Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het zwembad

Ga naar beneden 
+11
Ana
Anthony
Daniël
Stephan
Isabella
Taylor
Jared
Jackson
Allison
Chelsea
Jess
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:26 pm

Jess werd weer wakker. Haar laatste slaap had gelukkig geen droom opgeleverd. Ze was inmiddels gloeiend heet geworden van de zon, dus ze sprong als opfrisser het water weer in. Weer ging ze koppie onder. Shit, meteen d'r haar weer door de war. Ze zuchtte en klom het water uit. Ondersteboven schudde ze haar haren door elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:27 pm

Chelsea knikte glimlachend naar Taylor. Ze klom het zwembad weer uit en besloot die Jared maar even te pesten. De zon stond precies laag genoeg. Plagend ging Chelsea voor de zon staan voor Jared, zodat hij in de schaduw zou komen te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:28 pm

Taylor rommelde wat in haar tas, en ging toen op een ligbed naast Jared liggen, aan wie ze een sigaret aanbood.
"Rook je?" Vroeg ze toen ze er zelf eentje opstak, en ook haar ipod en een tijdschrift uit haar tas viste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:31 pm

"Nee, dank je," zei hij tegen Taylor. Hij rookte niet, hij probeerde altijd goed voor zichzelf te zorgen. Toch had hij geen enkel probleem met rokende mensen. Hij keek naar haar Ipod, en maakte een 'mental note' aan zichzelf om aan haar te vragen wat voor muziek ze luisterde.
"Heee," zei Jared verontwaardigd toen hij ineens in de schaduw lag. Hij deed zijn ogen open en zag Chelsea staan. "Je staat in m'n zon!" zei hij en hij deed alsof hij pissig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:34 pm

Chelsea grinnikte duister en schoof haar zonnebril in haar haren. "Echt? Dat spijt me!" zei ze, alsof ze het niet door gehad had. Toch stapte ze niet op zij. "Wat gaan we hier aan doen?" zei ze, alsof ze twijfelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:36 pm

Jared schudde zijn hoofd. Dit meisje ging duidelijk niet aan de kant als hij het haar aardig vroeg. "Ik heb wel een ideetje," zei hij. Hij stond op en gooide Chelsea over zijn schouder. Na twee stappen was hij alweer bij het zwembad en hij gooide haar erin, niet al te hard, ze moest zich geen pijn doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:38 pm

Jess bond haar haren in een warrige knot en plofte neer op haar stoel. Ze pakte haar blackberry, smste haar moeder dat alles oké was hier, en smste haar vriendinnen dat er geweldige leuke jongens in het huis zaten. Toen zette ze haar zonnebril op, en ging ze languit liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:38 pm

"AAAH GODV-" Toen ging Chelsea kopje onder. Ze kwam lachend boven water en spuugde het water uit haar mond uit. "Kom er in, zak! Ik zal je!" ze stak lachend haar tong uit, en stak haar hand naar hem uit. "help me er even uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:39 pm

Taylor draaide van haar rug naar haar buik, en zoog aan haar sigaret. -woei klinkt vaag- en begon wat in haar magazine te bladeren, en deed haar oortjes van haar ipod in haar oren, en haar hoofd bewoog zacht mee op de beat van de muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:41 pm

Met een grijns bekeek Jess Chelsea en Jared. Ze maakte een klak-geluidje met haar tong. Jared was weer bezig. Grinnikend draaide Jess zich om op haar stoel, en ging ze op haar buik liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:41 pm

Jared lachte. Oké, meisjes in het water gooien was verrassend leuk! Hij dacht dat hij wel doorhad wat Chelsea ging doen als hij haar z'n hand gaf, maar ach, hij nam het risico. "Oké, kom maar op," zei hij en hij sstak zijn hand naar haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:45 pm

Taylor ging weer even rechtop zitten, en viste een tube zonnebrandcreme uit haar tas.
"Wie moet er nog ingesmeerd worden?" riep ze eigenlijk gewoon in het algemeen, terwijl ze om zich heen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:48 pm

Chelsea pakte zijn hand me twee handen vast, en werd verrast door de warmte. Ze keek hem even twijfelend aan, en begon toen hard aan zijn hand te trekken, proberend hem in het water te krijgen. Ze gromde toen hte niet lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:48 pm

'Ik,' zei Jess, maar ze wou niet dat Taylor zich ongemakkelijk ging voelen in haar bijzijn. 'Maar ik kan het ook wel zelf doen hoor, als je wilt,' zei ze toen, en ze kwam overeind. Ze rook de sigarettenrook en voelde haar oude verslaving weer opkomen. Nee, Jess, sterk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:50 pm

"Oh, geen probleem!" Zei Taylor met een grijns, en gaf Jess de tube.
"Wil jij ook een sigaret?"
Ze hield het pakje voor en wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:50 pm

Jared lachte weer bulderend. Dit meisjes was duidelijk niet sterk genoeg om hem over het randje te krijgen, maar ja, er waren ook genoeg jongens die daar moeite mee zouden hebben. Als het haar zou lukken zou ze wel heel sterk zijn! Hij besloot haar een pleziertje te gunnen en hij gaf zich over. Met een beetje extra kracht van zijn kant viel hij in het water. Hij viel vol op z'n buik, ging kopje onder en kwam proestend weer boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:52 pm

Eerst schrok Chelsea. "OH deed je je buik niet pijn?" vroeg ze bezorgd, en ze zwom naar hem toe. En daarna voelde ze triomf. "HA! Ik ben sterker dan jij!" Ze grijnsde hem uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:54 pm

'Uh.. ja is goed,' zei Jess. Meteen bedacht ze zich. 'Nee, laat maar,' zei ze snel. 'Nou weet je, geef er toch maar een,' zei ze met een lichte blos op haar wangen. Okay, dit ging weer lekker. Wat moest Taylor nou wel niet van haar denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:56 pm

Jared grijnste. "Ik kan wel tegen een stootje hoor." Hij schudde wild met zijn hoofd zodat zijn haar uit zijn gezicht was, waardoor overal druppels rondspetterden. Hij bedacht zich dat hij er best wel uitzag als een hond die zijn vacht uitschudde zo, maar dat maakte hem alleen maar aan het lachen. Hij keek Chelsea aan. "Ja, ik geef toe, je bent een krachtpatser!" zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 8:57 pm

Taylor glimlachte even.
"Het hoeft niet, als je niet wilt."
Ze ging even rechtop zitten, en legde haar tijdschrift weg, en klopte naast haar.
"Ga zitten, vertel eens wat over jezelf. Ik voel me nogal vriendloos."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 9:00 pm

'Dat is het niet,' zei Jess. 'Maar, nou, ik zal maar meteen uitleggen hoe het zit.' Ze stond op, nam plaats naast Taylor. Taylor zag er vertrouwbaar uit. 'Ik ben een lange tijd verslaafd geweest aan sigaretten, zelfs aan joints. Daar ben ik overheen gegroeid, mijn nieuwe vrienden rookten allemaal niet, dus dat was niet moeilijk. Maar, kom maar op, ik bedoel, wat is er eigenlijk zooo erg aan,' zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 9:01 pm

Chelsea stak haar tong naar hem uit, en hing even kort haar armen om hem heen. Ze was nooit zo'n goede zwemmen geweest, en werd al moe van even kort watertrappelen. Ze vond dat hij wel mooi haar steun kon zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 9:06 pm

Taylor grinnikte, maar toch had ze medelijden met Jess.
"Weetje wat, dan ga ik ook niet roken. Ik stop ook voorlopig."
Taylor knipoogte, en stond meteen op om haar pakje weg te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 9:08 pm

Jess grijnsde. Wat een lief gebaar! Maar dat was echt niet nodig, ze had zelf altijd nog sigaretten en anders waren er wel een paar andere in het huis. 'Dat hoeft echt niet hoor!' zei ze tegen Taylor. 'Ik bedoel, het is misschien wel beter voor jezelf,' zei ze grinnikend. Ze voelde al een klik met Taylor, ze zouden nog wel eens vriendinnen kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Emptyma aug 02, 2010 9:09 pm

Hij grijnste toen hij haar armen om zich heen voelde. "Pff, zo'n krachtpatser ben je dus niet! Hou je het nu al niet meer vol?" lachte hij.

(( was er niet iets met truth or dare, trouwens? Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het zwembad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het zwembad   Het zwembad - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het zwembad
Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: