Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kamer van Chelsea en Jess

Ga naar beneden 
+5
Stephan
Jared
Admin
Jess
Chelsea
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 2:41 pm

Jess lachte enthousiast. 'Okee, misschien een beetje gemeen, maar die kléding van Sue, daar moet ook iets mee te bedenken zijn..' zei ze en ze wreef met haar vinger over haar kin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 5:45 pm

Chelsea knikte instemmend. "We kunnen proberen wat kleding van haar te pakken te krijgen, en dat dan zo veranderen dat het echt mooi wordt, en dan zelf gaan dragen. Eens zien of ze het door heeft," probeerde Chels. Ze was niet zo'n held in bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 5:46 pm

Jess schoot in de lach. 'Sowieso! We maken er gewoon hele vette outfits van,' zei ze en ze stak haar hand op om Chelsea een high-five te geven. Ze was blij dat ze al een soort vriendin had gemaakt in dit huis. Al wist ze eignelijk nog niets van Chelsea.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 5:57 pm

Chelsea beantwoordde de high five en schreef de woorden achter elkaar op. "Nog meer heftige dingen, die je niet in het dagelijkse leven doet als tiener meisje?" Ze grijnsde uitdagend. Er waren zoveel dingen die ze nog niet gedaan had! Ze had misschien één of twee keer gezoend, maar dat was perongeluk en omdat iemand haar zoende, en het was alleen met jongens geweest. Voor de rest had ze nog geen seks gehad, maar dat hoefde ze ook niet te overhaasten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 6:54 pm

Jess grijnsde en toen keek ze naar Chelsea. 'Ik weet niet in welke richting jij denkt?' zei ze, ze wilde niet dat Chelsea zou schrikken van een voorstel van haar. 'Of bedenk jij anders wat leuks!' zei ze enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 6:59 pm

"Alle richtingen!" Vrolijk keek Chelsea even door het raam naar buiten. "Ik wil gewoon alles een keer gedaan hebben in mijn leven," zei ze. "En op vakantie, zonder ouderlijk toezicht, zijn er al heel wat dingen die ik kan waarmaken. Hoe wilder, hoe beter." Ze trok haar wenkbrauw op en haar ogen glinsterden brutaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:04 pm

'Als je alles wil doen in je leven, moet ik natuurlijk wel weten wat je allemaal al hebt gedaan in je leven,' zei Jess uitdagend. Ze keek Chelsea aan. Zij zelf had al zoveel meegemaakt in haar leven, ze was wel benieuwd naar Chelsea. Op een of andere manier leek ze wat minder volwassen.. Maar dat was juist leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackson

Jackson


Aantal berichten : 201
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:06 pm

oops


Laatst aangepast door Jackson op ma aug 02, 2010 7:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:07 pm

Jess knikte begrijpend. Ze vond het wel schattig dat Chels nog niet zoveel had gedaan, maar zou ze wel alles willen doen nu op een vakantie in Griekenland? Zij zelf was ontmaagd door haar eerste echte vriendje, en dat zou ze nooit meer vergeten. Misschien dacht Chels daar wel anders over, maar daar zou ze dan nog wel achter komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:09 pm

(oops met jakcson gedaan HAHA)

Chelsea beet op haar lip. "Nog niet zoveel," bekende ze. "Ik heb met twee jongens gezoend in totaal, en voor de rest niets op dat gebied." Ze wist het voor elkaar te krijgen om de brutale en uitdagende houding voor te houden in plaats van te gaan blozen. "Voor de rest heb ik nog niet zoveel gedronken, en ook op het gebied van drugs heb ik geen ervaring." Jezus, wat was ze een groentje! "Maar het lijkt me toch tof om op elk gebied wat ik net heb opgenoemd iets nieuws te proberen. Gewoon, voor de lol." (deze moest daar dus staan)
----
Chelsea keek even naar Jess. "Niet dat ik hier verder wil gaan dan zoenen hoor!" zei ze, toen ze haar eigen woorden na checkte. "Maar ik bedoel, gewoon met verschillende mensen," ze keek onschuldig naar haar schriftje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:11 pm

Huh? Had ze haar gedachten gelezen of had ze gewoon hardop gepraat? Ze grinnikte in zichzelf en keek Chels toen aan. 'Ohh, okay, nou, dat wordt een spannende vakantie dan,' zei Jess en ze keek plagerig naar Chels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:15 pm

"Uhu. Hoewel die Grieken me niet echt iets lijken," zei ze, en ze trok een vies gezicht. Ze keek steels naar Jess. "Heb je broers? Ik wel. Twee. De ene is maar twee jaar ouder dan ik, en hij betrapte me toen ik belde met een vriendin van me en zei dat ik alles een keer wou proberen. Sindsdien zeurt hij de hele tijd aan me kop." Ze rolde met haar ogen. "Hij zegt dat de beste manier om alles te proberen is door truth or dare. Hij hoopt dan vooral op het zoenen gedeelte." Ze rolde nogmaals overdreven met haar ogen. Aiden kon zo irritant zijn soms.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:19 pm

Jess schoot in de lach. 'Dat is een geweldig idee!' Ze sprong op en danste in het rond. 'Vanavond! We organiseren samen een feestje voor alle bewoners van dit huis, en we doen truth or dare! Geweldig!' Enthousiast draaide ze rondjes. 'Zo komen we meer over elkaar te weten en kunnen we ook spannende dingen meemaken! '
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:22 pm

Chelsea lachte hard op toen ze Jess zo enthousiast zag reageren. "Deal!" Bedenkelijk keek ze naar de fles drank op haar bureau, in gedachten verzonken. Straks mocht ze Nick misschien wel zoenen! Of misschien moest ze ook wel een meisje zoenen. Adrealine raasde door Chelsea's aderen. Vanavond kon ze misschien al een paar dingen van de lijst strepen! Ze greep de fles drank en draaide de dop eraf met wat moeite. "Laten we alvast in de stemming komen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:26 pm

Jess knikte enthousiast. 'Geef mij maar wat,' zei ze en ze zette de fles aan haar mond. Ze nam een paar grote slokken, toen pakte ze haar tekenblok. 'Ik ontwerp wel een soort uitnodiging, die hang ik dan op de deur, zodat iedereen komt!' zei ze en enthousiast begon ze te schrijven en te tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:30 pm

Chels knikte enthousiast en zette daarna de fles aan haar mond. Ze dronk een paar grote slokken - veelste veel eigenlijk - en sloot toen haar iPod aan op de boxjes die ze mee had genomen. Ze zette haar dance music playlist op en danste vrolijk rond. Ze sprong op bed, liep over de vensterbanken en sprong uiteindelijk weer een paar keer rond op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:34 pm

Hij stapte in zijn zwarte slippers en huppelde de gang door. Hij hoorde stemmen uit Chelseas kamer komen en klopte op de deur. 'Gaan jullie zo ook mee naar het strand?' blérde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:36 pm

Jess was klaar met de poster en liet hem trots zien aan Chelsea. Hier zouden de bewoners wel op afkomen!

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 T0g4t5

Toen opende ze de deur. 'Hey Steph, zei je wat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:37 pm

Steph leunde tegen de deur, dus toen deze op werd gedaan donderde hij bijna de kamer in. 'Oeps, naja sorry' hij voelde dat hij roder werd en kuchte. 'Gaan jullie zo ook mee naar het strand?' vroeg hij met een glimlach en zag een grote tekening met koeienletters liggen. 'Wat is dat dan?' vroeg hij nieuwschierig.


Laatst aangepast door Stephan op ma aug 02, 2010 7:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : deur en dus geen muur *.*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:52 pm

(hoi ik ben er vanavond niet, kunnen we dan wachten totdat ik - chelsea eigenlijk dus - er is? DD: ik wil wel graag mee doen. Morgen ben ik er serieus de hele dag. Echt.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 7:54 pm

Chelsea schreef:
(hoi ik ben er vanavond niet, kunnen we dan wachten totdat ik - chelsea eigenlijk dus - er is? DD: ik wil wel graag mee doen. Morgen ben ik er serieus de hele dag. Echt.)
(( hoelang ben je er niet dan? of de hele avond? want ik heb wel zin om dat feest vanavond te doen haha ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:00 pm

(ik ga precies om 9 uur weg DDD: en dan tot 1 uur en dan mag ik niet meer computeren :c kunnen we niet morgen starten, wanneer jij online komt? Dan ben ik er ook n_n en dan hebben we een hele dag om te spelen en zit er niet een pauze van een nacht tussen <3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:02 pm

(( ja maar dan zullen er wel weer heelveel niet zijn die er nu zijn, want meer mensen gaan morgen overdag denk wat doen ;p ? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephan

Stephan


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 01-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Churchill

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:04 pm

((Ik ga om half 9 ook weg,terugkom om half 11 en ik denk dat ik wel tot 12 uur ofzo blijf, maarja..))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Emptyma aug 02, 2010 8:04 pm

(ja maar dan wordt er dus niet zoveel regeageerd overdag, en nu wel 's avonds want nu zijn er veel mensen. En dan heb je morgen dus dag + avond en ik ben er bij allebei : D promise)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Chelsea en Jess
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leah's kamer.
» Isabella's kamer
» Abigail's kamer
» Sue's Kamer
» Alice's kamer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: