Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De woonkamer

Ga naar beneden 
+17
Anthony
Sharlet
Helena
Taylor
Nadine
Jack
Isabella
Daniël
Jared
Allison
Jackson
Sue
Nick
Chelsea
Stephan
Jess
Admin
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 1:53 pm

Steph kwam in zijn joggingsbroek en witte sokken de trap aflopen. 'Mijn kamer is klaar voor een nachtje snurken' zei hij vrolijk en pakte de fles whiskey uit de kast. 'Wie nog meer?' vroeg hij en liet de fles zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 1:56 pm

Hij zag een jongen de woonkamer in komen en stelde zich ook even aan hem voor.
'Hallo, ik ben Daniël,' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 1:56 pm

Ze zag Daniel naar haar kijken en lachte op haar liefst naar hem. 'Ik ga wel met je mee in de jacuzzi' zei ze tegen Daniel. 'Even mijn bikini aan doen en dan kom ik er aan.' terwijl ze dat zei stond ze op en liep ze naar haar kamer toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 1:57 pm

Jess liep de trap op en wees de eerste kamer aan haar rechterhand aan. 'Hier is het,' zei ze en ze knikte naar Daniel. Toen liep ze naar haar slaapkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 1:58 pm

Steph draaide zich om. 'Oh sorry..' Hij had zich nog helemaal niet voorgesteld en zette snel de fles op het aanrecht. 'Ik ben Stephan' zei hij en schudde zijn hand. 'Wat zie je er eh.. nouja.. tja.. jacuzzi's uit!' Zou die jongen zijn hele reis er zo uit hebben gezien? Steph grinnikte bij het idee en schonk een glas in. 'Jij ook?' Vroeg hij aan Daniel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 2:01 pm

'Haha, ja ik was net van plan de jacuzzi in te gaan!' Dit was erg genant.
'Een glaasje whiskey gaat er wel in, maar daarna moet ik naar de jacuzzi want Allison wacht op me,' zei hij en dronk snel zijn glas leeg. Daarna liep hij achter Jess aan en ging naar de jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 2:02 pm

'hahah oké' Lachte Steph en nam een flinke slok van zijn glas. Daar stond hij dan alleen in de keuken.. altijd gezellig. Hij wipte op het aanrecht en dacht een beetje na. Hij voelde zich gelukkig nog vrij helder. Hij schonk zijn glas opnieuw in en zette de fles weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 2:07 pm

Steph dronk zijn glas leeg en spoelde het af. 'Ik ga maar eens naar bed' riep hij in de hoop dat iemand het zou horen.. maar nee, geen antwoord. Hij kuchte en liep naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 4:10 pm

Na een kort nachtje slaap liep Jared in alleen een pyjamabroek naar beneden. Hij liep naar de keuken en maakte wat ontbijt voor zichzelf - een glas sinaasappelsap en een bakje cornflakes, zoals iedere ochtend. Met een zucht plofte hij neer op de bank en nam een slok sinaasappelsap. Was hij even blij dat hij geen kater had!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:15 pm

Jared slaakte een korte zucht toen zijn cornflakes op waren. Waar was iedereen toch? Het werd best wel een saaie boel als elke ochtend er zo uit zou zien! Hij had zin om naar het strand te gaan, maar ja, om dat nou in zijn eentje te doen - nah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:23 pm

Met haar blackberry in haar hand en half smsend liep ze de woonkamer binnen. Ze zag Jared al lichtelijk verveeld zitten. 'Hi Jared! Lekker geslapen?' zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:25 pm

"Hee! Ja, beter dan ik had verwacht eigenlijk. Ik heb niet eens een kater! Heb jij lekker geslapen? Waar was je eigenlijk gisteravond?" Hij merkte dat hij nogal snel en enthousiast praatte. Wat was hij toch ook een sukkeltje, dacht hij bij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:27 pm

Isabella had redelijk makkelijk de woonkamer kunnen vinden en zag dat er al twee mensen waren.
"Hoi," zei ze, "Ik ben Isabella, maar noem me maar Isa," zei ze met een glimlach. Het leek echt als een standaard-zinnetje, merkte ze op, maar ah, dat kon haar niks schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:29 pm

Steph liep straight achter Isabella aan en voelde zich een stalker. Hij liep door de woonkamer. 'Hi..' zei hij en knikte naar Allison en Jared. '...Iemand anders ook wat te drinken?' vroeg hij toen hij de keuken in liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:29 pm

"Hee, isabella! Jij bent nieuw hier, of niet? Ik ben Jared." Hij stond op om haar de hand te schudden. "Zeg, zal ik anders een ontbijtje voor jullie maken? Ik heb toch niet echt wat beters te doen ofzo," zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:30 pm

Jess was weer helemaal opgefrist en kwam de trap af. Het was een beetje rustig in het huis, misschien zaten ze in de woonkamer. En inderdaad, toen Jess de huiskamer binnenstapte zag ze al een aantal mensen zitten. 'Hey,' zei ze vrolijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:31 pm

"Ik heb wel zin in iets," antwoordde Isabella aan Stephan. "Maakt niet uit wat," voegde ze er nog aan toe.
"Ja, ik ben nieuw hier, pas aangekomen," zei ze tegen Jared. "En ik hoef niks om te eten," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:31 pm

'Ik was vroeg naar bed gegaan was nogal moe van de lange reis.' zei ze terwijl ze een gaap op voelde komen. Ze gaapte en lachte om zichzelf. Ze plofte op de bank en gooide haar blackberry naast haar, dom ding dacht ze. Toen merkte ze dat er een nieuw meisje in de woonkamer stond. 'Hi Isa! Gezellig dat je er bent. Ik ben Allison'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:33 pm

'Hey Jess en Steph' zei ze! Ze liep achter Steph aan de keuken in om een glas water te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:33 pm

Steph had niet echt het gevoel dat er iemand zou antwoorden dus maakte hij maar een pot thee en een pot koffie. Hij liep met een dienblad vol kopjes en 2 potten de woonkamer binnen. 'Voor de dorstige' zei hij glimlachend en zette het dienblad op de tafel neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:33 pm

Hm, oké, blijkbaar wilde niemand wat te eten. Jared haalde zijn schouders op en liep richting de deuropening. "Ik ga even douchen denk ik. Wie gaat er zo mee naar het strand?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:33 pm

Isabella lachte vriendelijk terug naar Allison. Ondertussen was er nog een meisje de woonkamer binnengekomen waarvan ze de naam nog niet wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:34 pm

Steph keek weer rond. 'Hi Allison en Jess' zei hij en ontblootte zijn tanden. Toen wendde hij zich naar Jared. 'Ja, lijkt me gezellig' zei hij en schonk een kop koffie voor zichzelf in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:35 pm

'Ik heb wel zin om mee te gaan naar het strand Jared!' Lekker een middagje relaxen dacht ze. Misschien vanavond nog even uitgaan en haar dag kon niet meer stuk. Toen zag ze Steph aankomen met een dienblad en besloot hem even te helpen. 'Lekker Steph' zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Emptyma aug 02, 2010 5:36 pm

"Ik ga ook wel mee naar het strand," zei ze instemmend. Ze had wel zin om even buiten rond te wandelen in plaats van binnen te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De woonkamer - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De woonkamer   De woonkamer - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De woonkamer
Terug naar boven 
Pagina 6 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: