Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+11
Ana
Anthony
Daniël
Stephan
Isabella
Taylor
Jared
Jackson
Allison
Chelsea
Jess
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyvr aug 13, 2010 5:22 pm

Jared volgde Jess met zijn ogen en zuchtte.
"Oh, oké, doei!" riep Jared naar Helena. Het leek een aardig meisje. Toen richtte hij zich tot Isabella. "En, ben jij al een beetje ontkaterd?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyvr aug 13, 2010 5:22 pm

Helena graaide haar spullen bij elkaar, zwaaide nog een keer met een 'Doei!' en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyvr aug 13, 2010 5:23 pm

"Doei Helena," zei ze met een beteuterd gezicht. Ze kon zich wel niet lang serieus houden en zwaaide toen nog eens.
"Ik ben al ontkaterd," grinnikte Isabella, "jij dan?" vroeg ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyvr aug 13, 2010 5:30 pm

"Mwoah," zei hij eerlijk. Een klein grijnsje verscheen op zijn gezicht. "Ik ben nog niet helemaal 100% fit," gaf hij toe. Toch raar hoe het leek alsof er niets was gebeurd tussen hen.
Hij keek even naar Jess. Ook raar dat zij elkaar negeerden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyvr aug 13, 2010 5:32 pm

Isabella lachte en ging wat dichter bij hem zitten.
"Ik begrijp niet hoe jij steeds zo warm hebt," zei ze met grote ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyvr aug 13, 2010 5:33 pm

(brb, moet eten!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyvr aug 13, 2010 5:34 pm

Jess zuchte en keek naar Jared. Precies op dat moment keek hij naar haar. Ze schrok een beetje en verslikte zich in de slok cola die ze net had genomen. Ze glimlachte vaagjes en keek toen weer weg. Hij haatte haar, dat wist ze zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyvr aug 13, 2010 5:37 pm

(( ik moet ook even boodschappendoen, koken en eten. en daarna ben ik er ook niet meer, dus ik kan pas morgen weer verder denk ik! ))

"Ik ga denk ik toch nog maar even slapen, ik ben echt kapot," zei hij tegen Isa. "Misschien ben ik wel ziek aan het worden, vandaar de lichaamswarmte," voegde hij er grinnikend aan toe.
Hij stond op en liep naar zijn kamer. In het voorbijgaan keek hij Jess nog even aan. Een klein glimlachje speelde om zijn lippen, maar heel veel was het niet. Ach, ze zouden nog wel tijd krijgen om te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyza aug 14, 2010 1:54 pm

Jack kwam op zijn teenslippers bij het zembad aangelopen. Hij spreidde zijn gele handdoek uit op een ligstoel onder een parasol en deed zijn slippers uit. Hij had zijn zwarte bermuda zwembroek aan en liep naar het randje van het zwembad. Naast hem kabbelde een rustig watervalletje en hij genoot van de stilte en de rust. Toen zette hij zich af en sprong met een sierlijke duik in het verkoelende water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyza aug 14, 2010 2:47 pm

Jack zwom dertig baantjes heen en terug en ging toen op de rand van het zwembad zitten. hij liet zijn benen in het water bungelen en stak zijn hand door het water van de waterval heen. Het kietelde en hij lachtte. Hij leunde achterover op zijn armen en liet zijn huid bruinen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Emptyza aug 14, 2010 2:50 pm

Hij hees zichzelf uit het water en ging op zijn ligstoel liggen. Hij sloot zijn ogen en viel al snel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: