Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:17 pm

Aure keek opzij naar haar zusje. "Ja, natuurlijk. En de pil." Ze wou heus geen baby?!?! Gedver. Haar ogen werden groot. "Je bent het toch niet vergeten?!" Stel je voor dat die Jesse een soa had. Iewl! Aure keek weer naar Jeremy, en grinnikte. "Ik vond je juist zo'n family man." Wel tof dat hij respect had voor de meisjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:19 pm

Ana beet op haar tong. Hoe had ze het kunnen vergeten? Bij allebei was ze daarna meteen in slaap gevallen. Condooms gebruikte ze nooit, maar de pil altijd. God, als het maar goed ging. Ze glimlachte vaagjes en legde haar hoofd in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:21 pm

Jeremy keek Ana aan. "Ik zou als ik jou was, toch maar eens een zwangerschapstest gaan halen. Ik denk niet dat je nu al een baby wilt." Hij klonk oprecht en dat was hij ook. Daarna keek hij Aure aan. "Ik ben een family man hoor, daar niet van, maar ik wil geen baby met een meisje waar ik niet mee zal trouwen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:22 pm

Ana glimlachte naar Jeremy. Ze vond het fijn dat hij zo bezorgd was, maar toch bracht hij haar juist aan het twijfelen. Straks was ze echt zwanger, en dan zou ze nieteens weten wie de vader was. Jesse of Daniel. Ze zuchtte en wreef in haar oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:24 pm

Aure keek bezorgd naar haar zusje, en streek liefkozend door haar haren. "Het komt allemaal wel goed," suste ze. Jeremy had gelijk. Ze moest een test halen, en dan kon ze altijd nog abortus plegen, zonder het ooit aan iemand te vertellen. Daarna gleden haar ogen weer naar Jeremy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:28 pm

"Zoals je zusje zegt, het komt goed. En dit is dan een fout die je maakte en die maak je dan nooit meer, geloof me maar," Hij stond even op en ging langs haar zitten en streelde liefkozend over haar schouder. "Het valt vast allemaal reuze mee." Althans dat hoopte hij voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:29 pm

In zijn zwemshort en een handdoek in zijn hand geklemd slenterde hij het strand op. Hij had zijn spullen al gedumpt in het vakantiehuisje. Hij had lang moeten reizen, dus hij had geen behoefte aan een huis om zich heen. Daarom ging hij naar het strand. Hij zag twee meisjes liggen, bloedmooi, met daarbij een jongen. "Hey." zei hij met een glimlach. "Kan ik erbij komen?" vroeg hij terwijl hij vrolijk lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:30 pm

Dankbaar keek Ana haar zusje en Jeremy aan. 'Praat je uit ervaring?' vroeg ze toen aan Jeremy. Hij had zelfs condooms meegenomen naar het strand, wist hij niet hoe erg dat zand schuurde dan?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:33 pm

Aure keek op naar een jongen. "Ehm.. yeah, sure." Hij was zo vrolijk. Jeremy's aandacht ging naar haar zusje, dus besloot Aure maar naar de andere jongen te kijken. "Ik ben Aure. Dit is mijn zusje, Ana, en dat is Jeremy," stelde ze iedereen voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:33 pm

"Een vriendin van me is het overkomen, en die doet het sindsdien altijd veilig en is nooit meer zo zat, dat ze zich niks meer kan herinneren. Het viel haar zwaar, maar ze is er weel helemaal boven op," glimlachte hij. "En daarom ben ik ook goed voorbereid op welk moment dan ook, ik deel ze meestal ook uit als ik merk dat er twee de duisternis in verdwijnen en ik weet dat ze niet voorbereid zijn." Hij keek daarna de jongen aan die er bij was gekomen. Hem maakte het niet veel uit, alleen waren ze nu net in een serieus gesprek. Afwachtend keek hij de dames aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:34 pm

Ana knikte vriendelijk naar de nieuwe jongen die erbij kwam. Zou dat ook een huisgenoot zijn? Ze nam nog een slokje water en keek toen naar Jeremy. 'Ah, op die manier. Hm, ja, nouja, ik denk niet dat ik echt zwanger ben hoor,' zei ze toen twijfelend. 'Ik wacht eerst wel af of ik ongsteld word..' voegde ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:34 pm

"Oke." zei hij en hij legde zijn handdoek naast die van Aure neer. "Ik ben Mike. Ik zit hier iets verderop in dat vakantiehuis." zei hij en hij wapperde met zijn hand een willekeurige richting op. Hij glimlachte even naar Jeremy en Ana, maar zag dat ze aan het praten waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:38 pm

"Wij ook!" zei Aure vrolijk. "Waar kom je vandaan?" vroeg ze nieuwsgierig. Stiekem vond ze het wel jammer dat Ana nu de aandacht van Jeremy had, ookal was het dan over iets heel erg serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:40 pm

"Oh gezellig! Ik kom uit Engeland trouwens. Jij?" vroeg hij nieuwsgierig. Hij nam haar lichaam in zich op. Ze was prachtig, vooral in bikini. Zo had hij ze in Engeland nog niet gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:42 pm

Ana leunde iets achterover en knikte toen naar de strandtent. 'Ik ga ijsjes halen. Willen jullie ook? Ik trakteer,' zei ze en ze rommelde in haar tas. Toen kwam ze overeind met haar portemonnee in haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:47 pm

Jeremy keek haar aan glimlachte. "Doe mij dan maar een calippo," grijnsde hij, terwijl hij daarna de jongen glimlachend aan keek. "Welkom jongen," zei hij en hij knikte daarna even naar Aure. "Moet ik meelopen? Of lukt dat wel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:49 pm

Mike lachte. "Nee dankje." zei hij. Als Jeremy nou met Ana mee ging konden die samen zijn en hij even alleen met Aure. Ze was echt beeldschoon. Hij was benieuwd waar ze vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:51 pm

Ana schudde haar hoofd. 'I'll be fine,' zei ze glimlachend en ze liep richting de strandtent. Haar zusje en zij bestelden altijd hetzelfde, namelijk een Solero. Ana haalde een hand door haar haren. Hoewel Jeremy niet haar type was, had hij toch wel iets leuks. Mike was daarintegen precies haar type, maar waarschijnlijk ook van haar zus. Toen was ze aan de beurt. 'Twee solero en een calippo graag,' zei ze en ze rekende af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:53 pm

"Brasil!" Ana grijnsde breed, en keek even haar zus na. Waarom wou ze niet dat Jeremy met haar mee ging? Hij had overduidelijk wel een oogje op haar. "engeland, wauw." Vandaar dat hij zo schattig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:54 pm

Ana kwam terug met de ijsjes. Ze gaf er een aan Jeremy en een aan haar zus. 'Heb je al spijt?' zei ze plagerig tegen Mike, terwijl ze haar ijsje openmaakte. Ze steunde op haar ellebogen en zette haar zonnebril weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:56 pm

"Vandaar dat je er zo sexy uit ziet." zei hij met een lach. Brazilië verklaard alles, geeft antwoord op alles. Hij wilde zelf nog een keer naar Brazilië toe maar zijn spaargeld had hem niet verder gebracht dan Griekenland. Wat een geluk dat hij hier zo'n knap meisje tegen kwam. "En als je al je hele leven in Engeland woont is het niet zo wauw meer hoor." zei hij. "En nee hoor." zei hij met een glimlach tegen Ana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:57 pm

Ana had haar ijsje op en ze duwde haar stokje in het zand. Toen keek ze opzij. Aure leek zich wel te vermaken met Mike. Ze stond op. Toen liep ze richting de zee, terwijl ze haar haren in een knot bond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 3:58 pm

Jeremy had zijn ouders opgehaald en geluisterd naar het gesprek van Aure en Mike. Ana, was niet zijn type geweest, en Aure had kennelijk geen aandacht voor haar. Ach ja, er waren hier zat meisjes. "Bedankt," zei hij toen hi jde Calippo in zijn handen kreeg. Het duurde niet lang of het stuk waterijs floepte omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 4:00 pm

Aure glimlachte. "Engelse jongens zijn altijd zo beleefd," mompelde ze, en haar ogen volgden Ana. Ook Aure stond op, en ze pakte Jeremy's hand. "Ga je ook mee zwemmen?" Ze probeerde hem overeind te trekken, maar zoveel kracht had ze niet in haar arm. "Mike, ga je ook mee?" Ondertussen likte ze van haar ijsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Emptydo aug 12, 2010 4:01 pm

Ana liep voorzichtig het koude water in. Een rilling trok door haar heen, het water was kouder dan ze had verwacht. Ze had kippenvel op haar armen en liep verder de zee in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 17 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 23 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: