Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Jacuzzi

Ga naar beneden 
+9
Isabella
Anthony
Jesse
Aure
Ana
Allison
Daniël
Nick
Chelsea
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 10:38 am

Hij is bestemd voor ong. 4 personen. Er zitten verschillende functies op en je weet wel hoe een jacuzzi eruit ziet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 10:41 am

Chelsea had haar haren in een knot op haar hoofd gebonden en waggelde op de jacuzzi af. Ze legde de handdoek over een stoel neer en liet zich in het warme water glijden, in haar bikini. Deze had ze niet zelf gemaakt, die durfde ze nog niet te laten zien. Deze had ze gewoon gekocht, en hij beviel haar wel. Ze drukte de bubbels aan, en een beetje schuim er in..

De Jacuzzi         61662_fr_l
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 12:58 pm

Nick was echt toe aan een beetje ontspanning na een lange dag reizen, en besloot naar de jacuzzi te gaan. Toen hij binnenkwam zag hij tot zijn verbazing dat hij niet alleen was. 'Oh, hey' zei hij en hij trok zijn shirt uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:00 pm

Chelsea keek op en glimlachte. "Hey," zei ze. Jezus, ging hij nou bij haar in bad zitten?! Hij had een goddelijk bovenlichaam, maar daar werd ze nou niet echt minder zenuwachtig van. "Ik ben Chelsea." Ze wou ongemakkelijke stiltes voorkomen, maar hoe ging ze dat doen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:04 pm

'Ik ben Nick,' zei Nick en hij stak zijn hand uit naar het meisje. 'Do you mind if I jump in?' vroeg hij voor de zekerheid en hij knikte met zijn hoofd naar de jacuzzi. Ze wilde haar niet zomaar storen en zij was hier immers als eerste geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:06 pm

"Hoi Nick." Wat een domme opmerking. Hoi Nick? Wat bezielde haar?! "Eh nee.. ga maar zitten," zei ze, en ze schoof wat op. Zo stoer als ze zich normaal voordeed bij jongens, zo zenuwachtig was ze nu. Ze liep dan ook nooit in haar bikini rond met jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:08 pm

Nick grinnikte en liep het kleine trappetje op. Voorzichtig liet hij een teen in het warme water zakken, en toen hij voelde dat het de goede temperatuur was, plonsde hij erin. 'Heb je al een leuke Griek aan de haak geslagen?' vroeg Nick toen met een brede grijns, doelend op de club waar ze heen geweest waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:11 pm

Chelsea bedacht zich dat haar gedrag van nu, zo niet was hoe Chelsea zich normaal gedroeg. Ze besloot dus dat ze maar moest bedenken dat ze gewoon kleding aan hadden en al haar charmes in de strijd gooien om haar blunders van daarnet goed te maken. "Ohja, zeker een stuk of 10, 15." Ze grijnsde. "En jij?" Ze trok haar wenkbrauw uitdagend op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:14 pm

'Zozo,' zei Nick en hij floot tussen zijn tanden. '15 op de eerste avond, dat doe je goed. Maar dat is vast alleen omdat ze blonde koppies niet gewend zijn hier,' zei hij en hij stak uitdagend zijn tong uit. 'Ik ben niet meegeweest. Heel dom, maar ik was in slaap gevallen op de bank en, zo hoorde ik later, ik was niet wakker te krijgen.' Hij had nog steeds spijt van dat hij thuis al zoveel had gedronken, nu had hij de eerste avond uitgaan niet meegemaakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:16 pm

Chelsea keek hem lichtelijk arrogant aan. "oh, dus het is door mijn blonde haar? en niet door mijn geweldige charmes en leuke innerlijk?" Ze grinnikte. "Sukkel! Nouja, het was niet spectaculer hoor. Ik vraag me af wat we vandaag kunnen gaan doen." Ze zuchtte diep. "En ik ben nog steeds niet op het strand geweest."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:20 pm

Nick grijnsde, hij mocht haar wel. 'Wie weet, wie weet,' zei hij daarom en hij zakte wat onderuit in het water. Hij besloot niet op zijn player-instinct af te gaan en zette het gesprek voort. 'Misschien kunnen we naar het strand gaan vanmiddag? Nouja, niet we, maar gewoon een paar van 't huis? En wij?' zei hij en hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:23 pm

Chelsea's gezicht klaarde op. "Graag!" Ze hunkerde enorm naar het strand, en naar de zee. "Heb jij vanuit jouw kamer uitzicht op de zee?" vroeg ze toen. Chelsea was echt blij met het balkon. 's Avonds zou ze daar vast veel avonden doorbrengen, en wie weet met wie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:25 pm

Nick knikte. 'Ja, mijn kamer heeft een groot raam met recht uitzicht op zee. Je kan precies de zon zien ondergaan als je zit op mijn bed,' zei hij en hij klonk een beetje.. verlangend. 'Dat heb ik gisteravond gemist, maar dat laat ik me geen tweede keer gebeuren!' Hij grinnikte in zichzelf en keek toen naar Chelsea. 'Jij hebt toch de enige kamer met balkon?' vroeg hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:29 pm

Chelsea glimlachte verrast toen hij wist dat zij de enige kamer met balkon had. Ze knikte als antwoord. "Ja, ik geloof het wel. Het lijkt me echt geweldig om met dit warme weer nog tot diep in de nacht op het balkon te zitten en te kijken naar de zee," zei ze dromerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:33 pm

Nick keek bewonderend toe. De player in hem had nu gezegd 'Maar dat zou alleen wel heel saai zijn hè..' Maar dat zei hij niet, want hij was veranderd. 'Dat moet geweldig zijn. Het is hier tot laat warm buiten, heb ik gehoord,' zei hij en hij strekte zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:35 pm

"dan moeten we maar niet te veel inspanningen verrichten," zei ze op uitdagende toon. Normaal was Chelsea niet van het flirten en spelen. Ze hing liever met jongens rond als vrienden. Daarbij had ze nog nooit gezoend omdat ze verliefd was of een relatie gehad, dus dit was allemaal onbekend terrein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:37 pm

Nick knikte. Pff, hij moest zich echt inhouden bij haar. Op een of andere manier had hij door dat hij zich een beetje moest gedragen bij Chelsea, en dat maakte haar juist wel interessant. 'Hoelaat wil je naar het strand gaan?' vroeg hij dus.
((wow ze zijn eigenlijk wel echt het tegenovergestelde van elkaar haha leuuuk ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:40 pm

Chelsea haalde haar schouders op. "Straks? Eerst nog even wat eten, en dan gaan?" ze keek hem vragend aan, benieuwd of hij dat goed vond. Ze was altijd jaloers geweest op grote vriendengroepen, die samen ergens heen gingen, en nu had ze zelf zo'n groep!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:42 pm

Nick knikte. 'Geen probleem. Zullen we eten en drinken meenemen of doen we dat daar?' vroeg hij toen. Hij verheugde zich op een dagje chillen op het strand. Wat was deze avkantie geweldig, nu al!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:52 pm

Chelsea's ogen begonnen te stralen. "Ja, op het strand eten! Dat lijkt me echt tof om te doen," praatte ze vrolijk. Ze stapte de jacuzzi uit en greep haar sarong, die zie om haar middel knoopte. Ze trok haar teenslippers aan en haalde haar haren uit de knot. Ze kamde even door haar krullen heen met haar vingers en keek afwachtend naar Nick.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:54 pm

Nick stapte uit het bad en sloeg een grote handdoek om zich heen. 'Zullen we dan maar?' vroeg hij en hij ging naast Chelsea staan. Pff, ze was wel knap zeg. Toch viel hem nu op dat ze wel een beetje een jong gezichtje had. Ze zou vast jonger zijn dan hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 1:56 pm

Chelsea knikte en liep eerst door de keuken, waar ze wat eten en drinken in strandtas propte. "Let's go!" vrolijk liep ze het huis uit, richting het strand. De rest zou vanzelf volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 2:02 pm

Toen hij in de jacuzzi aankwam was er nog niemand. Hij legde zijn handdoek neer en gleed de jacuzzi in, wachtend op Allison.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 29

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 2:08 pm

Toen Allison richting de jacuzzi liep zag ze dat Daniel er al was. Wauw, hij had een sixpack zag ze. Daar had ze altijd al een zwak voor gehad. 'Hai, hier ben ik dan!' zei ze lachend en legde haar handdoek neer. Langzaam maar charmant stapte ze de jacuzzi in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Emptyma aug 02, 2010 2:11 pm

Hij keek op en zag Allison aan komen lopen. Ze was mooi, écht mooi. 'Gezellig!' zei hij vrolijk en bood haar een hand aan zodat ze niet viel als ze in de jacuzzi stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Jacuzzi         Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: