Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Schommelbank

Ga naar beneden 
+5
Daniël
Isabella
Jess
Anthony
Jackson
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptyma aug 16, 2010 11:57 pm

Hij legde een arm onder zijn hoofd en tuurde in de donkere lucht. "Ik weet niet of je het erg vind of ik het vraag, en als je dat wel vind moet je gewoon niet antwoorden, oke?" zei hij, waarop hij zijn blik even naar haar wendde. "Heb je een eh vriend?" vroeg hij, met zijn blik weer op de sterren gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptyma aug 16, 2010 11:59 pm

"Neen," zei Isabella toen, "ik heb niks officeels met iemand, als je het zo stelt," grinnikte ze. "En jij, jij een vriendin?" vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 12:02 am

"Nee, ik ook niet. Een vriendin dan, he," voegde hij er lachend aan toe. "Al een tijd niet, trouwens. Het was druk het einde van de studieperiode dus ik ben niet veel uitgegaan dus ja." Hij bedacht zich dat hij, voor de gemiddelde jongere, sowieso erg weinig uitging. Maar dat zei hij er maar niet bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 12:03 am

"Ahja, je hebt nog een hele tijd om iemand te vinden, waarom iets overhaasten," zei Isabella. Ze vond dat ze wel gelijk had, je moest niet met iemand aanpappen die je niet volledig zag zitten. Ze wachtte dan nog liever wat langer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 12:06 am

"Ja, daar heb je gelijk in. Ik heb één serieuze relatie gehad, 1 jaar terug ongeveer. De rest was allemaal onzin, eigenlijk." Hij had het redelijk koud in het vochtige gras, dus hij kwam overeind en ging ook zitten.

((Ik ga zo wel hoor, krijg een beetje hoofdpijn van het te lang achter de pc zitten. ik zit er normaal maar 1/2 uur per dag achter. XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 12:07 am

"Ik heb nooit echt serieuze relaties gehad, jongens zijn altijd te overhaast," zuchtte ze. "Dus daarom duurde het ook nooit lang," grinnikte ze.

((okéé))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 12:13 am

"Dat klopt vaak wel, ja. Die relatie heeft bijna 3 jaar geduurd, tot het gewoon niet meer ging met onze studies en vrienden enzo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 12:14 am

"Gebeurdt wel vaker," zei Isabella begreipend. "Ahja," zei ze toen met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 12:15 am

"Nouja, het was ook wel genoeg. De gevoelens waren er niet meer, dus het zat er sowieso al aan te komen. Het was in ieder geval geen schok, en we zijn nog steeds een soort van vrienden."

((Ik ga, slaap lekker alvast!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 12:17 am

"Das wel leuk..." zei Isabella.

((doei!!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 11:14 am

"Ja, nouja, beter dan met ruzie uit elkaar gaan. Al heb ik ook niet meer zo'n behoefte aan een vriendschap met haar hoor, trouwens." Hij keek even opzij naar haar gezicht, die wit oplichtte in de donkere avondlucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 11:23 am

"Das wel waar, velen gaan met ruzie uit elkaar," zei Isabella peinzend. Ze staarde nog steeds naar de sterren, hopend op een vallende ster, die ze nog nooit had kunnen bewonderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 11:34 am

Alsof hij haar gedachten kon lezen, vroeg hij "Heb je wel eens een vallende ster gezien?" Hij praatte altijd terwijl hij mensen aankeek, dus weer keek hij opzij naar haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 11:50 am

"Nog nooit," zei Isabella met nog steeds haar blik naar de sterren. "Jij?" vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 11:53 am

"Vroeger wel, er is geloof ik altijd een dag per jaar of in de zoveel jaar dat de hele lucht er vol mee zit 's nachts. Daar ben ik een keer bij geweest, dat is wel vet." Hij keek met een lach naar haar, en plukte wat grassprietjes die hij vervolgens versnipperde en weer liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 11:55 am

"Ah, heb al gehoord van die dag," zei Isabella knikkend. "Maar nooit zelf erbij geweest." zei ze zuchtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 11:57 am

((eten, x))
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 12:03 pm

((Eet ze!))

"Voor een keer is het leuk, maar elk jaar weer lijkt het me niet zo leuk meer, eigenlijk." "Ik geloof dat het wel ergens in de zomer is, misschien kunnen we het samen zien. Als het in de komende tijd is, dan," zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emett

Emett


Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 10-08-10

Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Emptydi aug 17, 2010 7:39 pm

((He bah, ik wil dat er weer meer mensen komen. Mad ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schommelbank - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schommelbank   Schommelbank - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schommelbank
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: De Tuin-
Ga naar: