Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Jacuzzi

Ga naar beneden 
+9
Isabella
Anthony
Jesse
Aure
Ana
Allison
Daniël
Nick
Chelsea
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 10 Emptyma aug 16, 2010 5:02 pm

Isabella grinnikte.
"Zeker," zei ze toen maar. Ze draaide haar kraan dicht. "Ik heb genoeg onder de douche gestaan," zei ze toen. Ze schudde haar haren wat heen en weer, en nam haar handdoek toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 10 Emptyma aug 16, 2010 5:04 pm

Emett keek haar met een grijns na toen ze haar handdoek ging pakken. Hij zette ook zijn douche uit en, schudde zijn haar uit en pakte zijn handdoek. 'Heb je trek?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 10 Emptyma aug 16, 2010 5:05 pm

"Nu je het zegt, eigenlijk wel," zei ze. "er is vast wel iets te vinden in de keuken," zei ze peinzend, "kom je?" vroeg ze toen ze al in de deuropening stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 10 Emptyma aug 16, 2010 5:08 pm

'Nooit over chocola beginnen waar meiden bij zijn,' zei hij lachend. 'Al .. had ik het helemaal niet over chocola.' Hij deed iets met zijn wenkbrauwen wat -ik-snap-mezelf -niet-helemaal zou moeten uitbeelden. 'Ja, goed idee. We komen zometeen langs mijn kamer, dan pak ik even snel een shirt, als je het niet erg vindt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 10 Emptyma aug 16, 2010 5:09 pm

"Oké," zei Isabella waarna ze Emett volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

De Jacuzzi         - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 10 Emptyma aug 16, 2010 5:13 pm

((grapje je hebt gelijk, even kopiëren plakken klaaar.))


Laatst aangepast door Emett op ma aug 16, 2010 5:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

De Jacuzzi         - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 10 Emptyma aug 16, 2010 5:15 pm

((moet dat bericht niet in je kamer staan :p ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Jacuzzi         - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jacuzzi    De Jacuzzi         - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Jacuzzi
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: