Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 9:21 pm

Dit is het topic voor alles wat zich afspeelt in de woonkamer van het vakantiehuis. De woonkamer is een grote, lichte ruimte. Er staan veel zachte banken met kussens, er hangt een groot plasmascherm aan de muur, en er staat een stereoinstallatie.
Hier komt iedereen aan die nieuw is in het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://holidayrpg.actieforum.com
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 10:55 pm

Met een zucht sleepte Jess haar enorme koffer achter zich aan. Pff, hij leek bij elke stap wel zwaarder te worden! Ze haalde een hand door haar blonde krullen en keek de huiskamer in. Het was erg stil. Zou ze dan echt de eerste zijn? Ze stapte binnen, en inderdaad, er was nog niemand. Ze liet haar koffer in de gang staan en plofte op de bank. Uit haar handtasje pakte ze een knalrode lippenstift en een spiegeltje, en ze begon haar lippen te stiften. Hoelang zou het nog duren voordat de rest van de bewoners zouden komen? Ze kon echt niet meer wachten, ze was zó benieuwd! Op dat moment hoorde ze de voordeur opengaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 10:57 pm

Steph zag in de verte het huis al staan. Hij was niet de eerste, hij zag al bewegende gedaantes voor het raam. Steph glimlachte tevreden en zette een snellere pas in. Hij keek naar het grote huis en liep de deur binnen. Hij zag Jess en glimlachte. 'Hee, ik ben dus niet de eerste zie ik'. Steph keek rond en bestuurde het huis aandachtig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 10:58 pm

Chelsea stapte het huis binnen. Dus hier ging alles gebeuren? Met een glimlach op haar gezicht stapte ze de woonkamer binnen, en trof een blond meisje aan. "Hey," zei ze, en ze stak haar hand uit. Ze liet haar koffers maar even staan. "Ik ben Chelsea." Met haar vrije hand veegde ze haar pony uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 10:59 pm

Nick droeg een grote sporttas om over zijn schouder en aan zijn hand sleepte nog een enorme trolley. Hij stapte nieuwsgierig het huis in. Van buiten had het er erg gezellig uit gezien, hopelijk waren zijn huisgenoten ook zo. Al een paar weken had hij toegeleefd naar deze vakantie. Hij vond het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, en dit was de uitgelezen kans. Nick keek de gang door. Het was een beetje een oud huis, maar toch zag het er erg gezellig uit. Zou hij als eerste zijn? Nee, hij hoorde al wat stemmen uit de woonkamer komen. Hij gooide zijn schoudertas in de gang neer en stapte de huiskamer binnen. Er stonden al een stuk of 5 mensen. 'Hey allemaal,' zei Nick vrolijk. 'Ik ben Nick. Hier gaat het dus gebeuren?' zei hij en hij keek de huiskamer rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 10:59 pm

Sue stapte uit de bus en trok haar koffers met zich mee. Het waren 3 grote volle koffers. Ze voelde zich een beetje bekeken aangezien ze nogal anders was. Ze liep naar binnen en zag al heel wat mensen staan. Ze zei vriendelijk 'Hay!' Sue stak haar hand naar iedereen uit om zich voor te stellen 'Hoi, ik ben Sue.'


Laatst aangepast door Sue op zo aug 01, 2010 11:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:00 pm

Jackson had twee grote weekendtassen bij zich, en dat was het. Hij gooide ze neer in het halletje en liep de woonkamer in. Hij krabde aan zijn achter hoofd en haakte zijn zonnebril achter de hals van zijn shirt. "Hi, ik ben Jackson." hij keek even iedereen aan, waarna hij zich op de bank liet ploffen en grijnsde breed. Een hele vakantie zonder dat zijn ouders zouden zeuren! In GREECE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:00 pm

Langzaam maakt ze de voordeur open en lichtelijk onzeker loopt ze naar binnen. Zou er al iemand zijn? Dalijk zijn er allemaal type's die ze helemaal niet mag. Wat moet ze dan doen? Gelukkig ziet ze leven in de woonkamer. De mensen zien er erg aardig uit. Gelijk weet ze dat het allemaal wel goed gaat komen. Ze loopt de woonkamer in en stelt zich voor 'Hai, ik ben Allison!'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:01 pm

Meteen sprong Jess op van de bank. Ze stelde zich aan het blonde meisje voor en bekeek bewonderend haar jasje. 'Echt heel vet, waar heb je die vandaan?' vroeg ze nieuwsgierig. Toen gaf ze ook de jongen die zich voorgesteld had als Nick een hand, en de andere jongen die inmiddels de kamer in was gekomen. Inmiddels kwamen er nog wat mensen binnendruppelen. Ze stelde zich aan allemaal vrolijk voor. Het zou nog wel eens heel gezellig kunnen worden hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:01 pm

Steph zette al zijn tassen neer op de plekken waar nog plek was en keek achter zich waar al nieuwe mensen verschenen. 'Ik ben Steph' zei hij en glimlachte. Hij keek rond en telde de mensen. 'Hoeveel mensen komen er in totaal?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:04 pm

Jess keek naar de jongen die zich had voorgesteld als Stephen. 'Uh.. ik weet niet,' zei ze en ze haalde haar schouders op. 'Maar volgens mij is er ruimte genoeg voor iedereen die maar zou willen,' voegde ze met een grijns toe. Nog een keer keek ze de groep rond. Ze voelde zich meteen aangetrokken tot de jongens, maar dat had ze altijd. Ze grinnikte in zichzelf en sprong op. 'Wil iemand wat drinken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:04 pm

Sue vroeg zich af waar ze al haar spullen moest laten. Ze liep een stukje verder de woonkamer in en ging op de bank zitten. 'Eh, jongens? Waar moeten we onze spullen laten?' vroeg ze een beetje onzeker. Na de lange reis moest ze ook nodig naar de wc, ze keek een beetje om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:06 pm

Steph keek naar Jess. Ze was een spontane meid, hij mocht haar wel. 'Tja, hoe meer zielen hoe meer vreugd eh' zei hij blij. Steph stelde zich even aan iedereen voor en pakte toen zijn koffers op. 'Ik zal even een kamer uit gaan zoeken voordat ze allemaal bezet zijn en ik op de grond moet slapen' zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:07 pm

Glunderend keek Chelsea naar het Jess-meisje. "vind je het mooi? Ik heb het zelf gemaakt," zei ze trots. Ze keek even rond, en liet zich toen ook maar op de bank vallen. "Gaat er iemand straks mee zwemmen?" vroeg ze. Ze had vreselijk veel zin om op het strand te liggen. "En ik wil vanavond uit gaan. Wie gaat er mee?" Het leek alsof Chelsea duidelijk the Queen wou worden in dit huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:08 pm

Allison plofte op de bank. Ze bekeek alle mensen die er tot nu toe waren. Zoals altijd keek ze als eerste naar de kleding. Wauw, die schoenen zijn uit de nieuwe collectie van gucci! Oh mijn god en kijk naar die chanel oorbellen! Ze had verwacht dat er minimaal wel 1 buitenbeentje bij zou zitten. Een echte nerd of een arrogante bitch maar dit leken allemaal aardige mensen. Vanaf dit moment wist ze 100% zeker dat het een topvakantie zou worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:09 pm

Jackson stond op, en keek naar Jess. "Nee, bedankt. Ik ga mijn kamer zoeken." Daarna richtte hij zich grijnzend tot Chelsea. "Vanavond ga ik wel mee. Ik ben alleen niet zo'n fan van het strand." Op het strand was zon. En van de zon werd je bruin. Bah! Jackson sleepte zijn tassen mee en vond zijn kamer al gauw. Hij was op de begane grond, dus als hij dronken werd, hoefde hij tenminste niet de trap op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:09 pm

Omdat ze meteen de kamer uitgelopen was terwijl ze haar vraag stelde, rekende ze niet op antwoord. Ze liep meteen door naar de keuken en niet veel later kwam ze terug met drie blikjes cola. 'Voor iedereen die wil,' zei ze vrolijk en ze zette er twee op tafel. 'Overigens heb ik wel zin om zo mee te gaan zwemmen. Kan je me uitleggen hoe je dat jasje hebt gemaakt,' voegde Jess toe en ze knikte met een glimlach naar Chelsea. 'En natuurlijk ga ik mee uit, ik wil wel een beetje nachtleven proeven hier de eerste avond!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:10 pm

Steph hoorde terwijl hij de trap op liep de ideeën van Chelsea en draaide zich met een ruk om. 'Zeker dat ik vanavond meega, kunnen we een beetje aan elkaar wennen, kijken wie de feestbeesten zijn' zei hij grinnikend en liep de trap verder op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:10 pm

Nick pakte een blikje cola van tafel en knikte naar Jess. 'Ik ga wel mee naar het strand,' zei hij en toen stond hij op. 'Maar eerst even een kamer uitzoeken!' zei hij en hij tilde zijn tassen op. Toen verliet hij de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:11 pm

'Ik heb inderdaad ook zin om even een duik te nemen, ik ga wel met je mee.' zei Sue tegen Chelsea. 'Maar eerst ga ik even een kamer uitzoeken.' Sue trok haar koffers op en stond op. 'Wie gaat er mee een kamer uitzoeken?' vroeg ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:12 pm

'Wat een leuk idee Chelsea! Ik ga graag met je mee' zei Allison. Allison was een echte uitgaan-freak en een middagje aan het strand is ook niet verkeerd. Chelsea leek haar een aardige meid. Ze heeft leuke kleding aan en is erg spontaan. Misschien dacht zij wel heel anders over het Allison-meisje... Shit dacht ze... Misschien had ze dit helemaal niet goed aangepakt en was ze weer eens veel te enthousiast geweest. Na een korte stilte zei ze dan ook 'Eh.... als je dat tenminste leuk vind?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:14 pm

"Ik leg het nog wel eens uit. Hey, Jess, kamer delen? Ik heb mijn naaimachine weten mee te krijgen, dus dan kan ik je misschien wat leren!" vrolijk pakte ze het andere blikje cola en opende hem. Ze vond het leuk dat ze goed klikte met al deze mensen, hoewel het net wel een beetje een chaos was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:16 pm

Jess grijnsde naar Chelsea. 'Ik heb mijn naaimachine ook mee!' riep ze lachend uit. Wat toevallig, blijkbaar was dit meisje ook gek op mode. Jess wreef over haar nieuwe bloemenjurkje. Ze had hem speciaal voor vandaag aangetrokken. Nog nooit had ze zolang gedaan over een kledingstuk, maar het was het waard geweest. 'Maar natuurlijk wil ik een kamer met je delen,' voegde ze toen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:16 pm

Stephan zocht een kamer uit die zich vlakbij de badkamer en de trap bevond.
Hij maakte wat goedkeurende geluidjes en opende de deur. De kamer was leuk ingericht en het behang was ook niet fout. Hij zag 2 tweepersoons bedden staan en glimlachte. Hij zette zijn tassen neer en liep naar de trap. 'Er kunnen 2 mensen in mijn kamer' riep hij enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Emptyzo aug 01, 2010 11:19 pm

Stephan schreef:
Stephan zocht een kamer uit die zich vlakbij de badkamer en de trap bevond.
Hij maakte wat goedkeurende geluidjes en opende de deur. De kamer was leuk ingericht en het behang was ook niet fout. Hij zag 2 tweepersoons bedden staan en glimlachte. Hij zette zijn tassen neer en liep naar de trap. 'Er kunnen 2 mensen in mijn kamer' riep hij enthousiast.
(dit moet je niet plaatsen bij huiskamer, aangezien dit zich niet afspeelt in de huiskamer. De bedoeling is dan dat je een neiuw topic maakt met als naam Stephen's kamer, en dat je daar verderschrijft)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 24Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: