Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:08 pm

Jack krabde zich achter zijn oor. Jezus, ging iedereen hier met iedereen naar bed? Hij hoopte dat hij niet zo werd. Natuurlijk keek hij naar meisjes, maar hij was er pas met twee naar bed geweest. En hij had echt van ze gehouden.
Aan de andere kant leek Allison hem ook leuk. Ze zag er knap uit en hoewel haar ogen een beetje triest stonden, had ze een leuke lach.
"Moet ik mijn zwembroek alvast gaan aandoen?" vroeg hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:09 pm

"Oké, het strand!" riep ze opgewekt. Ze keek Stephan lachend aan, "heb je daar wel zin in?" vroeg ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:11 pm

Steph keek naar Jack en toen naar Isabella. 'Ja, best wel' zei hij en schonk haar een glimlach. Hij keek naar de eettafel waar zijn zwembroek op lag. 'Ik ben zo klaar' zei hij en pakte zijn zwembroek. Hij voelde dat hij er redelijk hard in kneep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:11 pm

'Goed idee Jack! Dan kan ik even mijn make-up opnieuw doen. Ik maak vast een goede eerste indruk nu' zei ze lachend. 'Hup Stephan schiet jij ook eens op' zei ze plagerig tegen hem. 'We gaan maar eens boys spotten op het strand Isa!' wat was Allison toch goed in lachen met een gebroken hart. Ze lachte naar Jack. Wat stom dat ze die jongen nog niet eerder had opgemerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:12 pm

"Oké," zei ze. Gelukkig had ze zich al voorbereid en had ze al een bikini onder haar topje aan en haar zwemshort had ze ook al aan, hoezo handig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:13 pm

'Ik doe even mijn bikini aan jongens! Ben zo terug'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:13 pm

Terwijl hij wegliep met zijn zwembroek naar het toilet grinnikte hij. Jongens spotten, come on. In griekenland?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:14 pm

"Chill. Ik ga mijn zwembroek aantrekken. Zie jullie zo op het strand?" Jack stond op en liep de woonkamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:15 pm

Isabella besloot te wachten tot er iemand klaar was om mee te vertrekken. Ze zag Stephan naar het toilet lopen, die zou vast snel klaar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:17 pm

Allison liep de woonkamer in met haar strandspullen en zag dat alleen Isa nog over was. 'Die Jack is niet verkeerd' zei ze tegen Isa met een knipoog. 'Volgens mij is Stephan alleen niet zo blij met hem. Is de rest al weg Isa?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:17 pm

(Jack is al op het strand.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:17 pm

Steph gooide zijn broek en shirt uit en trok zijn zwembroek aan. Wat een moeite zeg. Hij opende de deur weer en keek glimlachend naar Isabella. Hij legde zijn kleren opgevouwen op de tafel en trok zijn slippers aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:18 pm

Ze grinnikte "Ehm, Jack is al weg en Stephan kleed zich om op het toilet. Zullen we alvast gaan?" vroeg ze aan Allison.
"Ah, daar is Stephan al,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:19 pm

'Is goed we gaan. Ga je ook mee Steph?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:20 pm

Stephan keek de meiden aan, liep naar Isabella en raakte met zijn vingers even haar hand. Hij was zacht en warm. Hij glimlachte en hoopte dat ze het niet erg vond. 'Ja, zullen we gaan?' vroeg hij.
((verder op strand?))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:39 pm

Nadat hij zich om had gekleed kwam hij de woonkamer in. Gelukkig was er niemand, anders hadden ze zeker vragen gesteld.
Hij liep naar de keuken om een glas jus d'orange te pakken en ging zitten. Wachtend op Jess.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:47 pm

Jess kwam de huiskamer in. 'I'm ready!' zei ze vrolijk. Ze had haar grote bruine leren tas weer gepakt en er een grote badhanddoek in gedaan. Ze liep naar de keuken en pakte wat flesjes drank en wat blikjes cola. Toen pakte ze nog wat borrelnootjes en alles stopte ze in haar tas. Ze liep weer naar Daniel toe en ging achter hem staan. Subtiel legde ze haar handen op zijn schouders. 'Ben je ook klaar?' vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 2:49 pm

Daniël keek naar Jess die van alles in haar tas stopte. Hij had alleen zijn handdoek en zijn zwembroek aan. Lief dat ze overal aan denkt.
Hij voelde twee zachte handen op zijn schouders, het voelde goed. 'I'm ready!' zei hij toen en ze liepen samen de deur uit.

((verder op het strand))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 7:16 pm

Daniël slenterde de huiskamer binnen en ging op de bank zitten. Uit de keuken hoorde hij stemmen, zo te horen was Allison er met nog een paar jongens. Hij zuchtte, dit was niet de perfecte situatie maar hij kon het ook niet voorkomen. Of, eigenlijk had hij deze situatie kunnen voorkomen door de opdrachten te weigeren. Maar waarom zou hij dat doen? Hij had ten eerste veel te veel drank op en ten tweede was het maar een spel. Dit was wel een tegenvaller van Allison, ze dacht meteen dat hij iets met haar had, maar dit zag hij anders. Hij vond haar leuk, wel meer dan leuk maar deze band moest eerst nog uitgroeien tot een relatie. En dat was niet gebeurd in een paar dagen, dat had meer tijd nodig. Hoow, waarom moest Allison nou weer zo'n leuke meid zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 7:38 pm

'Waar is dat domme ding nou weer' liep Allison te mopperen toen ze haar blackberry niet kon vinden. Op dat moment zag ze Daniel op de bank zitten. Ze had hem net al in de keuken gezien en had gemerkt dat hij zich ongemakkelijk voelde bij haar. 'Eh Dan, kan ik je misschien een wijntje aanbieden' zei ze terwijl ze op de bank plofte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 7:41 pm

'Eh, ben je wat kwijt?' vroeg hij toen hij Allison iets zag zoeken. Hij zuchtte, het was aardig van haar dat hij haar wat te drinken aanbood. 'Nee dank je Alli, ik blijf vandaag even van de alcohol af. Gister is het al genoeg uit de hand gelopen,' zei hij een beetje blozend. Ze plofte naast hem neer. 'Ik was eigenlijk van plan om de sauna in te gaan, ga je mee?' Dat kon toch wel, gewoon, vriendschappelijk. Hij had er geen verdere bedoelingen mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 7:43 pm

'Haha ja mijn blackberry maar dat is verder niet zo boeiend. Hij zal wel in mijn tas zitten' ze had eigenlijk wel zin om even de sauna in te gaan voordat ze uit zou gaan vanavond. 'Is goed gezellig! Zullen we maar gaan dan' ze had haar bikini nog aan van het middagje strand dus dat was lekker makkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptywo aug 04, 2010 7:44 pm

'Ja, laten we gaan!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptydo aug 05, 2010 12:45 pm

Helena loopt de woonkamer binnen, waar haar tante staat schoon te maken. 'Tante Katherina! Ik heb je gemist!' Haar tante kijk op, en glimlacht. 'Gia sou, paidi mou (betekent hallo, mijn kind)! Ik heb jou ook gemist? Hoe was het in Nederland?' Helena was een weekje naar Nederland geweest om haar oude vrienden weer eens op te zoeken. 'Leuk. Erg gezellig.' zegt Helena. Ze zegt er niet bij dat het ook pijn deed, haar oude huis te zien waar ze zo vrolijk met haar moeder en vader had gewoond. Helaas is dat niet meer zo. 'Hoe is je vader?' vraagt Katherina. 'Tsja, het gaat wel. Je weet hoe hij is.' mompelt Helena. Katherina glimlacht, 'Het is druk dit jaar. Misschien maak je wel wat vrienden.' Helena knikt. Ze kijkt ieder jaar uit naar de zomer, als er weer vol op mensen komen in het vakantie huis van haar tante. Dan maakt ze meestal goede vrienden, ook al is ze erg verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Emptydo aug 05, 2010 12:54 pm

'Wil je een broodje, paidi mou? Je hebt vast honger!' zegt tante Katherina. Ze sleurt Helena mee naar de keuken, die zich zuchtend mee laat trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 15 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: