Holiday House
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Holiday House

Dit is een RPG-forum over een groep jongeren die samen in een vakantiehuis zitten in Griekenland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kamer van Chelsea en Jess

Ga naar beneden 
+5
Stephan
Jared
Admin
Jess
Chelsea
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Nick

Nick


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 3:42 pm

Nick keek even door het raam en knikte toen. Het was warm buiten, zoals altijd. 'Is goed,' zei hij en hij sprong op van bed. 'Even mijn zwembroek pakken dan,' voegde hij toe en hij verdween naar zijn kamer. Tien minuutjes later kwam hij omgekleed en met een tas terug. 'Readyyyy' zei hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Aantal berichten : 302
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 3:48 pm

Chelsea droeg haar panter print bikini en had haar zonnebril op haar neus. Vlug knoopte ze nog even haar sarong goed om en schoof ze in haar teenslippers, waarna ze vrolijk met Nick naar het strand liep!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptywo aug 04, 2010 11:56 pm

Jess werd kreunend wakker. Ze had een nachtmerrie gehad. Ze kwam overeind, haar voorhoofd was bezweet. Ze zuchtte diep. Er moest echt snel een eind komen aan deze situatie. Ze kwam uit bed en woelde door haar haren. Haar wangen hadden rode blosjes gekregen van het slapen. Ze besloot haar pyjama, een enorm wijd shirt en een kort broekje, gewoon aan te houden, en wankelde de trap af. Ze was nog een beetje slaapdronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:02 am

Jess liep haar kamer weer in. Ze had nog steeds haar pyjama aan. Okee, waarom was ze ook alweer naar boven gegaan? Ze was nog helemaal niet moe. Het begon buiten wel een beetje koud te worden. Haar voeten waren bevroren van het natte gras. Ze trok uit de kast dikke paarse hello-kitty sokken. Niemand zou haar toch storen nu. Ze plofte neer op bed en deed haar I-pod in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:05 am

Jared zuchtte. Hij stond in zijn pyjamabroek op de gang en had het eigenlijk best koud. Waarom deed hij dit ook alweer? Hij wist het ook niet, het enige wat hij wist was dat hij niet kon slapen en dat hij zin had om met iemand te kletsen. En de enige waar hij zin had om mee te kletsen was Jess..
Hij klopte op haar deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:07 am

Verbaasd keek Jess op van haar I-pod. Húh? Wie kon het zijn? Daniel had ze sinds het strand niet meer gezien, misschien zou hij het zijn. Of Anthony. Ze grinnikte, worp een blik in de spiegel, - nog steeds behoorlijk door de war -, en liep toen naar de deur. Ze zwaaide hem open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:17 am

"Hoi," zei Jared en hij leunde tegen de deurpost. "Ehm.. Ik wilde gewoon even.." Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen. "Mag ik binnenkomen?" vroeg hij dus maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:22 am

Jess keek een beetje verbaasd. Ze had echt iedereen verwacht, behalve Jared. Toch knikte ze. Misschien was het toch nog niet helemaal uitgepraat. Ze bekeek hem, ze probeerde iets van zijn gezicht af te lezen, maar hij verraadde niks. 'Ga zitten,' zei ze dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:24 am

Jared voelde zich een beetje ongemakkelijk en ging een beetje ineengedoken zitten. "Sorry van vanmiddag. Ik wilde je niet kwetsen.." Hij dacht even na. "En sorry dat ik zo reageerde bij truth or dare. Ik had het gewoon.. Ik zie het gewoon anders dan jij denk ik," zei hij. Hij had zich er toch klote over gevoeld dat het zo was gelopen - en ja, hij had spijt van zijn reactie bij truth or dare. Hij keek haar een beetje gepijnigd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:26 am

Jess keek hem aan. Meende hij dit? Ze haalde haar schouders op en ging tegenover hem zitten - naast hem durfde ze nog niet-. 'Ik weet dat ik een beetje overdreven reageerde die avond op het strand, en ach, weetje, ik kan de alcohol niet de schuld geven. Ik ben zelf dom geweest,' zei ze. Ze hoopte dat hij haar deze keer wel zou geloven, of in ieder geval normaal kon reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:28 am

Hij glimlachte. "Volgens mij zijn we allebei een beetje dom geweest," zei hij en hij keek haar aan. "Ik vind het wel echt klote voor je dat er nu zo'n spanning hangt.. Dat heb je niet verdiend."
Hij stak zijn hand naar haar uit en glimlachte scheef. "Vriendjes?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:29 am

Jess keek hem aan en keek toen naar de grond. Haar sokken! Shit, hopelijk had hij ze nog niet gezien. Haar wangen kleurden een beetje rood en toen stak ze snel haar hand uit. 'Natuurlijk,' zei ze met haar liefste glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:31 am

Toen hij haar hand schudde voelde hij alsnog de elektriciteit die hij eerder ook had gevoeld. Hij fronste. Daar had hij niet op zitten wachten.. Hij trok zijn hand iets sneller terug dan normaal was en keek ernaar. Toen bedacht hij zich hoe dom dat er waarschijnlijk uitzag en grijnste naar haar. Ineens zag hij wat ze aan haar voeten had. Zijn bulderende lach vulde de ruimte. "Geweldig!" hikte hij. "Die sokken!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:33 am

'Nou!' zei Jess en ze zette haar meest sippe gezicht op. Hij had ze toch gezien! 'Vind je ze niet mooi,' zei ze toen lachend, ze zag de lol er ook wel van in. Okee, ze stond heel erg voor lul, so what? Dat had ze wel eerder gestaan deze vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:36 am

"Ik vind ze prachtig," zei Jared lachend. Gelukkig was de spanning tussen hen nu in ieder geval een beetje weg. Nu kon hij iets verder het bed op zitten, met zijn rug tegen de muur. Hij wilde eigenlijk vragen stellen over Daniel, maar besloot dat niet te doen. Dat zou alleen maar de sfeer verpesten.
"Jammer dat het strandfeestje niet doorging hé," zei hij dus maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:37 am

'Strandfeest? Wanneer?' vroeg Jess verbaasd. Okee, blijkbaar waren er plannen gemaakt toen zij lag te slapen. Misschien had iemand haar wel gesmst daarover, ze had de hele dag haar blackberry al niet gecheckt. Ach, ze zou het zo horen. Geinteresseerd keek ze Jared aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:42 am

"Ik weet niet, Chelsea had het over een of ander strandtentje in de buurt.. Maar iedereen lag te slapen voordat we weg konden gaan geloof ik," zei hij een beetje teleurgesteld.
"Wat heb jij eigenlijk de hele avond gedaan?" Nu hij erover nadacht had hij haar, na het strand, helemaal niet meer gezien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:44 am

Jess grinnikte. Ze had toch alles al verpest bij hem, dus nu kon ze nog wel een slechte eigenschap van zichzelf laten zien. 'Geslapen,' biechtte ze op. Okay, dat vond hij waarschijnlijk echt een afknapper - welk meisje sliep nou de hele dag als ze op vakantie was?-, maar veel erger kon het toch niet worden. Ze keek hem aan met een scheve lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:47 am

Hij grinnikte. "Geslapen. De hele dag?" hij dacht even na. "Tja, het is vakantie," gaf hij toe. Zo erg was het dan toch niet? Thuis had hij vaak genoeg hele dagen geslapen in de vakantie. Maar ja, dan had hij daarna wel hele nachten geleerd.. "Hoe wilde je dan vanavond nog gaan slapen? Ik bedoel, je bent absoluut niet moe zeker."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:50 am

Jess keek hem lachend aan. 'Not really,' gaf ze toe. Hij had haar ook altijd door. 'Waarschijnlijk ga ik slapen als de rest van het huis wakker wordt.' Ze lachte weer. Ze betrapte zichzelf op de gedachte dat ze wel erg vaak moest lachen als ze met Jared was. Ze keek naar zijn stevige armen, zijn gespierde bovenlijf. Waarom had ze hem ookalweer laten gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:54 am

Jared stak lachend zijn duim naar haar op. "Goed zo! Dat wordt dus een leuke vakantie voor jou, wakker zijn als iedereen slaapt en slapen als iedereen wakker wordt," grinnikte hij. Hij vroeg zich af waarom ze eigenlijk tegenover hem zat. Het leek hem zo.. afstandelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 1:56 am

Jess grijnsde. 'Nou, als jij zo doorgaat krijg jij hetzelfde ritme,' zei ze lachend. Ze vroeg zich af of hij het erg zou vinden als ze naast hem kwam zitten. Ach, het was als het proberen waard. 'Do you mind if I..?' en ze knikte naar het lege bed waar Jared opzat. Ze bedacht zich dat ze niet zo lang geleden precies hetzelfde had gezegd tegen Anthony.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 2:03 am

Jared schudde zijn hoofd. "Not at all," zei hij vriendelijk en hij klopte op het bed naast hem. Hij vond het zo jammer dat het zo was gelopen.. Geen van de meisjes in het huis had hem zo leuk geleken als Jess, en nadat het over was tussen hun was daar nog geen verandering in gekomen. "Hoe gaat het nou met je? Voel je je al wat beter?" Hij had het over alle shit die over haar heen was gekomen vandaag - de spanningen werden door veel mensen op haar afgeschoven. Dat moest een hoop stress veroorzaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess


Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 2:08 am

Jess beet op haar lip en knikte. Ze wilde zich niet laten kennen. 'Het valt wel mee,' zei ze en ze haalde haar schouders op. Daniel was de enige die haar echt gesteund had, misschien dachten vele mensen daarom nu dat ze iets hadden ofzo, dat was niet de bedoeling geweest. Ze besloot dit ook te vertellen. 'Ik heb trouwens niets met Daniel hoor,' zei ze daarom. 'Hij steunde me toen iedereen ons.. afkatte,' zei Jess toen. 'Misschien dat we daarom elkaar opzochten. Maar er zat niets meer achter, er is ook niets gebeurd,' verzekerde ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 288
Registratiedatum : 01-08-10

Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Emptydo aug 05, 2010 2:19 am

Jared hield zijn hoofd een beetje schuin en keek haar diep aan. "Hé, je kan alles tegen me zeggen hoor," maakte hij haar duidelijk. Over Daniel had hij weinig te zeggen. "Je hoeft toch ook met niemand een stelletje te zijn nu," zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Chelsea en Jess    Kamer van Chelsea en Jess  - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Chelsea en Jess
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leah's kamer.
» Isabella's kamer
» Abigail's kamer
» Sue's Kamer
» Alice's kamer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Holiday House :: RPG :: Het huis-
Ga naar: