Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Schommelbank

Ga naar beneden 
+5
Daniël
Isabella
Jess
Anthony
Jackson
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Schommelbank   Schommelbank Emptywo aug 04, 2010 2:02 pm

De schommelbank is wit geschilderd, met blauwe kussens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptywo aug 04, 2010 2:03 pm

Jackson liet zich op de schommel bank ploffen, en zette met zijn voeten af. Met zijn vinger duwde Jackson zijn zonnebril iets omhoog, en hij staarde naar zijn zwart-witte zwembroek, die hij alweer droeg. Deze keer met een donkerblauw shirt erover, en teenslippers eronder. Hij kon het hebben, doh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptywo aug 04, 2010 11:59 pm

Het was donker, en Anthony had zin om naar de sterren te kijken. Ze waren hier zo mooi. Hij ging op de schommelbank liggen, met zijn voeten op de leuning. Hij probeerde zo min mogelijk te schommelen, want dan zou hij flink op z'n bek gaan. Met zijn blik op oneindig staarde hij naar de hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:01 am

Jess was in haar pyjama naar buiten gelopen. Deze dag had niet veel goedgemaakt, zoals ze eigenlijk stiekem wel verwacht had. Vanavond maar even geen feestje. Ze zuchtte, sterkte zich uit, en liep op haar blote voeten door het gras, dat nat was van het dauw. Een rilling trok door haar heen, maar het voelde fijn. Ze was onderweg naar de schommelbank, maar toen ze erachter stond, zag ze dat er al iemand op zat. Ze beet op haar lip, maar liep toch door. Haar bloten benen kregen kippenvel, maar het maakte haar niet uit. 'Hey,' zei ze met hese stem. God, wanneer zou haar stem eindelijk weer normaal worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:03 am

Isabella liep de tuin in. Hé, ze dacht dat ze nog als enige wakker was?
Ze zag Anthony op de schommelbank liggen en ging iets verderop op de grond zitten. Het gras voelde fris aan. Jess zat er ook al.
"hé," zei ze.


Laatst aangepast door Isabella op do aug 05, 2010 12:06 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:04 am

Anthony trok één wenkbrauw op en keek Jess aan. "Hé," zei hij. Hij vond het niet eens zo erg dat ze zijn mooie moment met de sterren kwam verpesten. "Kijk," zei hij en hij wees naar boven. Het zag er echt prachtig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:06 am

Jess keek omhoog. Het was een heldere hemel, vol met sterren. Bewonderend knikte ze. 'Prachtig,' zei ze zachtjes. Net als Jared, en als Daniel, dacht ze erachteraan. Dat zei ze natuurlijk niet. 'Do you mind if I..' zei ze en ze knikte met haar hoofd naar de schommelbank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:07 am

Toen hij Isabella zag keek hij haar ook even aan. Wat deden deze meiden nog op? Hij glimlachte naar haar en gebaarde nogmaals naar de hemel.
Met een korte zucht ging Anthony rechtop zitten, zodat Jess erbij kon gaan zitten. "No problem," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:08 am

Isabella keek naar de hemel. De sterren waren weer eens prachtig. Ze zuchtte en ging liggen in het gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:10 am

Jess ging zitten op de schommelbank. Gister rond deze tijd was het allemaal een beetje uit de hand gelopen. Hopelijk zou deze avond wel rustig verlopen. Ze zuchtte even en vouwde haar handen achter haar hoofd en staarde omhoog. Ze had het nog steeds koud maar niet té koud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:12 am

Anthony grijnste toen hij zag wat Jess aanhad. "Sexy outfit," zei hij, gebarend naar wat ze aanhad. "Wat doen jullie eigenlijk nog op?" vroeg hij zich af. Hij bleef naar de hemel staren terwijl hij praatte. Dit hadden ze in New York niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:13 am

"Ik kan gewoon niet slapen," zei Isabella. "En jij, wat doe jij hier nog?" vroeg ze. "En trouwens, dit doe ik vaak, buiten zitten en naar de sterren staren," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:14 am

Jess grinnikte. 'M'n out-of-bed look,' zei ze toen. Ze keek weer omhoog. 'Ik weet niet. Ik heb de hele dag geslapen, dus waarschijnlijk kan ik nu de hele nacht weer niet slapen. Fout ritme.' Ze keek naar de appelboom die verderop stond. Zouden er nog appels inzitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:14 am

Ze grinnikte, een fout ritme, dat had ze zelf ook heel vaak tijdens vakanties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:16 am

Hij haalde zijn schouders op. "Ach, ik heb gewoon geen zin om te gaan slapen." Hij vroeg zich af wat er eigenlijk met Taylor was gebeurd. Hij had haar niet meer gezien. Hij had best wel zin in sex, maar ja, hij dacht niet dat deze meiden daar voor in waren.
Van achter de bank pakte hij zijn vertrouwde fles wodka, die hij mee had genomen naar buiten. Dit was een nieuwe fles, nog helemaal vol. Hij nam een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:17 am

Isabella keek naar de fles. Het zag er ook zo aanlokkelijk uit, ahja, wat maakte het uit. Ze keek Anthony vragend aan en kreeg toen de fles overhandigd. Ze nam een paar grote slokken en gaf hem toen terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:18 am

Jess maakte een klein balletje van zichzelf. Ze legde haar hoofd op haar knieën en genoot van de nacht. Een koel briesje waaide door haar haren. Had ze het nou maar niet zo verpest voor zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:19 am

Hij keek naar Jess, die het duidelijk moeilijk had. Hij schudde zijn hoofd. "Hoe krijg je het ook voor elkaar," zei hij zachtjes tegen haar. Hij klopte haar zachtjes op d'r rug. Hoewel ze het zelf had gedaan, vond hij het toch kut voor haar dat ze er nu zo mee zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:20 am

Isabella keek naar Jess. Het was wel haar eigen schuld, maar toch vond ze het zielig. Ze had er toch ook niet zo expliciet om gevraagd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:20 am

Jess glimlachte lichtjes. 'Ik vraag het mezelf ook af,' zei ze toen zachtjes. 'Maar er wordt ook meteen zo'n drama van gemaakt. Ik zoen met twee jongens, so what? Ik heb nog geen seks gehad in dit huis,' zei ze toen. Ze snapte alle ophef nog steeds niet helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:22 am

"Hmm, ik begrijp je," zei Isabella instemmend. "Er is echt teveel drama hier, ik kom er gek van,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:23 am

Hij keek haar aan. "Maar je wist wel van te voren hoe Jared erover zou denken, of niet?" Hij haalde zijn schouders op. "Nee, je hebt gelijk hoor. Ik snap er ook niks van. Ik snap niet hoe die Jared denkt. Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen." Hij glimlachte. "I'm on your side," zei hij lacherig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:28 am

Jess haalde haar schouders op. 'Het was een feestje, iedereen was lam, een beetje begrip had op z'n plek geweest. Ach, sommige dingen lopen nou eenmaal zo,' zei ze toen met een glimlach. 'Life goes on, ik was niet getrouwd ofzo.' Ze pakte haar sigaretten en stak er een aan. Djarum black, haar favoriete merk. 'Anyone?' vroeg ze terwijl ze het pakje voorhield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:29 am

Isabella sloeg het pakje sigaretten af.
"Inderdaad, iedereen heeft er wel domme dingen gedaan, dat gebeurd nou eenmaals als je wat op hebt," zei Isabella. Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Emptydo aug 05, 2010 12:31 am

Hij lachte. "Jij weer met die Djarum black!" Hij pakte zijn eigen pakje sigaretten en stak een marlboro red op. Veel beter. Hij pakte de fles wodka die nu op de grond stond en nam een flinke slok. Hoe zou hij ooit overleven zonder sigaretten en alcohol? (( haha ik typte wodka en alcohol, het is laaaat Smile )) Hij gebaarde nog even naar Jess of ze ook wat wilde en leunde toen weer achterover, zuigend aan z'n sigaret.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schommelbank Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schommelbank
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: