Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Jacuzzi

Ga naar beneden 
+9
Isabella
Anthony
Jesse
Aure
Ana
Allison
Daniël
Nick
Chelsea
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:39 pm

Jess was wel toe aan wat ontspanning na al die drama en ze liep naar de jacuzzi. Op dat moment hoorde ze stemmen, en ze twijfelde. Wie zouden het zijn? Ze haalde haar schouders op en liep naar binnen. Meteen zag ze Daniel, en toen ze verder keek zag ze dat ook Isabella er zat. En nog een meisje die ze niet kende. Ach, dat viel wel mee. Ze liep verder. 'Hey,' zei ze vrolijk en ze stapte in in het bad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:40 pm

"Hoi, we zijn net aan het brainstormen want we vervelen ons. Heb jij een idee?" vroeg ze aan Jess.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:41 pm

'Nee niet echt, maar ik was dan ook niet degene die nog tot laat lag te slapen,' grinnikte Daniel en gaf haar een por terug. Op dat moment kwam Jess binnen lopen. Hij zuchtte, hoe zou ze zich voelen.
'Hey Jess.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:41 pm

Helena begroette Jess, het meisje dat vanmiddag ook bij het zwembad was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:42 pm

"Hé," riep ze lachend, "ik heb echt niet lang geslapen," zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:43 pm

Jess glimlachte, de sfeer was gelukkig niet gespannen ofzo. 'Uhh, ik weet niet echt. Ik heb in ieder geval geen zin in iets actiefs,' biechtte ze op. Ze grirnnikte en haalde haar schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:44 pm

'Volgens mij heb ik gister echt wat gemist!' riep Helena uit, en ze klapte met haar hand op het water. Een grote plons water spetterde in haar gezicht, en ze nam een zuur gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:44 pm

"En of je iets gemist hebt," zei Isabella knikkend, "het was echt hi-la-risch," zei ze overdreven. Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:45 pm

Isabella had meteen haar aandacht. 'Vertel!' zei ze, terwijl ze als een hondje keek dat een snoepje kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:47 pm

Isabella schudde haar hoofd.
"Je moest gewoon telkens onze gezichten hebben gezien bij het drinken van een volgend glas drank. We deden ehm, bastard trilogy ofzo, weet naam niet meer juist. Was echt grappig. En het feit dat je achteraf dus amper meer kon lopen of praten zorgde voor grappige situaties," zei Isabella. Ze moest lachen als ze eraan terugdacht, dat was fijn geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:47 pm

Helena lachte, ze had het best willen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:49 pm

'Als je er gisteravond niet was heb je de avond van je leven gemist,' zei Daniël grinnikend. Zo geweldig was het ook weer niet, hij overdreef gewoon wat. 'Nee, ik heb ook niet echt zin in iets actiefs,' lachte hij naar Jess.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:49 pm

Helena moest lachen. Nee, dat snap ik, dat je nu geen zin hebt in iets actiefs, dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:50 pm

Jess moest lachen om alle verhalen, het klonk wel gezellig. Ze wilde eigenlijk Daniel even spreken, maar ze had aan de andere kant geen idee wat ze wilde zeggen. Ze zuchtte even en strekte haar benen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:58 pm

'Dus, wat is het plan?' vroeg Daniël. Hij had eigenlijk wel zin om hier te blijven zitten. 'Eigenlijk blijf ik liever hier, even relaxen kan geen kwaad.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyvr aug 13, 2010 11:58 pm

'We kunnen toch gewoon wat kletsen? Dat kan ook altijd erg gezellig zijn...' zei Helena. Ze wist niet of het bij jongens hetzelfde lag, maar dat maakte niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyza aug 14, 2010 12:00 am

Jess haalde haar schouders. 'Kijk maar wat jullie doen, ik duik m'n bedje in,' zei ze toen en ze stond op. 'Oh, en Dan, kan ik jou binnekort nog even spreken?' vroeg ze toen en ze glimlachte naar hem. Vervolgens liep ze richting haar slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyza aug 14, 2010 12:05 am

Helena keek naar Jess die de jacuzzi uit stapte, en ze onderdrukte een gaap. 'Ik denk eigenlijk ook dat ik maar mijn bed opzoek. Bovendien moet ik nog 5 minuten lopen door het stikkedonker.' Ze rilde bij de gedachte, dat was altijd best eng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyza aug 14, 2010 12:05 am

Daniël keek Jess aan, die naar haar slaapkamer liep. Hij stond op van de jacuzzi en liep snel achter haar aan, misschien wilde ze hem niet nu spreken, maar hij wilde haar nu wel spreken. 'Ben zo terug!' riep hij nog tegen de rest, en liep naar Jess' kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyza aug 14, 2010 12:07 am

(( ké, als iedereen gaat, ben ik ook weg. Ben bezig jongen op zijn plaats aan het zetten, dus toch niet veel tijd momenteel xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyza aug 14, 2010 12:07 am

Helena rekte zich nog een laatste keer uit, en liep de jacuzzi uit. Ze zei doei tegen Isa en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyza aug 14, 2010 12:10 am

Tevergeefs liep Daniel de jacuzzi weer in. 'Ze is al weg,' zei hij tegen Isa. 'Nu zijn we nog maar met zijn tweeën.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyza aug 14, 2010 12:11 am

"Wat jammer," zei Isabella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyza aug 14, 2010 12:17 am

'Ach, morgen weer een dag.' Daniël lachte en vroeg zich af waar Jess over wilde praten. Eigenlijk wist hij het wel, zeker over Jared of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Emptyza aug 14, 2010 12:18 am

"Inderdaad," zei Isabella instemmend. Ze keek Daniel aan, hij leek weer ernstig na te denken. Ze beet op haar lip en gaf hem een por. "Niet zoveel nadenken," zei ze met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: