Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De "chill"kamer

Ga naar beneden 
+4
Taylor
Isabella
Anthony
Jess
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 10:55 pm

Steph had het gevoel alsof iedereen ergens was, maar hij had geen idee waar. Snel keek hij in de Chill-kamer, maar had nou niet echt het idee dat er iemand zou zijn. Tot zijn grote verbazing zag hij Isabella zitten. 'Heeeeeeeeee' zei hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 10:56 pm

"Stephan!" riep ze blij uit. "Eindelijk iemand die hier levend blijkt te zijn," lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 10:57 pm

Stephan greep zijn keel vast. 'Maar ik sta op sterven' riep hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 10:58 pm

Isabella proeste het uit van het lachen. Stephan was gewoon te grappig. Ze kreeg haast geen lucht meer.
"Zot, straks ben ik degene die nog gaat stikken," lachte ze luid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 10:59 pm

Anthony keek grinnikend naar Stephan en Isabella. Ze leken net jonge hondjes, zo vrolijk waren ze. Niks voor hem, maar ach, zij leken blij.. Hij keek naar Chelsea, die nogal afwezig leek te zijn.

(( even opnieuw opgestart, nu doet ie t wat beter Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:01 pm

(( ik zie Chelsea niet in de online balk staan ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:03 pm

(( nee ik ook niet haha, maar anders moet anthony zich zo met jullie gaan bemoeien Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:04 pm

Steph grijnsde breed. Hij vond het fijn Isabella gelukkig te zien. Hij zag Anthony in de deuropening staan. 'Heb ik me ooit voorgesteld aan jou?' vroeg hij hem en probeerde terug te kijken in de tijd. 'Nou, als dat zo was doe ik het tweemaal' zei hij en stak zijn hand uit. 'Stephan'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:04 pm

(( maakt toch niet uit? hoe meer zielen hoe meer vreugd! Very Happy ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:07 pm

Anthony grinnikte (( hoewel hij wel op een stoel zat hehe )) en gaf Stephan een hand. "Anthony," stelde hij zichzelf voor. "Ik heb genoten van je diner vanavond," voegde hij eraan toe.

(( waar IS iedereen trouwens? I was expecting een strandhuisfeestje Sad ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:09 pm

((Ik ben nog even aan het bijlezen, want ik volg echt niet.... Maar ik kan zo wel joinen!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:10 pm

(( tja, het lijkt wel alsof wij tot nu toe enige online-mensen zijn xD En leuk Jesse :d ))
"Ging er vanavond geen feestje zijn?" vroeg ze. Er waren niet veel mensen wakker, dus dat zou ofwel niet doorgaan, ofwel gewoon ergens hier rond het huis plaatsvinden zeker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:11 pm

((OOh hahaha, sorrrrry))

Steph knikte dankbaar. 'Geen dank hoor' zei hij glimlachend. 'Een strandfeest.. klinkt goed' zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:12 pm

((Jongens ik ben weg :CC Byeee))

Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse

Jesse


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:13 pm

((Naja een strandfeest met z'n 3en? XD anders ben ik ook wel weg... Ik moet morgen vroeg op.))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:15 pm

(( aaah, iedereen gaat weg xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:20 pm

(( geen strandfeest helaas I guess? Razz dan peer ik 'm ook! ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:23 pm

(( aahh, was laatste avond dat ik hierop zit tot volgende week vrijdag SadSad ahja.. ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptydo aug 12, 2010 7:05 pm

Jess liep de chillkamer in met een grote fles Smirnoff. Ze wilde de avond rustig beginnen. Ze was een tijdje weggeweest met Chels, ze hadden een tocht door Griekenland gemaakt met de bus. Nu waren ze weer terug in het huis. Ergens in haar hart had ze Daniel gemist. En Jared. Ze zuchtte, streek een pluk uit haar gezicht en plofte neer op de bank. Ze opende de fles en nam een grote slok, terwijl ze de tv aanzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptydo aug 12, 2010 7:30 pm

Chelsea kwam de chill kamer in, fles wkd in haar hand en een sigaret in haar andere. Deze vakantie was echt niet goed voor haar. Zuchtend plofte ze op de andere bank, naast die van Jess. Ergens had ze Nick best gemist, hoewel ze op haar bustripje zelf ook wel met een andere jongen had gezoend. Maar niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptydo aug 12, 2010 7:38 pm

Jess grijnsde naar Chels. 'Wat een vakantie,' zei ze en ze nam nog een slok smirnoff. Ze dacht terug aan haar verschillende bedpartners, en glimlachte. Daniel had zich vast ook niet ingehouden hier in dit huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptydo aug 12, 2010 7:42 pm

"Uhu. Zeg dat wel." Ze glimlachte en keek naar het plafond. Stiekem wou ze Nick opzoeken, maar ze deed het niet. Wat moest ze zeggen? 'Ik heb je gemist'? Nee, dat zou veelste opdringerig staan. Zou hij zich in hebben gehouden? Vast niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptydo aug 12, 2010 7:44 pm

Jess had het gevoel dat de band tussen haar en Chels sinds de busrit veel sterker was geworden. Ze glimlachte naar haar. 'Denk je aan Nick?' vroeg ze toen, terwijl ze een sigaret opstak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Emptydo aug 12, 2010 7:47 pm

Chelsea knikte. "Ja." De gedachte dat Nick zich niet had kunnen inhouden gaf haar een akelig gevoel, dus zette ze de fles drank aan haar lippen en nam daarna een flinke hijs van haar sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De "chill"kamer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De "chill"kamer   De "chill"kamer - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De "chill"kamer
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sue's Kamer
» Emett´s kamer
» Allison's kamer
» Kamer van David
» Jeremy's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: