Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De "chill"kamer

Ga naar beneden 
+4
Taylor
Isabella
Anthony
Jess
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 10:54 pm

Isabella nam nogmaals de fles bacardi en nam nog een paar slokken.
"Ik kom van tussen de boeren," grinnikte ze. "Maar ik heb een tijdje in Londen gezeten," voegde ze eraan toe. Fantastische tijden waren dat, hele avonden wegzitten op de meeste geweldige fuiven. "Ja taylor, haal die maar uit, is veel beter om te drinken!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 10:54 pm

'Nou, dan pak je dat toch,' zei Jess en het klonk meer bitchy dan ze had bedoeld. Oh, shit. 'Oh sorry, dat bedoelde ik niet lullig ofzo,' zei ze snel. 'Pak anders gewoon van alle sterke drank 1,' zei Jess met glimmende ogen. Ja, dit zou een leuke avond worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 10:56 pm

Hmmmm, Anthony deed even zijn ogen dicht toen hij het woord 'Goldstrike' hoorde. God, wat hield hij van dat spul. "Goldstrike, alsjeblieft!" zei hij tegen Taylor. Zijn linkermondhoek krulde omhoog in een scheef glimlachje. Blijkbaar had Jess ook in New York gewoond - en toch had hij haar met een biertje gezien. Top! Hij voelde zich trouwens helemaal op z'n gemak tussen de meisjes in bikini. Deze dames hadden absoluut niks te verbergen: wauw! Het was heaven on earth voor een jongen als Anthony.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:00 pm

Jess grinnikte. Ze drukte op de afstandsbediening en harde beats beukte door de kamer. Toen ging ze languit op de bank liggen, en pakte een sigaret uit haar handtas. Djarum Blacks. Lange, dunne, zwarte sigaretten. Ze stak hem aan en keek, zonder iets te zeggen, vragend rond of nog iemand wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:02 pm

Taylor pakte de 2 flessen uit de koelkast en zette ze neer op tafel.
"Laten we zo'n van een spel doen, met shotjes."
Taylor probeerde te bedenken hoe dat spel ookalweer ging, maar ze kon nu al niet meer helder denken. Het was ook zo'n tijd geleden dat ze alcohol had gehad, aangezien haar vader dat verbied, wanneer hij in de buurt is.
"Weet iemand iets?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:04 pm

"Ah man, dat spel is vet!" riep Isabella uit. Het deed herinneringen bovenkomen van Londen. Daar deed ze dit soort spelletjes vaak, en vaak was ze zelf het slachtoffer geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:04 pm

Jess schoot in de lach. 'Het enigste spel dat ik ken is dat er telkens een wedstrijdje wordt gedaan tussen 2 personen, degene die als eerst 2 shotjes op heeft wint en de ander trekt een kledingstuk uit. Maar dat heb ik geleerd van mijn New Yorkse vrienden.. Die zijn een beetje gek,' zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:05 pm

Anthony keek lacherig naar de sigaretten die Jess uit haar tas toverde. Djarum Black.. Zoete, meisjesachtige sigaretten - maar zeker wel exclusief! Vaak kun je aan sigaretten zien hoe iemand is. Jess was volgens hem vrouwelijk, een beetje rebels en niet snel tevreden, vandaar de exclusieve sigaretten. Ze leek zo'n perfectionistje dat eeuwig zoekt totdat ze precies het sigarettenmerk heeft gevonden dat zíj fantastisch vindt. Of ze heeft het overgenomen van een vriendin - wat haar meteen een stuk minder leuk maakt. Hij besloot het maar te vragen. "Djarum Black.. Hoe kom je daar in godsnaam bij?"
Ondertussen ging het blijkbaar over drankspelletjes. Dat had hij eigenlijk nooit gedaan, hij had geen spel nodig om te drinken, maar het leek hem best leuk. "Sorry, ik weet niks," gaf hij toe. Tenminste niet waarbij je je kleren aanhoudt, dacht hij erachteraan, maar dat zei hij maar niet hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:06 pm

Anthony grijnste toen hij van Jess' plan hoorde. Het leek alsof hij haar gedachten had gelezen! "Nou, I'm in," zei hij lachend - hij wist niet zeker of dit een grap was of dat ze 't meende, dus bleef hij een beetje sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:07 pm

"ah man, ik weet niet meer hoe wij het deden. Het waren wedstrijdjes en wie verloor moest een shot nemen met als gevolg dat als je een paar keer verloor echt altijd moest shots nemen en dus het slachtoffer van het spel werd," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:09 pm

Taylor lachte even.
"Laten we dat spel van Jess doen! Lijkt mij in ieder geval erg leuk."
Ze beet op haar onderlip, terwijl ze naar beneden keek.
"Hoewel.. we hebben al bijna niets meer aan."
Toen keek ze met gespleten ogen naar Anthony.
"Eigenlijk is het oneerlijk. Jij zit daar, met al je kleding aan, terwijl wij hier alleen in bikini zitten."
Ze glimlachte even, en hoopte eigenlijk dat Anthony op haar opmerking in zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:10 pm

"Ja, je hebt gelijk Taylor," zei Isabella instemmend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:11 pm

Jess grinnikte. Die Anthony had ook alles door. Hij had blijkbaar ook verstand van sigaretten, want deze had ze inderdaad niet zomaar verkregen. 'Op vakantie in Indonesië heb ik een levensvoorraad ingeslagen,' vertelde ze. 'Ik had m'n vader natuurlijk niet verteld dat ik daarom naar Indonesië wilde, ik verzon dat het zo'n mooi land was, en hij was al om.' Ze lachte als ze eraan terugdacht. Toen Taylor voorstelde om echt het spel te doen, schudde Jess haar hoofd. 'Nee joh, 2x verliezen en we zitten naakt. Dat zou niet eerlijk zijn!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:11 pm

Anthony grinnikte en leunde naar achteren. "Tja, of jullie zullen kleren aan moeten trekken, of ik moet hier in m'n boxer gaan zitten. In dat laatste geval hoop ik voor jullie dat er niemand binnenkomt, want dan gaat het er héél raar uitzien," zei hij plagerig. "Anyway, jij mag het weten!" Hij vond het beide goed, althans, hij wilde niet in zijn boxer zitten, maar hij wilde ook dit prachtige uitzicht niet missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:13 pm

"Mij is het om het even," zei Isabella. "Maar als we allemaal in bikini en jij in boxer zit en iemand verliest, welk kledingstuk ga je dan nog afdoen?" grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:15 pm

Ze glimlachte. " Wat dacht je er van om alleen eerst je shirt uit te trekken? Dat is minder erg dan in je onderbroek zitten."
Weer beet Taylor op haar onderlip. Dat was echt een trekje van haar aan het worden. Toen Isabella haar opmerking maakte, moest ze even hard lachen.
"Dat is, wanneer er mensen binnen komen, inderdaad.. raar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:16 pm

'Niemand is toch thuis, ik heb ze in elk geval al drie uur niet gezien. En zelfs al zouden ze binnenkomen, volgens mij is iedereen hier gek genoeg om mee te doen,' zei ze. Toen pakte ze de fles bacardi, nam ze de laatste grote slok die erin zat en gooide ze hem in de hoek. 'Voila, dat is 1'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:18 pm

"Dus twee personen tegen elkaar en wie het eerst 2 shots opheeft wint en andere trekt kledingstuk uit?" vroeg Isabella. Ze zag hoe Jess de fles bacardi leegdronk en weggooide. Ze deden er goed aan door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:20 pm

"Ho wacht, moet ik nou in m'n boxer gaan zitten? Ik bedoel, ik vind dat ik toch tenminste twéé kledingstukken verdien, net als jullie!" zei Anthony lachend. Hij kon niet geloven dat deze meiden dit ook nog daadwerkelijk gingen doen. Het kon nog echt leuk worden hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:21 pm

'Ja, dat klopt!' zei ze instemmend. 'Maar misschien kunnen we er nog iets aan toevoegen, iets wat het spannender maakt. Ik bedoel, als er 2x 2mensen verliezen is het al afgelopen,' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:21 pm

"Goed idee!"
Taylor stond op om de shotglaasjes van een tafeltje aan de andere kant van de kamer te pakken, en zette ze op de lage salontafel die voor hun stond neer, en ze keek richting Jess.
"Wat wilde je eraan veranderen?"


Laatst aangepast door Taylor op ma aug 02, 2010 11:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:22 pm

"Hmm, ik ben niet bepaald creatief in het bedenken van iets," zuchtte Isabella. Ze vond het wel een enge gedachte dat ze maar 2 kledingstukken aanhad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:25 pm

Anthony besloot iets wilds in de groep te gooien. "Tja, we kunnen er natuurlijk ook een soort flesje draaien van maken, maar dan met shotjes.." grijnste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:26 pm

"Dat is nog niet zo'n slecht idee," zei Isabella peinzend. "Maar hoe ga je dat dan doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 11:26 pm

'75% kans dat we dan met een meisje moeten zoenen. Vind jij wel een geil idee zeker?' zei ze en ze grijnsde naar Anthony. Ze had hem wel door, vies mannetje. Hardop lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De "chill"kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De "chill"kamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: