Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+11
Ana
Anthony
Daniël
Stephan
Isabella
Taylor
Jared
Jackson
Allison
Chelsea
Jess
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 1:49 am

Anthony trok zijn wenkbrauwen op. "Oh nee?" zei hij even plagerig terug. Toen kuste hij haar snel op haar mond, waarbij zijn lippen haar bovenlip even omsloten. Toen ging hij gauw weer terug, hopend dat ze meer wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 1:50 am

Ana trok één wenkbrauw op en keek hem geinteresseerd aan. Wat dacht hij? Dat zij nu hem ging zoenen? Dat zat er niet in, maar dat wist hij nog niet natuurlijk. Ze keek hem zwoel aan. 'Zo zo..' zei ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 1:53 am

Hij lachte zachtjes om haar geinteresseerde blik. Het leek wel alsof ze hem door een of andere keuring gooide door die 'zo zo'. "Goedgekeurd?" vroeg hij daarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 1:58 am

'Wat? Dat ene kusje? Sorry hoor my boy, maar daar kan ik je niet op beoordelen,' zei ze toen en ze stapte achteruit. Nu zou hij het moeten laten zien als hij haar wilde. Ze trok haar jurkje uit en keek hem aan. 'What about skinny dipping?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 2:01 am

Vol verbazing gleden Anthony's ogen over haar lijf. Subtiel - nee. Lekker - ja! Hij grijnste en trok zijn wenkbrauwen op. "Of course, my lady," zei hij lacherig. Hij deed gauw zijn shirt en broek uit, en dook met een soepele beweging het zwembad in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 2:02 am

Had hij nou zijn boxer aangehouden? Wat een watje. Ana grinnikte. Ze maakte haar bh los, gooide hem in een soepele beweging weg maar sloot haar arm om haar borst. Toen deed ze haar slipje omlaag en sprong ze meteen het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 2:07 am

(( hahaha ow fuck ik was de boxer vergeten XD ))
Anthony grinnikte. "Eigenlijk was een jaccuzi beter geweest," zei hij grinnikend. Hij schudde met zijn haar, fijn, kapsel verkracht, dacht hij nog, maar toen besloot hij dat het niet uitmaakte. Hij zwom naar haar toe. "Wil je nog een echte test?" vroeg hij met een charmant glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 2:08 am

'Een test? Wat voor test? Whatever, I'm in,' zei Ana grinnikend en ze keek naar zijn haar. Het zat best.. schattig. Ze hoopte dat haar kapsel wel in model was gebleven en dat haar mascara niet was uitlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 2:12 am

Anthony lachte kort en zoende haar toen. Deze keer was het een échte zoen, en hij wist van zichzelf (sinds de truth-or-dare-avond was het extra bevestigd), dat hij goed kon zoenen. Zachtjes duwde hij haar tegen de rand van het zwembad aan en ging dicht tegen haar aan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 2:14 am

(( haha, extra bevestigd door Isabella Very Happy))
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 2:16 am

(( haha droog, maar inderdaad XD thanks! Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 2:16 am

Ana liet het gebeuren en zoende heftig met hem mee. Ze vergeleek hem in haar hoofd met Jesse van vanmiddag, maar ze kon zich even niet concentreren op de verschillen. Ze haalde haar schouders op en gleed met haar handen over zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptywo aug 11, 2010 2:17 am

((ik lees maar even hier mee, want ik heb hier nu niet echt iets te doen xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 12:49 pm

Helena kwam aan bij het zwembad, met een bikini aan, een dun strandjurkje en een strandtas met wat spulletjes in haar hand. Ze pakte een handdoek er uit en legde die op een strandstoel. Ze deed haar jurkje uit en ging op de rand van het zwembad zitten, wachtend op de rest. Het verbaasde haar nog dat ze hier als eerst was, zij moest eerst nog naar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 12:58 pm

((oke en toen was jesse off en zit ik hier in mijn eentje te wachten))
Het duurde wel heel erg lang, en dus besloot Helena met haar jurkje aan even te gaan checken in de woonkamer. Waar bleven ze?
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 1:07 pm

Voor de tweede keer die dag legde Helena haar handdoek op een stoel en deed ze haar jurkje uit. De zon straalde op haar getinte huid. Dat was een voordeel van Grieks zijn, ze was altijd al een beetje getint en daardoor ging het bakken veel sneller.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 1:43 pm

Jesse kwam vrolijk fluitend naar de stoel naast Helena toe. "Sorry, ik was nog zo van plan me te haasten, maar op één of andere manier duurde het toch lang," Grinnikte hij. Jesse spreed zijn handdoek over de stoel uit en legde zijn zonnebril en andere spulletjes er op. "Ik weet niet wat jij van plan bent, maar ik duik er meteen in!" Hij was nog niet half klaar met zijn zin, of hij nam al een aanloopje. Met een luide plons en veel gespetter kwam Jesse in het water terecht. Toen hij boven kwam, wapperde hij met zijn kop, zoals surferboys dat zo goed konden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 1:55 pm

((ik ben vergeten weg te lopen maar ik ben dus nu in de woonkamer. zal ik anders terug komen om te kijken of er iemand bij t zwembad is ofzo?))
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 1:57 pm

Sharlet liep met Helena naar het zwembad. "Wauw." zei ze bewonderend. Het water zag er zo cool uit. Ze trok in een soepele beweging haar jurkje over haar hoofd uit en trapte haar slippers aan de kant. Met een sierlijke sprong dook ze in het water, zwom een stukje onderwater en kwam toen weer omhoog. "Het water is heerlijk!" riep ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 2:00 pm

Helena legde haar handdoek neer en deed haar jurkje uit. 'Eindelijk, we kunnen gaan zwemmen!' zei Helena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 2:02 pm

"Ja sorry." zei ik. "Ben soms een beetje sloom." zei ze grijnzend. Ze zwom nog een paar baantjes en kwam drijfnat uit het water. "Het is echt heerlijk in het water. Maar ik ga mijn huidskleur een beetje bijwerken." zei ze lachend en ze ging op de handdoek liggen en zette haar zonnebril op.

((Ik post zo tussendoor een keer wat. Ik kan niet meteen antwoorden. Ouders >.< You know the deal Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 2:18 pm

((ja ik ben tussendoor ook aan het eten))
Helena sprong in het zwembad en ging met haar hoofd onder water. Heerlijk verfrissend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 2:27 pm

((shit ik moet gaan))
Helena liep naar haar stoel en pakte haar mobiel uit haar tas. Er was een agenda herinnering 'Afspraak bij de tandarts om 3 uur!' Shit! Ze moest renner. Snel droogde ze zich af. 'Ik moet naar de tandarts!' riep ze gauw en ze rende naar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 2:44 pm

"Oh. Nou doei dan!" riep ze. Dan bleef ze hier maar alleen liggen. Er zou vast wel iemand komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Emptydo aug 12, 2010 8:12 pm

Na een halfuurtje waterpret had Jesse zo'n zin gekregen om te gaan surfen, dat hij maar uit het zwembad klom en zijn surfplank ging halen. Hij had nog steeds geen goed plekje gevonden om de golven te gaan trotseren, maar daar moest nu wel verandering in komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: