Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De keuken

Ga naar beneden 
+15
Ana
Daniël
Anthony
Jared
Taylor
Stephan
Allison
Jack
Jesse
Jackson
Isabella
Jess
Nadine
Chelsea
Admin
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:17 pm

Helena kwam teleurgesteld binnen, Sharlet kon opeens niet meer... Ze zag Isa, Aure en een nieuwe jongen in de keuken. 'Hoi.' zei Helena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:20 pm

Jeremy knikte. "Ach zo," zei hij en daarna keek hij naar de andere dames. Kennelijk was hier genoeg te vinden en kon hij zich hier best vermaken. "Jeremy," zei hij terwijl hij het meisje dat haarh and had uitgestoken, de hand schudde. Vervolgens keek hij de andere meisjes aan. Het meisje dat vroeg wie hij was, keek hij glimlachend aan. "Jeremy," herhaalde hij zijn woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:21 pm

"Oké Jeremy, ik ben Isabella, Isa," zei ze met een glimlach. Ze liep naar de koelkast en haalde er een biertje uit. "iemand nog iets?" vroeg ze, voor ze de deur dichtdeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:22 pm

Helena maakte op dat de nieuwe Jeremy heette. Ze besloot zichzelf voor te stellen, 'Ik ben Helena. Nichtje van de huisbaas, ik woon hier in het dorp.' zei ze. Het was een routine geworden om er bij te zeggen dat ze niet in het huis zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:23 pm

'Doe mij maar een...' Helena dacht na, wat zou ze nemen? 'Ach, doe mij ook maar een biertje.' glimlachte Helena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:24 pm

Ana maakte een klak-geluidje met haar tong. Badgirls hoor. Ze was gisteravond nog steeds niet helemaal vergeten. Ze keerde zich tot haar zusje. 'Zullen we naar 't strand gaan? Of weet jij iets beters?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:25 pm

Isabella knikte en haalde nog een biertje uit en wierp die naar Helena.
"Wilde jij niet gaan zwemmen?" vroeg Isa aan Helena.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:26 pm

'Jawel, maar Sharlet moest uiteindelijk nog iets doen en Jesse is helemaal niet opkomen dagen.' zei Helena tegen Isa. 'Ga jij anders mee? Ik heb nu helemaal mijn bikini gehaald...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:28 pm

Het viel te merken dat de meisjes erg op zichzelf gesteld waren. "Isabella, Ana, Aure en Helena," mompelde hij. "Sorry als ik een van jullie namen vergeet." Hij keek iedereen even aan. Ze gingen kennelijk allemaal al iets doen. Dan kon hij maar beter zijn kamer gaan zoeken ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:28 pm

"Het strand lijkt me een goed plan. Ik ben een beetje bleef.." Ze grinnikte. In Brazilië was het natuurlijk prachtig weer, maar daar wende je huid ook aan en op den duur werd je niet meer bruin. Ze had haar bikini die ochtend al aangetrokken, voor het geval dat, dus ze was ready to go.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:29 pm

Isabella keek op haar horloge.
"Ah shit!" riep ze geschrokken uit. Ze had Maaike beloofd om er om 1u30 te zijn, en dat was nu al onmogelijk. "Sorry Helena, het zal voor vanavond moeten zijn ofzo, ik moet naar die vriendin," zei ze. Ze keek haar bijtend op haar lip aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:30 pm

Ana knikte glimlachend en rende naar boven. Ze vulde haar leren beachbag met een grote handdoek en een wat eten en drinken, en sloeg toen haar arm om haar zusje heen. 'Ready?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:31 pm

Helena glimlachte naar Jeremy, hij had duidelijk moeite met alle namen. Ze nam een slok van haar bier en keek naar Isa. 'Oh, maakt niet uit. Veel plezier bij haar!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:36 pm

Aure greep snel een badlaken mee en knikte toen. "Jep!" Ze keek even vlug naar Jeremy. Zou hij niet mee willen? Ze wist niet zeker of Ana dat goed zou vinden, dus ze zei maar niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ana

Ana


Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:38 pm

Ana richtte zich tot Jeremy. 'Wij zijn op het strand, als je ook wil komen, zien we je daar wel,' zei ze met een knipoog. Toen liep ze samen met haar zusje de keuken uit.
((verder bij strand))
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:46 pm

Helena besloot maar terug te gaan naar de woonkamer, en daar TV te kijken. Ze wou niet mee met de tweeling, ten eerste was ze niet uitgenodigd, en ten tweede had ze gewoon geen zin in hen. Ze mocht ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptydo aug 12, 2010 1:51 pm

Jeremy keek hoe iedereen langzaam vertrekte. Daarna hoorde hij een van de tweeling nog wat zeggen en hij knikte. "Ik ga eerst mijn kamer opzoeken en alles netjes in de klerenkast hangen, misschien dat jullie me daarna nog zien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena

Helena


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 05-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptyvr aug 13, 2010 10:17 am

Helena liep de keuken in en pakte een pak melk uit de koelkast. Ze schonk het in een glas, zette het pak terug en ging aan de keukentafel zitten. Langzaam dronk ze, terwijl ze tegelijk nadacht. Ze pakte een schetsblok uit haar tas en begon te tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptyvr aug 13, 2010 11:48 am

na een verfrissende douche kwam Aure de keuken binnen lopen. Ze was eerder dan Jeremy, en grinnikte. Zou hij zo ijdel zijn? Ze besloot om eitjes te bakken, voor hem een en voor haar een.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptyvr aug 13, 2010 11:51 am

Jeremy rook een geur van iereren. Heerlijk, dacht hij. Toen hij binnen kwam zag hij Aure staan en sloeg hij stilletjes zijn armen om haar heen. "Een keukenprinses nog wel," glimlachte hij en hij snoof de geur nog eens op. "Heerlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptyvr aug 13, 2010 11:53 am

Aure werd verrast door zijn armen, en glimlachte toen. De eieren waren klaar en ze schoof ze op de boterhammen. Ze legde een mes en vork bij allebei de borden en zette ze toen op de keukentafel, waar ze aan ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptyvr aug 13, 2010 11:56 am

Aure was kennelijk niet de meest spreekzame dame, als het ging om tederheid. Maar ach. "Smakelijk," zei hij toen hij lustig aan de boterham met eieren begon. Om het netjes te houden at hij maar met mes en vork, al zou hij het liefste de boterhammen gewoon met handen eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptyvr aug 13, 2010 12:03 pm

Aure at rustig haar eitjes op nadat ze hem ook smakelijk had gewenst, en stopte na afloop haar bord in de afwasmachine. Ze was niet gewend om na de seks nog zo lang met de jongen om te gaan. Niet dat ze het erg vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 12-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptyvr aug 13, 2010 12:05 pm

"is dit ongemakkelijk?" vroeg hij. Het was voor haar vast vreemd, of iets in die richting. Als ze niet wilde dat ze zoveel nog doorbrachten, dan kon ze dat toch gewoon zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aure

Aure


Aantal berichten : 135
Registratiedatum : 10-08-10

De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Emptyvr aug 13, 2010 12:06 pm

Vlug draaide Aure zich naar hem om. "Niet ongemakkelijk," verduidelijkte ze. "Maar vreemd. Je bent zo lief en teder, dat ben ik helemaal niet gewend." Ook was het vreemd om zo eerlijk tegen iemand te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De keuken - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken   De keuken - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keuken
Terug naar boven 
Pagina 13 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: