Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Jacuzzi

Ga naar beneden 
+9
Isabella
Anthony
Jesse
Aure
Ana
Allison
Daniël
Nick
Chelsea
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptywo aug 11, 2010 5:46 pm

Nick glimlachte. 'Wat jij wil, partyanimal. Als we een feest geven, ben ik van de partij. Dan ga ik nu maar eens uit dit bad, want ik lijk net een oma met zo'n huid,' zei hij grinnikend en hij klom het bad uit. Toen viste hij zijn boxer van de grond en trok hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptywo aug 11, 2010 5:48 pm

Aure volgde zijn voorbeeld, en haalde haar slipje van de deurklink, waar hij heengeschoten was. Ze gniffelde in zichzelf terwijl ze zich aankleedde. "Of we kunnen gewoon uitgaan. Dat lijkt me beter," praatte ze verder. Ze hadden hier vast wel strandtenten of clubs, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptywo aug 11, 2010 5:49 pm

Nick haalde zijn schouders op. 'Als je de huisgenoten beter wil leren kennen kunnen we een feest geven, anders gaan we gewoon met een gropeje uit. Zeg het maar,' zei hij en hij trok zijn shirt over zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptywo aug 11, 2010 8:45 pm

"Ik kies voor uitgaan. We kunnen iedereen die we tegen komen in het huis toch mee vragen?" ze glimlachte onschuldig naar hem, en legde haar hand op de deurklink. "Kom."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:23 am

Jack sprong in een vloeiende beweging in het hete water van de jacuzzi en liet zich met een zucht onderuit zakken. Oh ja, dit was het echte leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:24 am

((heeft hij zijn kleren niet uitgedaan ofzo??? xD ))
Isabella deed haar kleren uit en stapte met haar ondergoed aan het water in. Het water voelde heerlijk aan en ze ging genietend zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:25 am

(haha, jawel. net al. (a))

"Geen kans op een massage?" vroeg Jack nog hoopvol en hij knipperde lief met zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:27 am

Isabella lachte.
"Ik ben er erg slecht in," zei ze grinnikend, "maar als je echt zoveel pijn hebt zoals je beweerd wil ik het wel proberen," zei ze lachend. Ze ging dichter bij hem zitten en keek hem lachend aan. "Waar heb je juist pijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:29 am

"Je bent een engel," grijnsde Jack en hij boog zijn hoofd. "Mijn nekwervels. Ik heb mijn nek vanochtend lelijk verdraaid, ik viel van de onderste treden van de trap." Hij lachtte schaapachtig.
"Hoe zit het trouwens met die meisjes op het dak? Ze zien er... extravant uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:31 am

"Weet ik," grinnikte ze om zijn opmerking. Waarom lachte ze zoveel, ze had nooit die fles moeten leegdrinken. Ze voelde zich veel te vrolijk en veel te wakker. Ze begon zijn nek voorzichtig te masseren.
"Wel, het is een tweeling, en ze gedragen zich nogal, hoe moet ik het zeggen, goedkoop? Goedkoop in de manier van, ze zitten al vanaf eerste minuten te flikflooien met de jongens in de huis," zei ze lachend. "Maar ik denk dat ze best wel nog meevallen, naast dat gedrag," zei ze peinzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:34 am

"Ja, vast wel," zei Jack peinzend, maar het klonk niet overtuigd.
"Weet je, je bent niet eens zo slecht in dat masseren." Hij kneep onder water in haar teen en lachtte. Hij voelde zich inderdaad al iets beter, zijn nek had flink zeer gedaan vanochtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:35 am

"Dat lieg je," grinnikte ze. "En niet knijpen in mijn teen!" riep ze lachend uit. "Ik heb zo'n harde kietels!" oh, ze kon zichzelf nu wel voor haar kop slaan, met haar grote mond ook altijd, niet iedereen hoefde te weten dat ze als de dood was voor kietels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:37 am

Meteen draaide Jack zich om en wierp zich bovenop haar. Met zijn vingers kietelde hij haar overal waar hij maar kon en uiteindelijk moest hij heel even stoppen om naar adem te happen. Al het warme water liep zijn mond in en hij vertrok zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:38 am

Isabella kon niet meer stoppen met lachen, de tranen liepen over haar wangen. Het werd alleen maar erger toen Jack zich ook nog eens verslikte in het water.
"Ik kan niet meer!" riep ze lachend terwijl ze naar adem snakte. Lang geleden dat ze nog zo had gelachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:40 am

Jack kreeg pijn in zijn buik van het lachen en moest zichzelf aan de rand van de jaccuzi omhoog hijsen.
"Time-out! Time-out!" riep hij lachend en hij drukte zijn handen in elkaar als het internationale gebaar voor een pauze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:42 am

Door zijn gebaar moest ze nog harder gaan lachen. Ze kreeg het nu toch wel erg warm en snakte nog steeds naar adem.
"Oké, rustig," zei ze met een trillende stem. Ze moest zich echt inhouden om niet opnieuw te lachen en keek Jack grijnzend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:44 am

"Gewoon ademhalen," zei Jack met een gesmoorde stem en hij zakte onderuit. "Ademen is de sleutel," zei hij wijs en voor een lang moment was het doodstil. Toen barstte hij weer in lachen uit en verdronk bijna in de jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:45 am

Isabella keek hem met gefronste wenkbrauwen aan, hij verdronk gewoon bijna!
Haar hoofd voelde nu toch wel licht aan en ze grijnsde lichtjes naar Jack.
"Blijven zwemmen en hoofdje boven water houden!" grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:46 am

"Ik doe mijn best," proestte Jack en uit voorzorg hees hij zichzelf overeind en ging op de rand van de jaccuzi zitten. Hij keek omhoog naar de sterren en zuchtte.
"Mooie avond," zei hij, ineens weer serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:48 am

"Ja, inderdaad een mooie avond," zei Isabella. Ze keek ook naar de lucht en glimlachte. Het verbaasde haar hoe hij zo snel weer serieus kon worden en ze had het bovendien echt warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:50 am

(ik ga slapen, tot morgen, denk ik dan zo. xd)

Jack voelde dat hij een beetje licht werd in zijn hoofd en gaapte.
"Sorry, maar ik denk dat ik mijn bed opzoek," grinnikte hij en hij drukte een kus op Isabella's hand. Toen sprong hij uit de jacuzzi, rilde even in de koude nachtlucht en verdween het huis binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptydo aug 12, 2010 12:52 am

"Slaap lekker!" riep ze hem nog na. Nu was ze dus helemaal alleen, zielige zij. oje, ze voelde zich echt dronken. Ze stond op uit de jacuzzi en wist niet waar ze heen zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptyvr aug 13, 2010 11:05 pm

Ana strekte zich uit en kwam de jacuzzi kamer in. Ze stapte in het bad en sloot haar ogen. Het was heerlijk rustig. Niet te vergelijken met gisteravond, maar toch fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptyvr aug 13, 2010 11:06 pm

Isabella kwam de jacuzzi kamer binnen en schrok toen ze Ana zag zitten.
"Hoi," zei ze toen met een glimlach. Ze stapte uit haar kleren en kroop in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Emptyvr aug 13, 2010 11:06 pm

Ana schrok op en opende haar ogen. Oke, weg rust. Ze grinnikte en begroette Isa. 'Vandaag maar even rustig aan hè,' zei ze en ze strekte zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 5 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: