Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:16 am

"Há, ben ik snel of ben ik snel?" zei Jared lachend toen hij in de deuropening stond. Hij zag Jess met een fles bacardi sjouwen en grijnste. Een baco'tje zou er bij hem ook wel ingaan. Hij liep naar de keuken en kwam terug met een grote fles cola. Cola light, want hij zag van normale cola alleen maar blikjes staan en dat was irritant met mixen. Ook had hij een paar glazen gepakt die hij nu met een klap op tafel zette. "Nou, jongens, let's get this party started!"


Laatst aangepast door Jared op ma aug 02, 2010 1:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:17 am

(( trouwens, alcohol in je oog - AUUUUUU lijkt mij! wat was het? geen pure alcohol toch lijkt me? Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:19 am

Jess grijnsde. Ze drukte de muziek harder en maakte de fles bacardi open. Elk glas vulde ze tot ongeveer de helft en daarna mixte ze er cola bij. Ze rende naar de keuken en kwam terug met ijsklontjes. Elk glas kreeg er twee. 'Cheers,' zei Jess en ze klinkten allemaal hun glazen tegen elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:20 am

(( malibu HAHAHAH doet best zeer ja Sad ))

Alexis kreeg een beetje een onverwacht antwoord terug. Oeps, ze was weer eens kortaf zonder dat ze het wist. Ze zou het zo wel goedmaken, het was een aardig meisje. En ze had echt zo'n modellengezicht!

"Wachtwachtwaaacht komen er nog meer mensen?!" vroeg ze snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:23 am

'Ik denk het niet,' zei Jess en ze haalde haar schouders op. 'Zullen we dan maar de stad in gaan?' stelde ze voor. Ze verheugde zich er zó op om uit te gaan in Griekenland. Van haar vriendinnen had ze allemaal geweldige verhalen gehoord over het uitgaansleven hier, dus nou moest en zou ze het zelf meemaken ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:24 am

Nick dronk zijn glas in een teug op. 'Ik ben er klaar voor,' knikte hij enthousiast naar Jess. Hij had er zin in. Hopelijk waren de Griekse meisjes net zo knap als dat zijn vrienden hem hadden doen laten geloven.

(( woow kijk hoeveel werkwoorden achter elkaar haha! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:26 am

"Okays!" zei Alexis vrolijk. Ze had er best wel zin in, Griekse jongens zouden heel knap zijn volgens haar vrienden. Maar volgens een onderzoek zouden ze een van de kleinste gemiddelde lulletjes van Europa of de wereld hebben. FAAAIL.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:26 am

Ook Jared gooide zijn glas in één keer naar binnen. "I'm ready. Hoewel ik eigenlijk, tja, misschien een beetje raar, maar we zijn in griekenland. Ouzo-land! Vinden jullie niet dat we voordat we uitgaan een shotje ouzo moeten doen?" Hij keek ze allemaal aan. Was dit een raar voorstel? Hij hield nou eenmaal wel van een beetje symboliek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:28 am

'Uh..' Jess keek hem een beetje vaag aan. Ze was nooit zo into de cultuur van een land, nou ja, in ieder geval niet van Griekenland, want hier was ze nog nooit geweest. 'Als jij daar gelukkig van wordt,' zei ze toen. Ze ging er vanuit dat het drank was, en ach, dat was altijd goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:29 am

"Mooi!" zei hij lachend. Hij liep naar de keuken en zocht voor een fles Ouzo.. Há, gevonden. Hij deed hem open en rook eventjes aan de fles. Yep, de anijsgeur vertelde hem dat dit duidelijk ouzo was. Lekkurrr.
Hij pakte 4 shotglaasjes en liep terug de woonkamer in. Hij schonk ze één voor één vol. "Oké, nog een keer: cheers!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:32 am

Jess gooide het kleine glaasje in een keer naar binnen. ((nouja de inhoud dan)) Ouch, dit was sterk. Het brandde een beetje in haar keel en op haar tong, maar het was een lekker gevoel. De nasmaak was wel sterk. 'Hm, best okee,' ordeelde ze. Ze sprong weer op. 'Zullen we nu alsjeblieeeft gaan?' zei ze toen met puppyogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:35 am

"Ja, laten we gaan!" zei hij en hij stond op. De flessen konden ze best laten staan, er waren hier toch geen zeikende ouders of iets! Ach, wat is het vakantieleven toch goed. Hij liep richting de deur en ging nog even na of hij alles had, portemonnee, telefoon, yep. Hij keek Jess even aan en lachte. Het zou een leuke avond worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:35 am

((verder bij stad))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:34 pm

Toen Daniël in de woonkamer aankwam was er niemand. Pff, wat een reis was dat! Eerst vertraging, toen bijna te laat ingestapt en toen ze wilden landen hadden ze enorme turbulentie, dat is niet niks voor hem aangezien hij enorme last had van vliegangst. Maar nu hij hier was, was hij blij om er te zijn, ook al zweette hij zich een ongeluk. Gelukkig was er niemand want hij schaamde zich dood. Hij haatte het dat hij altijd zo snel zweette, daar had hij zelfs last van in de winter.
Maar ach, hij besloot om maar te gaan douchen, voordat er anderen de woonkamer in komen. Hij pakte zijn tassen en vertrok naar de slaapkamers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:38 pm

Aangekomen bij de voordeur hield hij de deur open voor Chelsea en Jess. 'Komt U binnen' zei hij met een butler-stem. Hij zag een koffer staan die hem niet echt bekend voorkwam. 'Er is nog een nieuwe' zei hij vrolijk en keek rond. 'Maar niet hier blijkbaar..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:40 pm

'Het ziet er in elk geval uit als een mannenkoffer,' zei ze nadat ze de koffer bestudeerd had. 'Dat betekent concurrentie!' Ze stak plagerig haar tong uit naar Stephan en liep de huiskamer in. Uitgeput plofte ze neer op de zachte bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:40 pm

Nog half slapend liep Allison de woonkamer in. Ze zag dat Jess, Chelsea en Steph er ook waren. Ze plofte bij hun op de bank.


Laatst aangepast door Allison op ma aug 02, 2010 1:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:41 pm

Steph grijnste. 'Shit.. ja!' Hij liep naar de keuken en pakte er een enorm slagersmes uit. 'Niet lang meer!' riep hij en lachte wreed. 'Ze is van mij!' lachte hij. Hij liep weer terug en legde het mes terug. 'grapje' zei hij grinnikend en plofte naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:44 pm

Jess schoot in de lach. Die Stephan was echt gek, maar dat vond ze juist wel grappig. Ze sloot haar ogen en strekte zich uit. Toen ze haar ogen weer even opende zag ze Allison. 'Hey!' zei ze enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:46 pm

Daniel kwam in enkel zijn zwembroek naar de woonkamer. Shit! Er waren mensen, dit was genant. Hij kuchte even.
'Ahum, sorry ik eh,' begon hij, 'ik was eigenlijk op zoek naar de jacuzzi maar ik ben blijkbaar verkeerd gegaan,' zei hij.
Hij schaamde zich dood, dit was nou niet bepaald een goed begin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:46 pm

Steph keek ook naar Allison. 'Jeetje ik had je helemaal niet gezien!' hij keek geschokt. 'Weetje, ik ga even mijn kamer klaarmaken.. zullen we zo nog wat drinken of gaan jullie zo slapen?' Hij keek even op de klok. 'Naja, ik zie zo wel!' Hij stapte de trap op naar zijn kamer. ((Stephan @ kamer))
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:47 pm

'Hey! zijn jullie nog uit geweest?' vroeg ze aan Jess terwijl ze een blonde lok voor haar gezicht weg haalde. Haar out-of-bed-look was nou niet bepaald charmant maar wat kon haar het schelen. Vanavond zou ze uitgaan en een jongen aan de haak slaan. Dat wist ze zeker! 'Misschien heeft een van jullie zin om vanavond mee los te gaan in de stad?'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:48 pm

Jess knikte naar Allison. 'Ik ga vanavond wel mee, ik ben gister ook al geweest maar ik ga nu eeerst even uitrusten hoor,' zei ze. Jess schoot in de lach. 'Aiii,' zei ze en ze stond op. 'Ik ben Jess,' zei ze vrolijk en ze stak haar hand uit. 'Zocht je de jacuzzi? Die is boven,' zei ze. 'Ik moet toch die richting want ik duik m'n bedje in. Zal ik hem even aanwijzen voor je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:50 pm

Op het moment dat ze Jess hoorde praten keek ze naast zich. Er stond een nieuwe jongen. Die had ze nog helemaal niet opgemerkt! Wat genant. 'Hai, ik ben Allison. Wie ben jij?' zei ze tegen de jongen. Hij is lang niet zo lelijk dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Emptyma aug 02, 2010 1:53 pm

'Hoi, ik ben Daniël,' zei hij, 'ehm, ja graag haha! Sorry, ik ben hier net ik moet de boel nog een beetje verkennen geloof ik,' hij gaf Jess een knipoog.
Nu begon er een ander meisje tegen hem te praten. Hij stelde zich opnieuw voor en keek haar iets langer aan dan nodig was. Allison, wat een mooie naam. Toen glimlachte hij.



Laatst aangepast door Daniël op ma aug 02, 2010 1:56 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 5 van 24Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: