Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:41 pm

Steph zag Jacks verbaasde gezicht en begon te lachen. 'Jezus, zie ik er dan zo uit dat ik niet kan koken' zei hij. 'Weetje wat, ik ga vanavond wel koken voor jullie!' riep hij enthousiast uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:42 pm

Jack schoot ook in de lach.
"Daar houden we je aan!" riep hij en hij knipoogde naar Isabella.
"Wat gaan we dan eten, maestro?" vroeg hij daarna op bekakte toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:43 pm

"Leuk!" riep ze uit. Ze had wel zin om te zien wat hij zou maken. Ze at de laatste restjes van haar eitje op en plaatste het bord op tafel.
"Complimenten aan de chef," grapte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:45 pm

Steph lachte hard. 'Ja, oesters' zei hij op een gay-toontje. 'Grapje, het is een verrassing' zei hij lachend.

((Omg, ik zit hier lachend achter de comp --' ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:46 pm

(( haha, gaaf!))
"Nou, ik hou wel van een verrassing, zolang het maar lekker is," zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:47 pm

(haha, ik ook. Mijn ouders kijken me helemaal raar aan, maaargoed. (a))

"Oesters zijn best lekker hoor!" protesteerde Jack lachend en hij trok een pruilmondje. "Net zoals kaviaar. Iedereen vind het vies, maar het is echt lekker!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:49 pm

Steph lachte. 'Ja, zo lekker in je mond gieten.' Hij zag het al voor zich en trok een vies gezicht. 'Nee, dat gaat hem niet worden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:50 pm

Isabella moest lachen met de twee jongens. Wat een conversatie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:51 pm

Jack grijnsde en zette zijn bord neer. Ineens kreeg hij een idee.
"Hebben jullie zin om iets te gaan doen?" vroeg hij en hij keek ze beurtelings aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:52 pm

Isabella haalde haar schouders op en knikte toen.
"Wat dan?" vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:53 pm

Steph zette zijn lege servies terug op het dienblad en keek op. 'Jahoor, ik wel' hij keek naar Isabella en glimlachte. Hij had zin om die pluk die voor haar ogen hing achter haar oor te schuiven, maar dat kon hij niet maken nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:54 pm

Jack dacht even na.
"We kunnen naar het zwembad, het strand, de manege... Hebben jullie wel eens paardgereden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:55 pm

Ze zag dat Stephan naar haar keek en ze glimlachte.
"Now way dat ik op een paard kruip," zei Isabella geschokt. "Ik ga liever naar het strand of het zwembad, maar jullie mogen best gaan paardrijden als jullie dat willen, dan kijk ik wel toe ofzo," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:56 pm

Jack boog zich naar voren en schoof Isabella's haar uit haar gezicht. Zo, nou kon hij in die mooie ogen kijken. Het viel hem op dat Stephan hem een giftige blik toewierp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:58 pm

Steph stond op en probeerde de aandacht weer te krijgen. Hij probeerde niet naar Jacks actie te kijken maar hield zich niet in. 'Uhmm, het strand lijkt me wel leuk' zei hij op boze toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 1:59 pm

"Ik kan het je wel leren," bood Jack aan en hij keek Isabella vragend aan.
"Maar het zwembad is ook goed," voegde hij er aan toe. Hij wilde haar niet dwingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 2:00 pm

Allison liep de kamer weer binnen. De situatie zag er hier ook niet echt gezellig uit. Ze ging naast Stephan zitten. 'Pff, daar ben ik weer jongens. By the way, Hi Jack!'


Laatst aangepast door Allison op wo aug 04, 2010 2:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 2:00 pm

Steph draaide zich om. 'Hee, allison' hij liep naar haar toe en keek haar aan. 'Gaat het weer wat?' vroeg bij bezorgd. Hij zag dat ze gehuild had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 2:00 pm

"Ik heb al paardgereden hoor, maar ben gewoon doodsbang van paarden," grinnikte ze.
Ze legde de lok zelf nog eens goed en keek de jongens toen aan.
"Het strand lijkt me leuk," zei ze tegen Stephan. Ze keek hen vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 2:01 pm

"Allison!" riep ze uit. Ze sprong recht en liep naar haar toe. "Zin om mee te gaan naar het strand?" vroeg ze. Het leek haar geen goed moment om te vragen hoe het was verlopen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 2:01 pm

Hij wilde geen ruzie met Jack, hij was immers zijn kamergenoot. Hij keek vragend naar Jack en Allison. 'Wat gaan jullie het liefste doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 2:02 pm

Jack keek naar het meisje dat naast Stephan ging zitten. Helloooooo, dacht hij.
"Ik ben Jack," stelde hij zichzelf voor. "Heb je ook zin om mee te gaan naar... eh, het strand, het zwembad of de manege?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 2:03 pm

Jack zag dat Allison een beetje rode ogen had en hij glimlachte naar haar. Wat zou er zijn gebeurd?
"Het strand, dan maar?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 2:05 pm

Ze gaf Jack haar hand en keek hem aan. Hij was niet lelijk dacht ze. 'Dus jij bent Jack' zei ze lachend. 'Ik ben Allison, aangenaam' zei ze opnieuw lachend. 'Lijkt me leuk! Het maakt mij niks uit waar we naartoe gaan. Jullie mogen kiezen'. Ze keerde zich tot Stephan. 'Uh, hij moest nadenken. Tja Jess heeft nu natuurlijk ook 3 aanbidders' ze lachte. Hoe kon zo'n meid daar zin in hebben dacht ze. Was 1 niet genoeg? 'Naja, ik wil er niet over praten. Hij heeft zijn kans gehad en als hij haar liever heeft, fine. We gaan lol maken!'


Laatst aangepast door Allison op wo aug 04, 2010 2:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Emptywo aug 04, 2010 2:06 pm

Steph kreeg het gevoel alsof Jack een player was maar stelde het niet vast. Hij keek rond en vroeg zich af waar Jack naartoe wilde met Isabella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 14 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: