Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:42 pm

Steph nam nog een slok en keek naar de drank die Jared vast had. 'Zo.. dus ik zit nu in een huis met alcoholisten?' Ik grinnikte 'Dat wordt dus leuk' zei ik en nam een slok van mijn redbull. Ik keek naar Sue die opeens grijnzend naar beneden kwam en keek haar verbaasd aan.

~

Ik kan zo opeens weg zijn, dat wil ik niet.
Maar van mijn moeder moet ik eigenlijk al slapen duss...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:43 pm

'Wat heb je daar.. Jared?' vroeg Sue nieuwsgierig, ze hoopte dat het Jack Daniels was. Ze had al heel lang geen drank meer op omdat haar pleeg ouders nogal streng zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:44 pm

(( Sue: Let op de tijd waarin je schrijft. Soms schrijf je in verledentijd en soms in tegenwoordige tijd. Doe alles in verleden tijd. Oja, en als je personage iets denkt, hoeft dat niet tussen aanhalingstekens

Stephen: Let op in welke persoon je schrijft. Soms schrijf je in de 3e persoon, dus Stephen doet dit, en soms schrijf je in de ik-vorm, dus ik doe dit. Hou het in de 3e persoon

Bedankt alvast ! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:45 pm

"Duwen en slepen is de oplossing," zei Alexis met een lichte grijns. "Leuke naam, Jared. Heeft het ook een betekenis?" vroeg ze, terwijl ze hem een beetje bekeek. Hij zag er nog wel vrij goed uit, vond ze.
Ze zag verderop nog een geval staan met een vreemd jurkje en enorme sokken. Snel keek ze weer weg en had een een ondeugende twinkeling in haar ogen. Dat had ze altijd als ze eigenlijk heel graag iemand wou uitlachen, maar ze hield zich in. Voordat ze ruzie met iedereen kreeg.

((haha ik besloot maar te praten ookal was je binnen 2 seconden al weg? hm hm XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:45 pm

Dankbaar nam Jess het wijntje aan van Jared. Ze knikte hem toe, en nam een grote slok. Ze vond het nog een beetje te vroeg voor whisky, maar Jared was duidelijk wat gewend, dus ze keek grijnzend toe hoe hij de fles openmaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:46 pm

'Partypeople, ik ga naar mijn kamer toe.' Ik zie jullie morgen wel weer!

---

Eigenlijk wil ik nog helemaal niet gaan maar ik moet want me moeder zeurt...
Morgen ben ik er weer. Ciao.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:47 pm

(( okeee eeuhh wacht even hoor. dit is echt niet bij te houden, elke keer als ik een verhaaltje heb getypt zijn er weer nieuwe dingen bijgekomen en kan ik weer opnieuw beginnen, haha ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:47 pm

Oh sorry, ik zal erop letten! Het gaat niet echt met opzet namelijk..

~

Ik ben weg nu trouwens, ik wil helemaal niet weg maja.. moeders ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:48 pm

(( oh en als je iets buiten het verhaal zegt, typ het dan tussen haken hihi. iedereen moet weg ofzo? Of blijft er nog iemand haha? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:49 pm

Ik verlaat jullie ook denk ik zo aangezien iedereen weg gaat vind ik het leuker om morgen met iedereen te zijn.

_
Ik wacht even op wat er gebeurd daarna zet ik hier wat neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:51 pm

"Dat is een heerlijk glaasje whiskey," zei hij tegen het meisje dat aan hem had gevraagd wat hij dronk. "Ik ben trouwens Jared," zei hij. "Wil je ook wat?" vroeg hij - ze keek zo verlekkerd naar zijn glas dat het eigenlijk een overbodige vraag was. Ondertussen richtte hij zich weer op het andere nieuwe meisje, die met de grote tas. "Pff, nou, respect, volgens mij zou zelfs ik moeite hebben met zo'n joekel," zei hij lachend. Hij richtte zich weer even op Jess. "En, mevrouw, smaakt het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:51 pm

(( oh gaat iedereen weg? ik ben er nog hoor! =P ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:52 pm

Jess schoot in de lach. 'Je hebt het wel druk hè, met al die meisjes,' zei ze en ze grinnikte. Toen nam ze nog een grote slok en haar glas was alweer leeg. Ze plofte neer op de bank en pakte een willekeurige afstandbediening vanaf tafel. Ze drukte op PLAY en meteen klonken luide klanken van SLAM!fm door de huiskamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:53 pm

((IK BEN ER NOGGGGG afro maar ik stik hier van het lachen HAHAHAH))

Alexis lachtte. "Trouwens.. hoe weet je welke kamer van jou is? Ik wil die rottas kwijt." zei ze. Dat ding was zo zwaar en irritant en bweh ze had gewoon geen zin meer in die tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:54 pm

'Ja, nouja graag!' antwoorde ze op Jared, 'Het staat in de keuken hé?'
Ze liep al richting de keuken om zelf wat te pakken en ze verwachtte geen antwoord meer. Sue trok de keukenkastjes open en zocht naar een geschikt glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:55 pm

Jess keek naar Alexis. 'Je mag zelf een kamer uitkiezen, maar alleen met mensen van je eigen geslacht. Dat is wel jammer,' zei ze en ze bekeek Alexis. Het leek haar wel een aardig meisje. 'Zijn je haren van zichzelf zo wit?' vroeg ze bewonderend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:56 pm

Hij grijnste naar Jess en plofte ook neer op de bank. "Ligt er niet aan dat het meisjes zijn hoor. Ik wil me gewoon graag aan iedereen voorstellen! Hoewel ik wel moet toegeven dat er hier verdacht veel meisjes zijn!" Hij nam een slokje van z'n whiskey. "Oké, ik was dus van plan om te chillen maar ik ren tot nu toe de hele tijd heen en weer. Ik zoek even een kamer uit hoor, ben zo terug!" Hij zette zijn whiskey op de tafel neer. Het meisje met de tas wilde die tas duidelijk kwijt. "Zal ik je even helpen met die tas?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:58 pm

"Ooooh okay! En ja, ze waren altijd al zo," zei ze met een lichte glimlach. Ze was nooit echt trots op haar haarkleur, met een brilletje en een jurk (en megasokken van 1,5 meter he HAHAHAH) leek ze net een vergrijsde.. verwitte* oma.
"Graag!" antwoordde ze op Jared. "Hij is wel echt ehh.. heeeel zwaar hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyzo aug 01, 2010 11:59 pm

Jess stond ook op en knikte. Ze moest nu niet lam worden, ze had nog nieteens haar tas ingeruimd! Ze stond op en liep de trap op, richting haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 12:00 am

Sue schonk wat in haar glas en nam hem mee richting de bank. Ze ging zitten en keek iedereen en alles een beetje aan. Ze nam 2 grote slokken en het glas was leeg, ze boog zich een beetje naar voren om hem neer te zetten. Daarna ging ze heel relaxed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 12:01 am

Hij grijnste naar het meisje. "Ik denk dat ik het wel aankan. Ik weet trouwens nog steeds niet hoe je heet!" Ondertussen pakte hij de tas en trok hem over zijn schouder. Het was inderdaad een zwaar rotding, maar op de sportschool had hij zwaarder gehad. "Pff," zuchtte hij. "Behoorlijk zwaar ja." Hij liep de trap op en riep naar het meisje achter zich: "Oké, waar wil je dat ding hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 12:04 am

"Ik heet Alexis," zei Alexis en een lichte glimlach volgde. "Ehm, maakt niet uit. Ik heb toch nog geen kamer dus jij mag wel kiezen". Ze keek naar Jared die duidelijk wel wat moeite had met de tas. Ze moest voortaan toch maar zo'n leuk rolkoffertje nemen, die zijn waarschijnlijk iets makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 12:07 am

"Alexis! Oké, nou ik geloof dat er al een paar kamers bezet zijn, dus eh.." Hij zette de tas even neer en haalde zijn hand door zijn haar. "Ik heb echt geen idee waar al mensen zitten." Hij klopte op een willekeurige deur. Geen reactie. "Zal wel goed zijn," mompelde hij en hij deed de deur open. Inderdaad, leeg. "Chill," zei hij meer tegen zichzelf dan tegen Alexis. "Wat vind je hiervan?" vroeg hij en hij hield de deur voor haar open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 12:09 am

(( Hoe laat is het nu? Ik wil uitgaan (: ))

Sue kreeg al een beetje zin in vanavond, ze was al lang heel braaf geweest en nu wilde ze eindelijk echt gaan leven. Ze stond weer op en keek naar de klok, ze irriteerde zich aan het geluid dat keihard stond en pakte de afstandbediening en zette het wat zachter.
Ze voelde zich hier nog niet helemaal lekker en besloot richting haar kamer te gaan om zich alvast een beetje te omkleden enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 12:10 am

"Die kamer is goed!" Alexis pakte haar tas op en gooide hem met een zwiep de kamer in. "Ik pak het later wel uit. Ik heb eerst zin in wat chips ofzo, jij weet wel waar de keuken is toch?" vroeg ze. Ze haatte het als ze de weg niet wist, en haar wangen kleurden ook weer meteen rood. Stomme huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 3 van 24Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: