Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De "chill"kamer

Ga naar beneden 
+4
Taylor
Isabella
Anthony
Jess
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:28 am

"Isabella, jij ziet er het nuchterst uit. Wat de hell is er hier aan de hand?" vroeg hij. Zijn slaapdronkenheid was een beetje weg en hij begon te lachen. Dit zag er echt belachelijk uit! Toen realiseerde hij zich dat hij hier in zijn pyjamabroek stond, maar ach, iedereen hier was blijkbaar halfnaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:29 am

Isabella keek naar de taferelen. Het leek wel alsof er al twee koppels gevormd waren en deze nu net in één kamer bij haar zaten. Fijn, dacht ze. Voor een laatste maal dronk ze van haar bier en stond toen op om het blikje weg te gooien.
"Ehm, we hebben shots genomen met flesje draaien," grinnikte ze. "En toen zijn ze gaan blowen," vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:30 am

Ze keek even Anthony aan en knikte vlug.
"Ja, graag. " Ze stond op, en hield zich even vast aan een stoel die er stond.
Ze stak haar hand op. " JARED, Vriend.. hoe is't met jou?" riep ze met een dubbele tong, en ze waggelde door de kamer met Anthony op sleeptouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:32 am

Lachend keek Jared neer op Jess, die zich in zijn armen had geworpen. "Oké, dus iedereen is gewoon compleet dronken en stoned," constateerde hij. "Behalve jij," zei hij richting Isabella. Hij wist niet of ze dronken was, maar stoned in ieder geval niet, dat was duidelijk.
Hij tilde Jess' gezicht op, zodat ze hem aankijk. "Leef je nog, meisje?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:33 am

(( Taylor en Anthony gaan blijkbaar verder bij Taylor's kamer? =) ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:34 am

Jess lachte. Het leek wel of ze niet meer kon stoppen. 'Hahaha! Ik leef nog wel! En jij?' zei ze lachend. Oei, hun gezichten waren wel heel dicht bij elkaar. Een beetje verlegen keek Jess opzij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:34 am

"Haha, ik ben niet stoned nee, nooit van me leven," zei ze. "En dronken ben ik wel, maar het valt best wel nog mee geloof ik," Ze wilde het niet toegeven maar haar hoofd begon aardig te bonken. Ze liep naar de minibar en haalde er een flesje water uit en dronk ervan. Het hielp, maar voor hoelang, dat wist ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:37 am

Jared grinnikte toen hij merkte hoe ontzettend van de wereld Jess was. Hij keek Isabella aan. "Hmm, nou ja, je kan goed verbergen dat je dronken bent I guess!" zei hij. Hij keek bedenkelijk naar Jess, die net van hem was teruggedeinsd. Jammer dat hij niet in haar hoofd kon kijken, hij wilde graag weten wat ze dacht. "En, wat zijn de plannen nu?" vroeg hij aan de twee meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:39 am

'Ik ga naar boven denk. Ik ben niet moe maar volgens mij ga ik me morgen heel erg schamen. Niet dat ik me dat nog herriner. En niet dat ik boven kom,' ratelde Jess aan een stuk door. God, hoezo kon ze zichzelf niet meer in de hand houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:39 am

Isabelle keek naar Jess.
"Ik denk dat het beter is als zij even gaat slapen," grinnikte ze. "en wat ik ga doen weet ik niet, maar Taylor en Anthony zijn weg en Jess kan elk moment vast slapen, dus, i dont know," zei ze peinzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:41 am

Een beetje verbaasd keek Jess naar Isabella. Echt niet dat ze nu kon slapen, ze was vol energie. Misschien wilde ze alleen zijn met Jared. Whatever. Ze keek Jared diep in zijn ogen en knikte. 'Ik ga inderdaad naar boven,' zei ze en ze voelde dat ze nog stuiterde van energie. Wat moest ze in godsnaam op haar kamer gaan doen? Maar ze wilde Isabella's plannen niet verstoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:41 am

Jared knikte. Ze kon inderdaad niet meer boven komen op deze manier. Hij keek Isabella aan. "Kan jij zonder hulp lopen?" vroeg hij. "Anders ga ik haar namelijk eventjes brengen, want van haar weet ik zeker dat het haar niet in d'r eentje lukt," zei hij en hij knikte naar Jess. Toen boog hij naar haar toe en fluisterde in haar oor: "Tja, morgen ga je je schamen, maar dat hebben we allemaal wel eens. No worries!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:43 am

Jess grinnikte. Jared was echt cool! Maar straks haatte Isabella haar nog. Damn, wat was dit moeilijk. Ze keek Jared aan. 'Wil je me even snel naar boven tillen?' vroeg ze en ze keek hem met puppyoogjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:45 am

"Ik kan nog lopen ja," grinnikte ze. "Help haar maar," zei ze terwijl ze naar Jess knikte.
Ze dronk nog wat van haar flesje water en zei toen: "ik ga nog even bij het zwembad zitten, zal toch nog niet kunnen slapen," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:46 am

((waarom zou Isabella haar moeten haten, en wat bedoelde je met: isabella's plan verstoren fzo? xD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:48 am

(( haha nee jess is lam dus ze denkt niet echt.. logisch :') ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:49 am

Hij grijnste bij het zien van haar onschuldige oogjes. "Sure, ik breng je wel even," hij keek Isabella verontschuldigend aan. "Sorry, duty calls," zei hij met een verontschuldigend lachje. Hij pakte Jess op en twijfelde even: over zijn schouder of in zijn armen? Over zijn schouder zou haar misschien misselijk maken, en hij had geen zin om kots op te ruimen. In zijn armen dus maar. Hij liep met haar de trap op, richting haar kamer.

(( verder bij Jess' en Chelsea's kamer? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 12:51 am

Isabelle vertrok zelf ook uit de kamer, naar het zwembad. Ze zou er vast niet lang blijven, want alleen zijn was nu ook niet echt leuk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 1:20 am

Met een zucht liet ze zich op een zetel vallen en legde de handdoek die ze meenam van bij het zwembad naast haar. Wat was ze toch zielig, helemaal alleen nog hier. De anderen zaten samen op de kamers, met zijn tweeën telkens en zij was nja, zij lag alleen in een kamer. Ze grinnikte met zichzelf en deed de tv aan. Ze verzapte hem naar tmf, zodat ze wat muziek kon luisteren. Ze hoopte maar dat ze niemand ermee stoorde in de gesprekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 1:27 am

Ze bewoog mee op het ritme van de muziek en sloot haar ogen opnieuw. Muziek luisteren, iets waarmee ze zich ook lang mee kon bezighouden. Ze zong zachtjes mee met het lied.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 1:56 am

"Ah prachtig liedje," riep ze vrolijk uit. Ze sprong uit de zetel en begon te dansen op de muziek. Niemand kon het zien, dus schaamde ze zich niet. Maar dansen met mensen bij haar durfde ze niet, of toch niet uitbundig zoals ze nu deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 2:04 am

oké, dit was niet meer leuk. Isabella zette de tv uit en besloot terug naar buiten te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 7:00 pm

Abigail besloot een kijkje te nemen in de chillkamer en liep naar binnen. Het was rustig. Of nouja, er was gewoon bijna niemand. Toch vond ze het er gezellig uitzien en zette de tv aan en plofte in een kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 7:07 pm

Er was niets op tv en na een tijdje gezap, vond Abigail het genoeg geweest. Ze klom uit het kussen en zette de tv uit. Ze liep de kamer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor

Taylor


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : London

De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Emptydi aug 03, 2010 8:37 pm

Taylor liep een beetje versuft de chillkamer binnen, waar ze een sigaret opstak. Ze zat even verveeld naar buiten te kijken, en besloot toen maar haar vader eventjes te bellen, aangezien hij altijd wel bezorgd was.

Na een kort gesprek van ongeveer een kwartiertje, zette ze de tv aan, en begon een beetje te zappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De "chill"kamer - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De "chill"kamer
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sue's Kamer
» Emett´s kamer
» Allison's kamer
» Kamer van David
» Jeremy's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: