Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kamer van Chelsea en Jess

Ga naar beneden 
+5
Stephan
Jared
Admin
Jess
Chelsea
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:06 am

(( Verder op nicks kamer Very Happy ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:08 am

Jared lachte. "Oké, je bent dus een bad girl gone good?" vroeg hij haar plagerig. "Hoewel je wel weer zat te blowen," zei hij bezorgd. "Weet je zeker dat je dat wel wil?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:10 am

Jess knikte. 'Ik weet zeker dat ik het nu in de hand kan houden. Op een feestje moet het soms kunnen,' glimlachte ze. Ze keek Jared diep in zijn ogen. 'Ik vind het zo lief dat je dit doet voor me, echt..' zei ze, en ze meende het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:13 am

Jared glimlachte. "Hé, no worries, ik doe het graag," zei hij. Ze was een lief meisje, zelfs als de dronken was. Hij had meisjes ontmoet die dan in aandachttrekkerige viswijven veranderden, maar Jess niet! Gelukkig maar. "Goed dat je het in de hand kunt houden. Je hebt nu natuurlijk ook niet de verkeerde vrienden hier!" Hoewel, hij twijfelde daar wel even aan. Er zaten vast wel wat verkeerde mensen in het huis. Die Jackson bijvoorbeeld, hij mocht hem niet. En wat hij van Anthony moest denken wist hij ook niet, hij was wel érg gefocused op Taylor..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:15 am

'Ja,' knikte Jess instemmend. 'Die komen hier gewoon puur voor de seks,' voegde ze toe. 'Ik begrijp het ook wel. Het zijn mannen. En die Taylor, ach, ik was vroeger ook zo. Hoeveel ik er in die tijd niet heb afgewerkt,' zei ze een beetje spijtig. 'Nu ben ik veranderd. Datzou ik niet meer doen. Alhoewel, niemand kan natuurlijk zonder seks.' Ze grinnikte. Wat moest hij wel niet van haar denken? Ze floepte alles eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:17 am

Jared grinnikte. "Je bent wel ad rem, pfoe," zei hij lachend. "Ik ben het helemaal met je eens hoor. Alleen heb ik niet echt een wilde periode gehad. Integendeel.." Hij ging tegen de muur aanzitten, waardoor hij iets lekkerder zat en haalde een hand door z'n haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:22 am

Ook Jess grinnikte. Ze werd altijd een beetje, tja.. excited, van een mannenlichaam. 'Oh, vertel? Ben je nog maagd?' vroeg ze, oprecht geinteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:24 am

Jared lachte voluit. "Nee, nee, dat bedoel ik niet," glimlachte hij. "Hoewel ik ook niet kan zeggen dat ik veel meisjes heb gehad. Ik was vroeger alleen.. tja, ik was een nerd. Een wilde periode heb ik dus nooit gehad, ik was altijd bezig met boeken en sport - en heel af en toe een meisje." Hij schaamde zich een beetje dat hij dat had toegegeven. Het was nou niet bepaald het spetterende verleden wat sommige mensen van hem verwachtten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:25 am

((ik ga hier maar wat lezen want anders heb ik niks te doen xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:26 am

(( hahaha prima, gezellig! xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:28 am

'Ahhh, dat is zo schattig!' zei Jess. Ze kroop dicht tegen hem aan. Ze voelde zijn ademhaling en ze voelde zijn hart kloppen. Jezus, wat deed deze jongen met haar. Ze keek omhoog, recht in zijn ogen. 'Dus, hoeveel exen heb je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:31 am

Hij sloeg zijn arm om haar heen en grinnikte. "You really wanna go down that road?" vroeg hij. Hij voelde zich altijd een beetje een sukkel als het over exen ging, maar hij besloot het toch te bekennen. "Ik heb twee keer een serieuze relatie gehad, en met maar eentje, euh.. het bed gedeeld," zei hij. Hij voelde dat hij een beetje rood werd. Gelukkig had hij lang genoeg een relatie gehad met zijn ene bedpartner om een beetje ervaring op te bouwen, anders zou hij zich nu nog dommer voelen. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:33 am

Stevig pakte Jess hem vast. Op een of andere manier vond ze het alleen maar fijner dat hij niet zoveel ervaring had. Tegenpolen trekken elkaar aan, toch? Jess grinnikte in zichzelf. 'Je hoeft je echt niet te schamen hoor,' zei ze toen ze zijn rode wangen zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:35 am

Hij lachte. "Je negeert mijn vraag: hoeveel heb jij er gehad?" Hij snapte wel dat het er veel zouden zijn, aangezien ze in haar wilde periode veel mannen had 'afgewerkt'...

(( brb, ik maak even een tosti! ik heb serieus honger om half 2, dat is echt niet gezond Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:36 am

'Ik uh..' zei ze, omdat hij haar door had gehad voelde ze zich een beetje betrapt. 'Best veel,' bekende ze toen. Nu was zij degene met rode wangen. Shit, als ze het zou zeggen zou hij zo op d'r afknappen..

(( hahaha nee dat is echt normaal, ik verga ook van de honger maar ik durf niet naar beneden Embarassed ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:37 am

(( ik heb ook honger, maar durf ook niet te gaan. Dat zou me dood zijn xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:39 am

(( hahah ja mijne ook, volgens mij is mn vader nog wakker, maar ik moet zooo nodig plassen hahah ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:43 am

(( haha xD I just went Very Happy met klein hartje xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:44 am

(( okee als jij het kan kan ik het ook.. duim voor me Neutral ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:45 am

Hij keek haar aan. "Voor mij hoef je geen geheimen te hebben hoor," zei hij zachtjes en hij wreef even over haar arm.

(( hmm, kwaaie ouders zeker? Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:46 am

(( fingers crosst!! enn Isabella is zielig xD ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:48 am

(( haha nou, als er nog andere mensen online waren geweest had je iemand om mee te kletsen! maar ja, je zit nu met ons opgescheept Razz ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Isabella

Isabella


Aantal berichten : 760
Registratiedatum : 02-08-10
Woonplaats : Londen

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:49 am

(( Haha xD Isa zit in chill ruimte, Jess en Jared hier en die andere twee zijn denk ik ook al aan het slapen xd ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:50 am

'Okee, ik heb eigenlijk maar 2 serieuze relaties gehad.. maar ik heb wel iets van 10 exen, en ongeveer het dubbele aantal bedpartners..'
Damn, wat een sletje was ze geweest. Hopelijk geloofde Jared echt dat ze was veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Emptydi aug 03, 2010 1:52 am

Hij glimlachte. Als hij van een ander meisje zoiets had gehoord, had hij haar gezien als een afgelebberde boterham. Gelukkig was Jess veranderd, en dat zag je ook aan haar. Ze leek oprecht niet blij met haar aantal bedpartners. Veel meisjes zouden hebben gelogen, maar dat had ze, voor zover hij wist, ook niet gedaan. "Oké. Tegenpolen dus," constateerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Chelsea en Jess
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leah's kamer.
» Isabella's kamer
» Abigail's kamer
» Sue's Kamer
» Alice's kamer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: