Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptyma aug 09, 2010 12:34 pm

"Jawel natuurlijk wil ik wel" zei ze met een glimlach. Ze wilde dolgraag haar 'schoonmoeder' ontmoeten. "Mag ik me wel eerst even omkleden dan?" vroeg ze aan Jack.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptyma aug 09, 2010 12:37 pm

Jack liet zijn ogen over haar lichaam glijden en drukte haar even tegen zich aan. "Je bent zo ook al perfect, maar het is inderdaad verstandig om iets aan te doen. Ik wacht in de woonkamer, goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptyma aug 09, 2010 12:43 pm

"Is goed" zei ze en liep hand in hand met Jack terug naar het huis.

(Ik ga verder in mijn kamer. kom zo naar de woonkamer)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptyma aug 09, 2010 7:36 pm

Jack legde zijn handdoek neer in het nog warme zand ne ging erop liggen. De zon was afgezwakt, dus hij hoefde zich niet meer in te smeren. Hij sloot zijn ogen en genoot van de laatste zonnestralen op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 1:39 pm

Aure liep het strand op. Het was er stikdruk, zo midden in de middag, en er waren genoeg lekkere Grieken. Ze spreidde haar badlaken ergens bij een groepje aantrekkelijke Griekse jongens, en deed haar shirt en hotpants uit, zodat ze in bikini op haar lakentje kon gaan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 1:42 pm

Ana trok haar jurkje uit en spreidde haar handdoek naast Aure's handdoek in het zand. Ze ging liggen en zette haar zonnebril op. Toen keek ze rond. Genoeg gebruinde sixpack Grieken, merkte ze tevreden op. Maar nu eerst zonnen. Ze draaide zich op haar rug en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 1:55 pm

Aure draaide zich op haar buik en vouwde haar armen over elkaar, waar ze haar hoofd oplegde. Haar ogen sloot ze, en de zon brandde heerlijk op haar rug. De zon stond hier verderweg dan in brazilië, maar toch was het wel lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:05 pm

Niet veel later stapte Jeremy, in zwembroek en wel, het strand op. Hij droeg een zwarte rayban op zijn neusje en had nog een rugzak bij, met wat spullen, zoals water, sigaretten, condooms, maar die waren op deze middag overbodig, zijn portomonnee en om zijn nek hing zijn handdoek. Hij duurde door de drukte en de twee mooie dames waren snel te vinden. "Goedemiddag, dames," zei hij terwijl hij zijn handdoek plaatste langs Aure, of ze dat nu wildde of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:08 pm

Ana kwam overeind. 'Hey,' zei ze en ze bekeek Jeremy. Hij zag er Oosters uit, zou hij Koreaans, Japans of Chinees zijn? Ana grinnikte en viste in haar tas naar haar sigaretten. Ze stak er een op en inhaleerde diep. De zon brandde op haar huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:10 pm

"Hey!" Aure glimlachte stralend naar Jeremy. Hij was echt schattig, maar op de een of andere manier ook weer heel mannelijk. Ze voelde in de zakken van haar hotpants, en keek toen smekend naar Ana. "Mag ik asjeblieft een sigaret van je? ik ben mijne kwijt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:12 pm

Ana knikte glimlachend en reikte haar zusje een pakje Djarum Blacks. Dunne, zwarte, vrouwelijke sigaretten. Ook gaf ze haar aansteker erbij. Toen richtte ze zich tot Jeremy. 'Zo, Jeremy, wat brengt jou hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:18 pm

Jeremy keek Ana aan. "Ik mocht van jou toch komen?" vroeg hij ietwat verward. Of die had een kort geheugen, of ze had helemaal geen zin in hem, en had het eigenlijk als grapje bedoeld. Ach ja, wat mocht het ook, hij lag er nu en zou niet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:19 pm

Ana schoot in de lach. 'Ik bedoel niet hier op het strand, ik bedoel hier in Griekenland,' zei ze. 'Slimpie,' voegde ze toe met een glimlach. Ze drukte haar sigaret uit in het zand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:20 pm

Aure stak haar sigaret op en gaf het pakje en aansteker daarna terug. Ze inhaleerde diep en keek ondertussen naar Jeremy, die in de war was door Ana's opmerking. Gniffelend inhaleerde Aure opnieuw, en blies de rook in kringetjes uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:32 pm

"Oh," zei hij daarna en hij grijnsde breed. "Ik ben naar Griekenland gegaan, omdat ik elk jaar, nu, een andere land van Europa wil kiezen om te bekijken en te verkennen. Vorig jaar ging ik naar Italië en dit jaar werd het Griekenland." Hij glimlachte. "En wat brengt deze excotische dames in Griekenland?" Stiekem wist tie het denk ik al, de griekse goden, waar ze dicht bij in de buurt lagen. Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:35 pm

"Feesten, op z'n europees," zei Aure lachend. Het was leuk dat hij hen exotisch noemde. Vleiend. "Ben je in Venetië geweest?" vroeg ze, nieuwsgierig. Ze vond de maskers die daar vandaan kwamen helemaal het einde. Zou hij oko al eens in Nederland zijn geweest? Ze kende het kleine landje door ene Joran van der Sloot. Wereld nieuws. Ook wist ze dat iedereen daar de hele dag stoned was - tenminste, dat had ze gehoord - en dat prostitutie toegestaan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:37 pm

Ana grijnsde. 'Nederland, daar moeten we echt nog eens heen gaan zus,' zei ze toen. 'Drugs en seks in overvloed,' voegde ze toe met een knigpoog. Ze ging weer liggen op haar handdoek en nam een slokje van het flesje water dat ze mee had genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:42 pm

Door het woorden seks en drugs, bevestigde ze zijn gedachtes. "Jep, ik ben in Venetië geweest, heb ook voor heel mijn familie toen een masker meegenomen. Mijn zusje was er vooral helemaal weg van. Venetië is echt een mooie stad, en zo liefdevol," zei hij. Het klonk op het laatst misschien een beetje gay, maar hij was gesteld op zulke mooie plaatsen. "Nederland, lijkt me nu eigenlijk helemaal niets. Alleen maar regen, en die drugs kun je overal wel krijgen. Geldt ook voor seks."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:48 pm

"Nederland lijkt me wel heftig. Iedereen is daar de hele dag stoned, of zo!? En het is gewoon legaal," praatte Aure. Toch betrok haar gezicht. "Hoewel hun elftal wel dood mag vallen." Ze was nog niet vergeten dat haar vaderland er door dat kikkerlandje uitgeschopt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:50 pm

'Nou, er zitten best leuke voetballers in dat elftal,' zei Ana met een grijns. 'Van der Vaart, die zou ik wel doen,' zei ze toen grinnikend. Ze draaide haar flesje water weer dicht en trok haar bikinitopje, die een beetje was verschoven, weer goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:54 pm

Aure trok haar lip op. Stomme arrogante spelers. "Ik ga liever voor Torres." Haar ogen twinkelden ondeugend. Ze hield van Spanje, enkel en alleen omdat die van Nederland wonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 2:57 pm

"Jullie en al die voetballers," grijnsde hij. Hij pakte zijn flesje water en nam er een paar slokken van. Zijn ogen vielen op de blauwe glinsterende verpakkinkjes van de condooms, hij vroeg zich altijd al af, waarom durex persé zulke enorme opvallende verpakkingen moest maken, daar had menig jongen niets aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 3:03 pm

Aure's ogen gleden vlug over de inhoud - zover ze dat kon zien - van Jeremy's rugzak. "Goed voorbereid?" plagend stak ze haar tong uit, knikkend naar de opvallende verpakkingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 3:10 pm

Opeens schoot Ana iets te binnen. 'Aure, heb jij condooms gebruikt?' vroeg ze toen. Ze had zelf geen condooms gebruikt en ze was de pil ook vergeten in te nemen. Hoe dom kon je zijn? Nou ja, zo'n vaart zou het niet lopen, maar ze mochten toch wel eens een familypack condooms in gaan slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Emptydo aug 12, 2010 3:14 pm

"Een meisje wilt meestal met condoom seks hebben, dat respecteer ik. Daarom dat ik er zoveel bij heb. De domste mensen vergeten ze, dan heb ik het over jongens, want die horen ze bij de hebben. Sowieso wil ik geen baby van een one night stand overhouden," zei hij terwijl hij daarna de tweeling aankeek. "Zo te zien doen jullie het zeer goed." Hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 16 van 30Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: