Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kamer van Chelsea en Jess

Ga naar beneden 
+5
Stephan
Jared
Admin
Jess
Chelsea
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:10 pm

Nick sloeg zijn armen stevig om Chels heen. 'Wat een avond gisteravond hè,' zei hij. 'Het was nog lang niet zo heftig als die feesten die ik had, maar wat een dráma,' zuchtte hij. Hij plofte neer op het bed dat of van Chels of van Jess moest zijn. Hij grinnikte. 'Jess is zeker bij Daniel gebleven vannacht?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:12 pm

Chelsea knikte om zijn eerste opmerking, en streek naast hem neer. "Ik ben echt blij dat je met niemand anders hoefde te zoenen," mompelde ze. Het was zo lief dat hij nu weer naar haar toe kwam! Toen haalde Chels haar schouders op. "Ik heb geen idee. Ze was niet hier vannacht, maar wie weet waar ze is blijven slapen? Misschien koos ze uiteindelijk toch voor Jared, of bleek Jesse of Antony helemaal het einde te zijn," zei ze grinnikend. Jess was een top wijf, maar ze flirtte toch zeker met iedereen - bijna iedereen. Gelukkig niet met Nick.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:14 pm

Nick schoot in de lach. 'Wel een flirt, die Jess, hoor,' zei hij. 'Maar het meeste veroorzaakte ze niet zelf,' voegde hij toe. Hij bedacht zich net hoe hij zou reageren als hij met Jess had moeten zoenen, toen hij Chelsea's stem hoorde. Hij sloeg nog eens zijn armen om haar heen. 'Ik ben blij dat jij niets geks hebt gedaan gisteren,' zei hij gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:18 pm

"Da's waar. Maar ik snapte ook niet helemaal waarom Jared haar met Daniël liet zoenen? Wou hij haar testen ofzo." Ze keek een beetje dommig voor zich uit. "Ik vond het zoenen met Jess al aardig gek," gniffelde ze. "Dat vond je toch niet erg?" vroeg ze. Ze had het tenminste niet aan zijn reactie kunnen merken. Ze streek met haar hand door zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:19 pm

Nick knikte. 'Ik snapte dat inderdaad ook niet helemaal. Hij snapte toch best dat Jess dat niet zou afwijzen? Ze kent hem ook pas twee dagen ofzo,' zei hij. Toen haalde hij zijn schouders op. Zijn ogen begonnen weer te glimmen toen hij dacht aan de zoen van Jess en Chels. 'Nee, dat vond ik inderdaad niet erg,' zei hij en hij keek haar onschuldig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:23 pm

Grinnikend kroop Chelsea dichter tegen hem aan. "Perv," fluisterde ze plagend, en ze streek met haar vingers liefkozend over zijn been. Grappig, hoe makkelijk het ging. Alsof ze al jaren zo omging met jongens. Ze rekte haar nek een beetje, en drukte haar lippen zachtjes op zijn kaak. Gewoon, een lief en onschuldig kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:24 pm

Nick grinnikte. Hij legde zijn ene hand op haar taille, en de andere op haar been. Hij wilde haar zo graag weer zoenen. Hij keek haar diep in de ogen en ging even met zijn hand door haar haren. Toen bracht hij zijn lippen weer op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:30 pm

Haar ene hand bleef rustig op zijn been liggen, maar Chelsea's andere hand gleed door zijn haren, en vond uiteindelijk rust in zijn hals. Na de zoen steunde ze met haar voorhoofd tegen dat van hem aan. In hoeveel monden had zijn tong al gezeten? Langzaam trok ze haar hoofd terug toen die gedachte bij haar op kwam. Ze wou er al helemaal niet aan denken met hoeveel dames hij het bed al had gedeeld. "We zouden vaker truth or dare moeten doen, alleen dan met een kleiner groepje," mompelde ze, om maar te praten. "Of met evenveel." Ze babbelde maar wat weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:32 pm

Nick trok zijn wenkbrauwen op. Waarom was ze opeens gestopt? Om te vertellen dat ze vaker truth-or-dare moesten spelen? Vragend keek hij haar aan. 'Heb ik iets fouts gedaan ofzo?' vroeg hij toen zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:34 pm

Chelsea schudde haar hoofd, en haar haren vielen voor haar ogen. Ze beet twijfelend op haar lip. "Ik.. nou.. Ik dacht er opeens aan hoe niet-ervaren ik ben, en toen vroeg ik me af, opeens, met hoeveel mensen jij al hebt gezoend en het bed gedeeld zou hebben, en toen voelde ik me.. niet fijn?" Met twee vingers streek Chelsea de haren uit haar gezicht. Hij had gezegd dat hij haar echt leuk vond, wat stond ze nu te zeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:37 pm

Nick knikte begrijpend. Dit had hij al verwacht, veel van zijn exen hadden zich ook onzeker gevoeld. Maar bij Chels was het anders. 'En wat nou als ik zeg, dat jij het allerbeste zoent van iedereen!' zei hij en hij streek haar haren uit haar gezicht. 'Want dat meen ik. Je bent geweldig,' zei hij en hij streek over haar kaaklijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:41 pm

Zonder te kloppen liep Jess de slaapkamer in. De druppeltjes liepen nog van haar af. 'Oh.. kut,' vloekte ze toen ze Nick en Chels zag zitten/liggen. 'Ben zo weer weg, doe maar of ik er niet ben,' zei ze grinnikend, en ze trok haar kast open. Ze pakte haar nieuwste bikini, een zwarte playsuit en een bruin riempje. Ze griste wat make-up van de tafel en besloot zich in de badkamer op te maken. Toen ze klaar was liep ze de trap af, richting de woonkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:43 pm

Chelsea grinnikte alsof hij een grap maakte - in haar ogen was dat ook zo. Hij zei het alleen maar om haar beter te laten voelen, want ze had bijna geen ervaring. Ze pakte zijn hand en vlocht haar vingers er in. Jess kwam binnen, en Chels wou haar nog vertellen dat Jackson voor haar langs gekomen was, maar ze was al weer verdwenen. Ze moest niet zoveel nadenken. Het was niet zo dat ze iets serieus hadden, toch? Ze moest gewoon genieten, en zien wat er op haar pad kwam. Misschien moest ze dat ook maar tegen Nick zeggen. "Het lijkt net alsof we bijna iets serieus hebben," grapte ze dus maar. "Maar we moeten maar gewoon allebei genieten, toch? Van alles wat hier gebeurd." Alsof ze hem toestemming moest geven, alsof hij dat nodig had. Als hij met anderen zou zoenen, nam ze zichzelf voor, mocht ze niet gaan zeuren. Zo had ze zelf ook meer vrijheid.. maar of ze dat ging gebruiken? Ze beval zichzelf om te stoppen met zo moeilijk te denken, en pakte de kraag van zijn t-shirt vast. Ze trok hem dichter naar zich toe en drukte haar lippen dwingen op de zijne, alsof ze zo haar gedachtes kon wegduwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:45 pm

Nick trok verbaasd zijn wenkbrauwen op. Wat zei Chels allemaal hey, was ze nog dronken ofzo? Hij grinnikte in zichzelf. Ze bleef mooi, zelfs al was ze net wakker. Hij legde zachtjes zijn hand in haar nek en duwde haar dicht tegen zich aan. Hij voelde haar lichaam tegen de zijne en rilde even. Dit was geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:49 pm

Chelsea klemde zich mogelijk nog steviger tegen Nick aan, en liet zich zelf op haar rug glijden, op het bed, waarbij ze hem over zich heen trok. Het was niet zo dat ze zich nou totaal aan hem over zou geven, maar dit zoende vast een stuk fijner. Zolang het bij zoenen en strelen bleef, kon het geen kwaad! Het overschreiden van je grenzen, woeie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:53 pm

Nick voelde haar lichaam onder zich en hij besefde zich dat hij normaal vast allang haar kleding van haar lijf gescheurd zou hebben. Hij moest zich echt inhouden. Dit was zo opwindend. Hij beet op zijn lip en begon haar weer te zoenen. Langzaam en teder, steeds een klein stukje heftiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 2:58 pm

Chelsea genoot met volle teugen, en streek met haar vingers onder zijn shirt, over zijn onderrug. Eigenlijk had ze geen idee hoe ze dit moest doen. Waarom deed ze dit ookal weer? Grenzen verleggen, oh ja. Met haar been streek ze langs dat van hem, en ze kon het niet laten om hem even een uitdagende blik te sturen, gevolgd door een duister gegrinnik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 3:02 pm

'Jezus Chels, je maakt me echt gek, als je zo door gaat scheur ik straks de kleren van je lijf, en ik denk niet dat dat is wat je wil..' zei hij en hij grinnikte. Hij ging voorzichtig met zijn handen onder haar shirt en wreef over haar rug. Hij genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 3:06 pm

Een evil-lachje ontsnapte tussen Chelsea's kaken. "Dit is een training, ik ga je laten afkicken," fluisterde ze met haar lippen dicht tegen zijn oor. Om de een of andere reden voelde ze zich zeer vertrouwd bij deze jongen. Chelsea besloot er nog een schepje boven op te doen, en gleed met haar hand naar de voorkant van zijn broek, waar ze plagend met de gesp van zijn riem begon te spelen. Met twinkelende oogjes keek ze Nick aan, benieuwd naar wat hij van plan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 3:10 pm

'Ooooh, Chels, wat doe je me aan,' zei hij en hij kreunde een keer. God, dit kon hij echt niet hebben. Helemaal omdat hij wist dat zij echt nog geen seks wilde. Waarom deed ze dit? 'Wil je me soms verleiden, little miss bitch,' zei hij grinnikend en hij draaide zich zo om, dat hij bovenop lag, niet zij. Hij ging met zijn hand zachtjes onder haar shirt en kietelde op haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 3:14 pm

"Ooit zul je me dankbaar zijn," mompelde ze tegen zijn lippen, die ze daarna vrolijk bedolf met kusjes. Ze schoot in de lach toen hij haar kietelde, en pakte zijn hand vast, zodat het niet meer mogelijk was. Haar lippen verplaatsten zich naar zijn hals, waar ze ook weer een aantal kusjes plaatste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 3:17 pm

Nick voelde zich steeds meer opgewonden worden, dit ging de foute kant op. 'Chels.. je wilt alleen zoenen, toch?' zei hij voor de zekerheid, want hij wilde zeker zijn van haar bedoelingen en hij wilde haar niet overvallen or so.

((even douche (: ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 3:21 pm

Chelsea leek na te denken over dat antwoord, en knikte toen. "Ja," mompelde ze toen, en ze keek door het raam. Ze was nog niet toe aan meer dan zoenen. Misschien als ze hem langer kende. En aan seks wou ze nu nog helemaal niet denken. Ze zou echt goedkoop lijken als ze nu al met hem onder de dekens zou duiken. Zou hij het vervelend vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 3:36 pm

Nick knikte. 'Okee, dan is het goed. Misschien klinkt dit raar, maar je gaf me een beetje een foute indruk,' zei hij toen en hij glimlachte. 'Maar het maakt niet uit. We wachten gewoon, oké?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Emptywo aug 04, 2010 3:37 pm

"Ik testte je," verzon Chelsea. Ze streek met haar vingers afwezig over zijn boven armen. We wachten.. Het klonk alsof hij er vanuit ging dat ze het sowieso gingen doen, en dat vond ze wel aantrekkelijk. Zelfverzekerd, daar hield ze wel van. "Zullen we zo naar het strand gaan?" vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Chelsea en Jess
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leah's kamer.
» Isabella's kamer
» Abigail's kamer
» Sue's Kamer
» Alice's kamer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: