Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Jacuzzi

Ga naar beneden 
+9
Isabella
Anthony
Jesse
Aure
Ana
Allison
Daniël
Nick
Chelsea
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:15 pm

'Dankje' zei ze en pakte zijn hand aan. Ze begon lichtelijk te trillen toen ze zijn tedere hand voelde. 'Hoe ben jij hier zo terecht gekomen?' vroeg ze Daniël terwijl ze hem diep in zijn ogen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:21 pm

Hij voelde dat ze trilde, en zijn hart maakte een sprongetje. 'Graag gedaan,' zei hij met een lachje.
'Wel, dat is een heel lang verhaal maar om het kort samen te vatten hebben mijn ouders mij op vakantie gestuurd zodat zij in alle rust hun financiële leven weer op kunnen pakken, hun bedrijf is failliet gegaan. Niet dat dat met mij erbij niet lukt, maar ze vonden dat ik wel wat ontspanning kon gebruiken en ik mocht hier niet onder lijden zeiden ze. Mijn oma was het hier mee eens en zij heeft deze reis betaald. Eerst wilde ik weigeren, ik heb namelijk enorme last van vliegangst, maar nu ben ik blij dat ik er ben,' zei hij. Hij keek haar in haar ogen met een beetje schaamte. 'En jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:27 pm

'Dat moet vast een moeilijke situatie voor je zijn. Een beetje ontspanning is dan ook goed voor je. We gaan er een groot feest van maken!' zegt ze lachend en ze gaf hem een knipoog. 'Eigenlijk heb ik ook best een verhaal hoe ik hier ben gekomen. Mijn vader is groot zakenman en weinig thuis. Mijn moeder zit daar in tegen altijd thuis en is behoorlijk depressief. Dit gaat al een aantal jaar zo. Ik ben grotendeels opgevoed door mijn oma. Helaas zijn mijn opa en oma een paar weken geleden overleden waardoor ik weer bij mijn moeder moest gaan wonen. Mijn vader heeft daarom besloten mij naar dit vakantiehuis te sturen en stuurt me elke week een aardig zakcentje toe zodat ik me hier goed kan vermaken' zei ze met een kleine glimlach op haar gezicht in de hoop dat hij niet kon zien dat diep in haar, haar hart brak terwijl ze hier over praatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:38 pm

'Ja, het was best moeilijk voor me, maar we hebben elkaar gesteund en we zijn gelukkig en daar gaat het om,' zei hij. Shit, wat had hij nu weer gezegd? Allison had een tragisch verhaal en ook al verteld ze dit alsof ze er mee kan leven, hij ziet gewoon dat ze eronder door gaat. 'Sorry, dat had ik misschien niet moeten zeggen, maar weet je, Allison, ik denk wel dat het draait om gelukkig zijn. Mag ik vragen hoe het nu met je moeder gaat?' Hij voelde zich op zijn gemak bij Allison, en dit was niet alleen omdat ze er zo mooi uit zag. Ze had iets bijzonders, iets wat hij niet vaak ziet bij een meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:50 pm

'Haha, maakt niks uit joh! Ik ben juist blij voor je dat het goed met je gaat. Weetje, ik heb een hoop meegemaakt in mijn verleden maar dat alles maakt je sterker. Ik durf best te zeggen dat ik gelukkig ben. Ik geniet van de dingen die ik heb en wat geld betreft kom ik niks te kort en het belangrijkste is dat je gezond bent. Natuurlijk blijven er dingen die van binnen pijn doen maar doorzetten is belangrijk in het leven. Uiteindelijk kun je toch niks aan de situatie veranderen.' Shit waarom praatte ze zo tegen hem? Ze was nooit zo open over haar leven en al helemaal niet bij jongens. Tenslote wist ze hoe jongens haar konden kwetsen. Dit voelde raar maar tegelijk heel goed. 'Het gaat redelijk met mijn moeder denk ik. Ze red zich wel. Eerlijk gezegt kan het me weinig schelen. Ik heb veel moeite gedaan om haar te helpen maar nu ga ik me eigen leven lijden. Naar mij luisterd ze toch niet.' voor zich ziet ze een stoere jongen die diep van binnen toch heel lief en onschuldig is. 'Eh... ik weet niet zo goed hoe ik dit moet zeggen maar als ik je ooit op financieel gebied kan helpen. Moet je het zeggen' zei ze met een rode gloed op haar gezicht. Misschien had ze het niet moeten zeggen maar ze wilde hem helpen voor zo ver ze dat kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:59 pm

'Ja, daar heb je gelijk in. Net zoals ze altijd zeggen: van fouten moet je leren. Nu is dit niet echt een fout maar het is hetzelfde principe, toch? Ik ben heel blij voor je dat je gelukkig bent, ik denk dat de meeste mensen zich niet zo goed zouden weten te redden als ze in jouw situatie zouden zitten ik bewonder dat enorm.' Hij keek haar aan.
'Het is heel lief van je dat je dit aanbied Allison, maar ik red het prima. Als ik ooit financieel in de problemen kom ben jij de eerste die het hoort,' zei hij met een knipoog. Wat een schatje was ze toch.
'Allison, ik denk dat ik maar naar mijn slaapkamer ga. Ik ben best moe van de reis en zo, ik vond het gezellig met je,' zei hij en hij stapte uit de jacuzzi. 'Dag, ik spreek je snel, tot morgen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 3:03 pm

'Oke, dat moet je zeker doen want ik wil er graag voor je zijn Daniël. Ga jij maar lekker slapen. Ik denk dat ik ook mijn bed in duik. Ik loop met je mee naar de slaapkamers. Hoop je snel weer te spreken maar dat komt wel goed'. Ze draaide zich om en pakte haar handdoek en sarong. Ze droogde haar lichaam af en deed haar sarong om. Wat was het toch een leuke jongen dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 3:06 pm

Samen liepen ze weg, bij de kamers namen ze afscheid.
'Welterusten,' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 3:12 pm

'Weltrusten Daniël' zei Allison en ze liep naar haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:33 pm

Met z'n allen kwamen ze de kamer van de jacuzzi in. Hij stond al aan, en rustig borrelde het water. Er kwam een heerlijke geur van lavendel uit het bad. Tevreden knikte Ana. Ze keek naar haar zusje en de twee jongens. Ana schudde haar haren los, en trok langzaam haar blousje uit. Ze had nu alleen nog een strak hempje en kort rokje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:34 pm

Nick grijnsde breed toen hij Ana zag. Ze had het perfecte lichaam, de droom van elke jongen. Nou, lieve Ana, uit die kleren, dacht hij grinnikend. Hij trok zelf zijn shirt over zijn hoofd en zijn broek uit, en met een grote sprong belandde hij in de jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:35 pm

Aure droeg een wit strapless jurkje, dat ze naar beneden schoof. Ook schopte ze haar hakken uit, en nu stond enkel en alleen nog in haar ondergoed. Ze grijnsde brutaal en liet zich toen in het warme water zakken. Haar haren bond ze op haar hoofd in een knot, zodat ze niet al te nat zouden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:35 pm

Jesse's ogen bleven op Ana geplakt. Hij moest zichzelf echt dwingen in beweging te komen. Hij trok zijn shirt in één beweging over zijn hoofd en knoopte zijn broek open. Zijn ogen bleven op de meisjes gericht, benieuwd naar wat er zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:37 pm

Aure had haar kleren al uit - natuurlijk - dacht Ana. Zij zelf pakte het iets subtieler aan. Ze schopte haar hakken uit, deed langzaam haar hempje omhoog en trok hem toen over haar hoofd. Toen deed ze ook haar rokje uit. Ze klom op het kleine trappetje en voelde met één een aan het water. Perfecte temperatuur. Ook zij bond haar haren in een knot en stapte toen het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:44 pm

Jesse schopte zijn schoenen uit en stroopte zijn broek naar beneden. Nog even zijn horloge uitdoen en hij kon het water in. Oeh, het was echt goed op temperatuur! Hij liet zich erin glijden en ging op het lege plekje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:45 pm

Aure keek met een jaloers oog naar Ana. Die wist het altijd net iets beter te brengen, vond ze zelf. Aure was altijd wat vlotter, terwijl Ana langzaam en sexy over kwam. Aure deed haar best om haar blik te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:46 pm

Ana legde haar handen in haar nek en sloot haar ogen. Ze genoot van de bubbeltjes die langs haar lichaam schoten. Ze voelde de blik van Nick en Jesse, maar dat was ze wel gewend. Samen met haar tweelingzus was ze het meest gewilde meisje van de hele stad geweest. Ze glimlachte en opende toen haar ogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:49 pm

Nick keek zijn ogen uit. Hij had veel meisjes versleten in zijn leven, maar niks kwam in de buurt van dít. Hij moest zich inhouden om niet op zijn vingers te fluiten en bekeek Ana, die aan de rechterkant zat. Toen bekeek hij Aure, die tegenover hem zat. Ze waren allebei daaamn sexy, hij zou geen keuze kunnen maken, maar waarschijnlijk hoefde dat ook niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:49 pm

Jesse liet zijn blik over Ana's lichaam glijden. Hij bleef per ongeluk wat te lang hangen bij haar borsten. Sweet jesus! In zijn gedachten zat hij al lang met zijn handen aan haar lijf. En misschien had hij ook wel al wat gedaan als Nick er niet bij was geweest. Maar met zo'n andere jongen erbij? Jesse wist niet goed wat hij moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:52 pm

Ana keek naar Jesse, en ze zag hoe zijn ogen over haar lichaam gleden. Ze bleven hangen onder haar hoofd, ah, als ze het niet dacht. Ze grinnikte en beet op de rechterkant van haar lip terwijl ze Jesse zwoel aankeek. Als zij hem nou eerst zou doen, kon Aure met Nick aan de slag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:53 pm

Aure keek grijnzend naar Ana. Het was weer net als thuis, alleen dan in Europa! Ze keek toen naar Nick, en keek hem uitdagend aan. "En waar komt Nick vandaan?" vroeg ze toen. Ze moest toch een beetje interesse tonen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:55 pm

'New York city baby,' zei Nick. Hij grijnsde en bekeek Aure's volle lippen. Zijn ogen dwaalden af naar haar borsten. 'En jij?' Hij voelde de sensuele spanning die in de lucht hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:57 pm

Ana ging wat dichter bij Jesse zitten. Deze surferboy vond ze wel interessant. 'Zo, Jesse, hoe lang duurt het gemiddeld voor je zoent met je date?' zei ze en ze tuitte haar lippen weer een beetje. Ze draaide een plukje haar om haar vinger en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptydi aug 10, 2010 11:57 pm

Met haar ogen volgde Aure zijn blik, en ze grinnikte even. Natuurlijk. "Brazilië!" ze knipoogde. "Komen er meer mensen uit dit huis uit New York?" praatte ze verder, terwijl ze ondertussen meer naar hem toe schoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Emptywo aug 11, 2010 12:00 am

Nick keek haar aan. 'Nee, niet dat ik weet. Misschien ook wel, maar het interesseert me vrij weinig.. nu,' zei hij toen veelbetekend. Hij keek haar aan en streelde onderwater over haar bovenbeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: