijk? Het was toch allemaal een spel, dat zij nou allemaal zo moeilijk deden had hij ook niet kunnen verwachten. Natuurlijk was het moeilijk voor Allison, hijzelf had het ook moeilijk. Uiteindelijk dacht hij nog wel aan haar, hij vroeg zich af of het wederzijds was.
'Het is ook allemaal niet makkelijk hé,' zei hij uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 7:02 pm

'Ik denk dat ik je beter even alleen kan laten, ik ga naar het huis. Zorg jij er maar voor dat je alles even op een rijtje zet,' zei hij en keek haar aan. 'Dag Jess, ik zie je later,' zei hij en gaf haar een kus op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptydo aug 05, 2010 7:42 pm

Jess kwam aan op het strand. Het was al voorbij het warmste punt van de dag maar nogsteeds heerlijk weer. Ze spreidde haar handdoek uit op het zand, ging liggen, en klikte een blikje cola open. De zon brandde op haar huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptydo aug 05, 2010 7:51 pm

Jackson kwam het strand oplopen. Het was vroeg in de avond, maar nog steeds was het rond de 25 graden, misschien zelfs warmer. Dat kwam je in Denemarken niet tegen! Hij zag een bekend figuur en liep naar Jess toe. "Hey there," begroette hij, en hij liet zich in het zand naast haar zakken. Hij had voor het eerst in tijden geen joint of andere drugs bij zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptydo aug 05, 2010 7:53 pm

'Hey,' zei Jess verrast toen ze Jackson zag. Voor het eerst hing er geen wietlucht om hem heen. Ze grinnikte in zichzelf en staarde naar de zee. De zon stond niet meer hoog aan de hemel en de lucht kleurde een beetje oranje/roze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptydo aug 05, 2010 7:55 pm

Isabella had besloten naar het strand te gaan. Zo kon ze even alles vergeten van wat er vandaag gebeurd was, niemand wist zelfs dat ze al terug was.
Ze zag Jess staren naar het water en liep zo zacht mogelijk naar haar toe.
"Hééj!" riep ze toen. Jess zou vast niet verwachten dat ze hier alweer zou zijn. Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptydo aug 05, 2010 8:03 pm

Jackson hoorde iemand roepen, en zuchtte kort en geïrriteerd. Kon hij nou nooit gewoon rustig kletsen mte Jess? Kenden mensen de de uitdrukking 'drie is te veel' niet? Ze keek bedachtzaam naar de zee. Vloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptydo aug 05, 2010 8:11 pm

Ze zag Jacksons geïrriteerde gezicht, haalde haar schouders op en liep toen weer weg. Jess zou ze later wel nog eens spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 11:22 am

Jack kwam het strand op in zijn zwarte bermuda zwembroek en spreidde zijn enorme handoek uit. Hij smeerde wat zonnebrand op zijn schouders, zette zijn pilotenbril op zijn neus, deed zijn Ipod in en ging liggen zonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:02 pm

Allison liep met haar strandtas het strand op. Ze nam een laatste slok uit haar blikje cola en gooide het lege blikje weg. Ze keek rond en zag Jack op het strand liggen en besloot naar hem toe te gaan. "Hi lovely, niet in slaap vallen he" zei ze en spreide haar handdoek uit naast die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:04 pm

Jack keek op en lachtte.
"Hoe kan ik nou slapen als er een beeldschone dame naast mij komt liggen?" vroeg hij grinnikend en hij boog naar voren om haar te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:07 pm

Allison keek naar de lege plek aan de andere kant van Jack. "Oh waar is ze dan?" grapte ze en kuste hem terug. Ze was blij hem weer te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:10 pm

"Je onderschat jezelf," lachtte Jack en hij streek een lok haar uit haar ogen. Gelukkig was het helemaal stil op het strand, want hij was bang dat iedereen anders het bonken van zijn hart zou horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:14 pm

Allison lachte en pakte zijn hand vast. "Je bent lief" zei ze met een verlegen lachje op haar gezicht. Voor het eerst sinds tijden was ze weer verliefd en ze genoot ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:18 pm

Jack voelde dat hij bloosde. Ze was zo schattig als ze verlegen werd.
"Jij bent liever," mompelde hij tegen haar huid.
"Trouwens," zei hij nonchalant, "mijn moeder zou je wel een keer willen ontmoeten. Interesse?" Hij wachtte gespannen haar reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:22 pm

Allison zag hem blozen. Ze lachte en drukte een kus op zijn lichtelijk rood geworden wang. "Natuurlijk heb in intresse. Lijkt me leuk" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:25 pm

"Mooi!" riep Jack en hij sprong op. "Dan kunnen we maar beter nu gaan, anders komen we te laat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:29 pm

Allison schrok van de haast die Jack in een keer leek te hebben. "Nu? Bedoel je dat je nu naar je moeder toe wil gaan?" zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Emptyma aug 09, 2010 12:32 pm

Jack lachtte schaapachtig. "Eh, nou ja... Ja. ze is alleen vandaag in Griekenland. Ze heeft een modeshow, maar we kunnen het backstage ontmoeten. Tenzij je niet wil...?" Zijn gezicht betrok een beetje. Hij wilde Allison niet dwingen om iets te doen wat ze niet wilde, maar hij wilde zijn moeder zo graag weer zien en haar voorstellen aan zijn vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 15 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: