Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:12 am

Hij grijnste bij het zien van haar blosjes. "Yep, die is beneden bij de huiskamer de gang doorlopen en dan ben je d'r. Ik kom zo ook, eerst even mijn eigen spullen dumpen." Hij lachte naar haar, liep naar beneden, pakte zijn koffer en nam die weer mee naar boven. Hij klopte op de deur naast die van Alexis en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:12 am

Ze liep de trap op en zag Jared en Alexis staan 'Hay' zei ze nog eens en liep gelijk door naar haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:16 am

Inmiddels was Jared weer beneden en hij plofte opnieuw neer op de bank. Zo, eventjes rust. Hij pakte het glas whiskey wat nog voor hem stond en dronk het leeg. Great, dat was een slimme actie. Nu had hij geen whiskey meer, maar eigenlijk had hij geen zin om nieuwe te halen in de keuken. Hij zuchtte lacherig. Wat kon hij toch ontzettend lui zijn. Hij pakte de afstandsbediening en zette SLAM!fm (( haha hoe kan dat eigenlijk in griekenland? )) weer aan. "Tonight's gonna be a good good night," zong The Black Eyed Peas. Toepasselijk, hoopte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:26 am

Nick liep de trap af en de huiskamer in. Hij ademde diep in en rook ergens een alcohollucht, maar hij kon het niet echt plaatsen. In ieder geval sterke drank, daar was hij ook wel aan toe. Hij liep de keuken in en kwam terug met een fles Disaronno. Ook goed. Hij draaide hem open en nam een grote slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:27 am

"Ah, gelukkig, ik dacht al dat ik alleen werd gelaten met alle chicks. Volgens mij heb ik jou nog niet gezien. Ik ben Jared!" zei hij vanaf de bank. Het leek erop dat de jongen die binnenkwam hem nog niet had gezien - maar de drankcollectie was hem duidelijk al wel opgevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:29 am

Nick schrok. 'Hooo, heb ik nou helemaal over je heengekeken,' zei hij schuldbewust, en hij stak zijn hand uit naar Jared. 'Ik ben Nick. Ik had je inderdaad nog niet gezien, was net namelijk even boven,' legde hij uit en hij draaide de fles dicht. God, die Jared dacht nu vast dat hij hier alleen was voor de drank ofzo. Grijnzend keek hij naar de fles en legde uit dat hij dorst had gekregen van het harde werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:31 am

"Hahah, no worries, ik kan zelf ook wel wat gebruiken." Hij keek naar het lege glas voor hem. Nu vond hij het toch echt tijd om zichzelf opnieuw in te schenken. Hij stond op met een hartgrondige zucht en liep naar de keuken. Hij pakte gelijk maar de hele fles Jack Daniels, voor het geval hij straks weer op zou moeten staan. "Het is inderdaad hard werken hier, moet ik zeggen," grijnste hij toen hij weer met een zucht ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:31 am

Jess bond haar haren in een knot en liep de trap af. Ze hoorde twee mannenstemmen uit de huiskamer komen, en toen ze binnen liep zag ze Jared en Nick zitten. 'Dus, als jullie mee uitwillen, moeten jullie over een uur klaarstaan. Want dan vertrekken we,' zei Jess en ze keek van Nick naar Jared en weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:33 am

Dit was blijkbaar de regeltante, dacht Jared lacherig. "Prima hoor," zei hij. "Volgens mij hebben meisjes toch echt meer tijd nodig dan jongens wat dat betreft," grijnste hij naar Jess. Hij was binnen een kwartiertje klaar - even gauw douchen, ander shirt aan en huppakee. Daar was hij niet zo moeilijk in.

(( gaat de tijd hier zegmaar op echte tijd? gewoon even een vraagje tussendoor ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:34 am

Jess knikte en keek naar de flessen drank voor de jongen. 'Jullie zijn alvast begonnen met indrinken zeker?' zei ze en ze trok één wenkbrauw op. Gewoon omdat ze trots was dat ze dat, na al die maanden oefenen, éindelijk kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:38 am

Hij keek ook even naar de flessen. "Tja, what can I say.." Hij haalde zijn hand door zijn haar en legde zijn voeten op het koffietafeltje voor hem. Met een korte zucht legde hij zijn armen in zijn nek - de ultieme relax-houding. "Nou ja, echt dronken zal ik niet worden vanavond hoor. Wil je trouwens nog een glaasje wijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:41 am

'Nee hoor,' zei ze. 'Ik ga me maar eens klaar maken voor vanavond. Misschien kan ik nog een leuke Griek aan de haak slaan,' grinnikte terwijl ze zich omdraaien. 'Ik zie jullie wel over.. 50 minuten,' voegde ze toe, en ze verdween de gang op.

(( Het gaat trouwens niet met echte tijd nee, want anders is het een beetje.. raar haha))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:44 am

(( ja ik denk ik vraag het even, was ook een tijd geleden dat ik dit heb gedaan hehe Razz ))

Geen wijn voor mevrouw dus, dacht Jared bij zichzelf. hoefde hij ook niet op te staan. Hij twijfelde nu of hij hier zou blijven chillen, of dat hij alvast ging douchen. Eigenlijk kon hij wel een opfrisbeurt gebruiken, maar ja, hij zat ook wel errug lekker hier. Hij nam een slok van zijn whiskey en deed even zijn ogen dicht.
"Dus, Nick. What brings you here?" vroeg hij - hij bleef dus nog even zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:49 am

Nick nam een grote slok drank en ademde diep in toen hij het branderige gevoel in zijn keel voelde. Normaal dronk hij meestal bier, maar hij was wel toe aan iets sterkers. Hij keek op naar Jared. 'Ach, ik heb net mijn eindexamens gehaald en ik weet niet echt wat ik wil met m'n leven. Dit leek me een perfecte pauze. En wat doe jij hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:51 am

Alexis kwam de woonkamer weer binnen lopen met een blikje redbull. Ze zag een nieuw gezicht. Droogjes ging ze op een stoel zitten en besloot maar niet zomaar door de jongens heen te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 12:56 am

"Tja, wat ik hier doe. Euhh.." Hij haalde zijn hand door zijn haar. "Eigenlijk vooral een leuke zomer hebben en nieuwe mensen ontmoeten." Hij zei het zo kort mogelijk. Wat deed hij hier eigenlijk? Het ging hem vooral om de zomer, tja, en het feit dat hij niet echt vrienden had om mee op vakantie te gaan.
Hij keek op toen Alexis binnen kwam. "Hé, Alex. Mag ik je Alex noemen?" Met een slok was zijn glas whiskey alweer leeg. Hij fronste. Normaal dronk hij nooit zo snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 1:00 am

Nick knikte begrijpend. Hij nam nog een grote slok drank en stond toen op. 'Ik ga me denk ook maar eens klaarmaken, als ik nog wil douchen,' zei hij en hij rekte zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 1:02 am

Jared knikte. "Oké, meld het even als je klaar bent in de badkamer, dan ga ik ook douchen," zei hij en hij keek Nick even aan. Leek hem best een aardige gozer. De feeststemming zat er nog niet echt in - of lag dat aan hem? Ook hij rekte zich uit en schonk nog een glaasje Jack Daniels voor zichzelf in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 1:02 am

"Ofcourse you can," zei Alexis met een glimlach. Iedereen noemde haar inmiddels toch al zo. De andere jongen stond al op om te vertekken. Nouja, die zou ze later nog wel zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 1:04 am

"Oké, Alex it is! Oh ja, we moeten dus over een uurtje klaar zijn," zei hij tegen Alexis. "Wil je trouwens wat drinken?" Misschien zou zijn sloomheid wat wegtrekken als hij heen en weer liep naar de keuken. Misschien ook niet - hij had eigenlijk nog steeds geen zin om op te staan, maar ja, anders zou die party-stemming er bij hem écht niet meer inkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 1:07 am

Opgefrist kwam Nick de kamer weer in. 'Hey Jared, ik ben klaar. Je kan douchen, maar je hebt wel nog maar een kwartiertje dus ik zou opschieten,' grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 1:08 am

"Ow, fuck," zei Jared. Dat werd dus met nat haar uit. "Dat drankje krijg je nog van me tegoed," zei hij tegen Alex en hij sprintte richting badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 1:10 am

Jess was ook klaar met douchen en liep de huiskamer weer in. Nick zat op de bank en ook Alexis was in de huiskamer. 'Alexis, ga je ook mee uit zo?' vroeg Jess met een glimlach aan haar. Ze plofte op de bank naast Nick.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 1:11 am

"Uhu." antwoordde Alexis. Ze vroeg zich af waar Chelsea was. Ze ontving het drankje van Jared en weg was 'ie.

(( oke ik ben sloom maar dat komt door alcohol in mijn oog Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Emptyma aug 02, 2010 1:14 am

'Oh.. kay,' zei Jess, ze had niet zo'n kort antwoord verwacht. Ze stond op en haalde haar schouders op. Ze liep naar de keuken en kwam terug met een fles bacardi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 4 van 24Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: