Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het strand

Ga naar beneden 
+16
Jeremy
Ana
Aure
Anthony
Jackson
Daniël
Allison
Jack
Jared
Isabella
Taylor
Stephan
Jess
Chelsea
Jesse
Nick
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30  Volgende
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 3:22 am

(( ja, ik ga inderdaad ook pitten haha. ik wou om 3 uur gaan slapen, en dan vind ik dit nog best netjes! tot morgen! ik kan denk ik wel pas 's avonds! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 7:27 pm

Na een aantal minuten de buurt een klein beetje te hebben verkent, kwam Abigail aan op het strand. Het was nog warm en ze ging zitten in het zand om nog even te genieten van de laaghangende zon. Abigail dacht na over de mensen in het huis. Ze kende pas twee mensen. Ze besloot om deze avond zo veel mogelijk nieuwe mensen te leren kennen.

Abigail keek naar de zon. Ze glimlachte. Wat was ze blij dat ze eindelijk vrij was, zonder ouders, zonder mensen die haar keer op keer commandeerden. Toch benutte Abigail die vrijheid tot nu toe nog niet goed... Ze sloot zich af van haar gedachten en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 7:40 pm

Abigail schrok wakker van een meeuw die boven haar hoofd krijste. [zijn er eigenlijk meeuwen in griekenland? :$] Ze stond op en veegde het zand van haar kleren. Haar maag knorde. Ze besloot om de supermarkt in de stad maar te gaan zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 10:31 pm

Jared glimlachte en trok haar naar zich toe. Hij sloeg een arm om haar heen en keek gefascineerd naar de opgaande zon. "Dit is echt.." Hij had eigenlijk geen woorden voor hoe superfantastisch dit was.

(( volgens mij kunnen we nu best op twee plekken tegelijk zijn, of niet? aangezien dit eigenlijk gisteravond gebeurde Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 10:37 pm

'Onvoorstelbaar,' voegde Jess daar fluisterend aan toe. Het was allemaal heel snel gegaan, opeens zat ze hier op een klein eilandje met de lekkerste jongen van het hele huis. Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 10:45 pm

Hij glimlachte naar haar. Eigenlijk wilde hij zeggen dat ze mooier was dan de zonsopgang, maar ja, dat zou wel héél cheesy zijn. Toch kon hij zijn lachen even niet inhouden, en hij grinnikte zachtjes. Hij streek met zijn hand zachtjes door haar haar. Hij begon haar nu wel héél leuk te vinden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 10:47 pm

Jess voelde zijn hand door haar haren gaan en keek op. Hij had zo'n mooie ogen.. Er ging een rilling door haar heen. De spanning hing in de lucht, en het voelde zooo goed. Dit was de enige plek op aarde waar ze op dit moment wilde zijn, en dit was de enige persoon op aarde met wie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 10:49 pm

Jared keek haar diep aan. Hij was nooit zo goed in het zetten van de eerste stap, maar damn, wat wilde hij dit meisje graag zoenen: hier en nu. Het was perfect. Hij keek even naar de grond en keek haar toen weer aan. Zou zij hetzelfde voelen? Hij kon het moeilijk peilen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 10:56 pm

Jess pakte Jared's handen allebei vast. Ze verstrengelde haar vingers in die van hem en keek hem diep in zijn ogen. Hun hoofden kwamen steeds dichter bij elkaar. Okay, ze had Jared dan wel verteld dat ze veranderd was, maar ze wilde hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 10:57 pm

Jared had inmiddels wel genoeg hints gekregen. Hij leunde dichter naar haar toe, en zoende haar. Zijn handen maakten zich los uit die van haar en vonden haar middel, wat hij stevig vasthield.

(( jeeuujj Smile ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:02 pm

Jess zoende hem passioneel terug. God, hij had dan wel niet zoveel ervaring, maar wát kon hij zoenen! Ze hoopte dat dit nooit zou ophouden. Haar handen gleden over zijn rug en ze drukte hem dicht tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:05 pm

Terwijl ze aan het zoenen waren voelde Jared zijn hele lichaam tintelen. Het voelde fantastisch! Hij kon een zachtje kreun niet onderdrukken en legde haar zachtjes op de grond. Hij draaide haar zo dat hij onderop lag, hij wilde haar ten slotte niet pletten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:08 pm

Jess voelde de vlinders door haar buik suizen. Toen hij kreunde voelde ze haar buik kriebelen. Altijd als jongens dat deden voelde ze zichzelf.. opgewonden worden. Weer was ze blij dat niemand in haar hoofd kon kijken. Ze lag op Jared en bleef hem zoenen. Wat een perfecte avond
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:25 pm

Ineens voelde Jared iets nats bij zijn arm. Hij schrok ontzettend en ging snel rechtop zitten. "Fuck," zei hij toen hij zag dat het strandje om hen heen, het eilandje, begon te overstromen. Het werd vast vloed. Ach, scheit. Hij ging iets dichter bij de rots zitten en zoende haar opnieuw, nu terwijl zij omgekeerd op zijn schoot zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:29 pm

Jess schrok op toen Jared opeens stopte. Ook zij voelde opeens water, bij haar voeten. Ze haalde haar schouders op, ze konden altijd nog verder het eiland opgaan. Ze sloeg haar armen om hem heen en zoende hem weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:35 pm

Terwijl ze zoenden begonnen zijn handen haar hele lichaam te verkennen. Eigenlijk vond hij haar rug het mooist: hij was mooi gebogen en superglad. Jared vond altijd de raarste plekken van meisjes het mooist. Terwijl hij haar aanraakte voelde hij een soort elektriciteitschokjes door zijn hele lijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:37 pm

Jess rilde weer. Ze voelde zijn handen over haar rug en genoot van het moment. Ze bracht haar lippen van zijn mond naar zijn hals en zoende hem zachtjes. Uit ervaring wist ze dat jongens extra gevoelig waren in hun hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:43 pm

Jared gooide zijn hoofd naar achteren toen hij haar mond op zijn hals voelde. Hij kreunde weer zachtjes. Een klein stemmetje in zijn hoofd vroeg zich af waar dit heenging, maar de rest van zijn hoofd en lijf dacht maar aan één ding: Jess.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:47 pm

Opeens twijfelde Jess. Wilde Jared dit wel? Dat zij nou maar aan één ding kon denken als ze op een jongen lag (( Laughing )), dat betekende niet meteen dat hij ook wilde. Ze kwam overeind. Zou ze het aan hem vragen? Ach, wat viel er te verliezen. 'Jared, wil je eigenlijk wel.. dit?' vroeg ze, hopend dat hij het zou begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:55 pm

Hij keek Jess met een scheef hoofd aan. "Ik.." zijn stem begaf het halverwege zijn zin, waarschijnlijk door de opwinding, dus schraapte hij zijn keel. "Ik wil gewoon.. Jou." zei hij simpel.

(( oké, ik ben niet heel goed in seks omschrijven moet ik toegeven. ik bedoel, seks RPG'en zegmaar, dus tot hoever gaan we het beschrijven haha? Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 11:57 pm

Jess glimlachte naar hem en ging weer liggen. Langzaam trok ze zijn shirt uit en ook zijn broek. Niet veel later waren ze allebei naakt. 'Weet je het zeker?' vroeg Jess twijfelend aan Jared.

(( Als hij het zeker weet zeg je maar gewooon, ze deden het, hahah ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 12:03 am

Jared wilde wel, alles in hem schreeuwde JA, maar... Seks, zo snel al, het was zó erg niets voor hem. Hij zuchtte moeizaam. God, hij hoopte dat ze niet op hem af zou knappen nu.. Waarschijnlijk wel. Hij kwam er ook veel te laat mee! Shit, shit, shit. "Sorry Jess," zei hij en hij keek haar aan. "Eigenlijk wil ik het nog niet - niet zo snel." Wat was hij toch ook een wijf af en toe. "Ik bedoel, ik ben gewoon bang, dat het dan.." Nee, die angst wilde hij niet uitspreken. Hij keek haar verontschuldigend aan. "Het spijt me echt," zei hij. Hoe kon hij dit ook doen: ze was zo mooi, en ze zat nu naakt voor hem! Damn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 12:09 am

Aiiiii. Dit had Jess nog nooit meegemaakt. En waarom nu pas? Hij was al naakt. O-kay. Jess kroop van hem af, ging in het zand zitten en begon zich aan te kleden. Ze wist niet echt wat ze moest zeggen of wat ze voelde. 'Okee, ik begrijp het,' zei ze daarom zachtjes. Ze stond op. Ze wilde maar één ding, naar het appartement. Ze voelde zich een tikkeltje vernederd, afgewezen, al begreep ze wel dat Jared het niet zo bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 12:14 am

Jared trok een gepijnigd gezicht en sloeg zijn armen vanachter om haar heen. "Hé, het spijt me echt. En als je maar weet.." hij schudde zijn hoofd. "Sorry voor het standaard zinnetje, maar zo is echt echt: het ligt niet aan jou, maar aan mij. Dat weet je. Ik wil gewoon niet.." Hij slaakte een zucht. "Ik wil niet dat je me ziet als gewoon een bedpartner, en zo wil ik jou ook niet zien. Ik wil meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Emptywo aug 04, 2010 12:17 am

Jess knikte. Dat had ze al uit zoveel monden gehoord. Het ligt niet aan jou. Het was niet eens dat ze het erg vond dat hij niet wilde, natuurlijk niet. Ze wilde hem best z'n tijd geven. Maar hij had het op zo'n fout moment gezegd. Echt. Had hij het niet eerder kunnen bedenken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het strand - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het strand   Het strand - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het strand
Terug naar boven 
Pagina 5 van 30Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het Strand-
Ga naar: