Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Schommelbank

Ga naar beneden 
+5
Daniël
Isabella
Jess
Anthony
Jackson
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:36 am

Jess mocht deze mensen wel. 'Jullie zjin teminste een beetje nuchter over alles,' zei Jess gemeend. 'Jullie maken niet zo snel drama. Tenminste, Isa, als jij je mond had gehouden had Allison van niks geweten,' zei ze toen plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:40 am

"Ik moest het wel zeggen," grinnnikte ze. "Heb ik weer lekker voor reality show gezorgd," lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:41 am

Anthony grijnste. "Jersey Shore in griekenland!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:41 am

Isabella lachte om zijn opmerking.
"Op en top Jersey Shore!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:44 am

Jess grinnikte. Ze had zin om naar de jacuzzi te gaan, maar niet alleen. En het leek haar een beetje raar om voor te stellen, zo goed kenden ze elkaar nog niet en voor hetzelfde geld dachten ze dan dat ze meer plannen had ofzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:49 am

Anthony nam nog een slok wodka en drukte zijn sigaret uit die inmiddels op was. "Nou ja," zei hij. "Eigenlijk valt het best mee met het Jersey Shore-gehalte op dit moment. We zijn nou niet bepaald wild nu.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:50 am

Jess lachte hardop. 'Daar zou jij wel verandering in willen brengen hè!' riep ze lachend uit. Ze strekte zich uit en stak nog een sigaret op. Ze inhaleerde diep en blies de rook uit. Ze vond het aan de ene kant juist ook wel fijn, een rustig avondje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:52 am

Isabella grinnikte op Jess haar opmerking.
Ze ging terug rechtop zitten en haalde haar hand door haar haren. Ah, nu zat er nog gras in ook..
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:52 am

Anthony haalde zijn schouders op. "Ach," zei hij grinnikend. "Eigenlijk heb ik wel zin in een spelletje truth or dare," grijnste hij. Hij verwachtte niet echt dat de meiden mee zouden doen, maar acht - it was worth a shot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:55 am

Jess keek op. Was dit een grap? Toen schoot ze in de lach. Oké, het was geen grap, maar hji kon toch niet verwachten dat zij serieus mee zou doen? Dan zou de volgende dag weer het hele huis het weten, en dan zou er weer een nieuw drama ontstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:56 am

Hij grinnikte bij het zien van Jess' gezicht. "Rustig maar hoor, ik zal geen gekke dingen van je vragen," zei hij lacherig. "Maar het is begrijpelijk als je niet wilt.. het zou alleen wat leven in de brouwerij brengen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 12:59 am

Isabella stond op.
"Sorry, maar ik moet gaan," zei ze.

(( ik ben weg tot volgende week of binnen twee weken, idk, doeii))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 1:00 am

'Ik ga ook maar eens naar m'n kamertje,' zei Jess en ze stond op. 'Ik zie je later, Anthony,' zei ze en ze keek hem even ondeugend aan. Toen verdween ze de tuin uit, richting haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony

Anthony


Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptydo aug 05, 2010 1:03 am

Anthony grinnikte kort en ging weer liggen op de schommelbank. Hij bleef naar de sterren kijken tot hij in slaap viel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 11:51 am

Isabella liep de tuin in en ging zitten op de schommelbank. Ze keek rond en het was doods. Stil en zonder beweging was het huis. Ze schommelde wat heen en weer. Straks zou ze gaan naar Maaike, en ze zou er vast blijven slapen. Ze zou nog zien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 11:55 am

(( het kan zijn dat ik plots weg ben en niet meer terugkom, sorry daarvoor!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 11:57 am

'Morgen,' zei Daniël tegen Isabella. Hij had eigenlijk liever alleen willen zijn, maar ja dat is nogal moeilijk in een huis vol mensen. Hij keek naar de schommelbank en ging toen naast Isabella zitten. Hij had een beetje een ochtendhumeur, heeft hij wel vaker last van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 11:59 am

Isabella keek op.
"Hoi," zei ze. Ze keek naar haar horloge, "ah, ik moet gaan naar Maaike, doe de groeten van me aan iedereen, want ik blijf er vast slapen," zei ze. Ze stond op en glimlachte. Daarna draaide ze zich om en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 331
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyvr aug 06, 2010 12:05 pm

'Oké, succes,' zei hij toen ze wegliep. Nu was hij ten minste alleen, zo vroeg in de morgen. Hij liet zich verder zakken in de schommelbank en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:15 pm

Sharlet ging op de schommelbank zitten. Hij was gelukkig droog en had een soort afdakje boven zich dus ze kon lekker droog zitten. Ze ging zitten en legde haar benen op het bankje. Zachtjes liet ze de bank schommelen en staarde ze de tuin in. Ze baalde er van dat de mensen hier geen contact legden, of ze deed het zelf gewoon verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:21 pm

(feestje in de strandclub. kom je ook?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharlet

Sharlet


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 02-08-10

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyza aug 07, 2010 8:22 pm

( Yay, party :3 )

Met een zucht stapte ze van de schommelbank af. Er scheen hier ook een strandtent te zitten. Even bekeek ze zich zelf, ze zag er goed uit. Sexy, uitdagend. Goed voor een feest dus. Ze liep richting het strand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyzo aug 08, 2010 10:34 pm

Isabella liet zich op de schommelbank ploffen. Ze was net terug van bij haar vriendin Maaike, maar deze keer was ze niet vermoeid. Ze vond het jammer dat het zo stil was, het leek wel alsof het hele huis dood was. Ze keek om zich heen, er was echt niemand te bespeuren. Isabella besloot nog even te wachten, misschien kwam er toch iemand tot leven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 391
Registratiedatum : 02-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : New York

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyzo aug 08, 2010 10:49 pm

Jack kwam de tuin in en zag in een oogopslag Isabella zitten. Hij zwaaide en slenterde op zijn gemak naar haar toe. Ze zag er niet moe uit, dus dat was een pluspunt.
"Hé, what's up?" vroeg hij en hij plofte naast haar neer op de schommelbank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Emptyzo aug 08, 2010 10:52 pm

"Hoi," zei ze met een glimlach. "ik dacht al dat ik de enige overlevende van de dag was," grinnikte ze. "Met mij alles goed, hoe was jouw dag?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schommelbank - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schommelbank
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: